Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Een aantalquote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga ook douchen, wat krijg ik dan?
Wattes??quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, eindelijk, na 40 uur van ongeluk onrustigheid....
Lekke slapen en rustig aanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, eindelijk, na 40 uur van ongeluk onrustigheid....
Hahaha, ja zeker wetenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
* DaMart sluit warme water af.
TT opgelost.
Like whatquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
ik doe heel andere dingen tijdens het douchen
Geniet er vanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Woehoequote:
Jij zeept je haren in?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed plaatsvervangende walging voor haar moeder...weet je hoe fucking veel pijn?Ik weet nu van de relativiteit van pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had altijd al een hoge pijngrens op zich, maar sinds vorig jaar heb ik wel een aardig idee van "pijn", pijn, Pijn en PIJN. Denk ik
![]()
Al heb ik dan geen draaideurpoesje van 56 cm uit hoeven rangeren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je rug inzepen wil ik wel doen hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Wieso?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien zonder naam van het hotel??
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook al waren het "2 fantastische dagen", ik sta er ook niet in
Kijk uit dat de pinda's het putje niet verstoppenquote:
quote:
Ooooh, zo. Leukquote:
Gaat wel goed komen. Niet veel bezoek. Ga in de loop van de dag naar mijn vader, want moet woensdag weer vroeg in het ziekenhuis zijn en hij woont iets van 5-6 kilometer dichterbij het ziekenhuis dan ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, zo. Leuk
Alvast gefeliciteerd Bos
Ik blijf niet meer zo lang maar ik hoop dat je een leuke dag zult hebben morgen
Sweet dreams Marijkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenIk val om
Welterusten allemaal
Truste Marijkequote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenIk val om
Welterusten allemaal
Dag lieverdquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenIk val om
Welterusten allemaal
Deel 37 al? dan zullen er redelijk wat mensen zijn die het hebben?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
Er schijnt ook een topic te zijn over wat ik heb: Het Roaccutane topic #37
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik knuffel je straks helemaal plat irl
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zag dit staan via een link elders op Fok! Echt bizar(en let op die vlag)
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=43929
Niet serieus nemen dusquote:Holland is an insignificant country between Turkey and Poland
slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenIk val om
Welterusten allemaal
das toch humorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen die moe zijn. Obviouslyquote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
slapen tijdens het douchen? Wie doet dat?
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenIk val om
Welterusten allemaal
Bijnaquote:
Wat doet een meisje als jij op een site als die?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
stuartquote:
link elders op fok?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet een meisje als jij op een site als die?
Ik niks hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet een meisje als jij op een site als die?
Ga er maar vanuit dat er genoeg amerikanen zijn die die onzin echt gelovenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna
Is vast nep, maar ik vind het te dom om grappig te zijn..
quote:
Arme jijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik heb echt zin om even op een duintop te gaan schreeuwen
Waar de blanke top der duinenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik heb echt zin om even op een duintop te gaan schreeuwen
Ik ga mijn bed niet meer uit tot 8 uur morgenquote:
Toek ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet morgen om 9 uur in het ziekenhuis zijn
Je kunt er geen genoeg van krijgen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Meisjes die vragen worden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gaan slapen danquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet morgen om 9 uur in het ziekenhuis zijn
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!quote:
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusjequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt er geen genoeg van krijgen he?![]()
[ afbeelding ]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knuffels zijn heeeeeerlijk
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!
maar je kreeg al een knuffel van flash, en een kusje van pgr erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusje
Dan hebben ze ons namelijk verwisseldquote:
Whutwhut? Welke verhalen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!
Dan geef ik mijn kusje wel aan NIJNquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusje
Ja, maar ik wilde een knuf van PGR hoor....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je kreeg al een knuffel van flash, en een kusje van pgr erbij
Doe maarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn kusje wel aan NIJN![]()
JAAAA!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knuf dan
arme nijn is gewoon 2e keus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knuf dan
Tsja, velen worstelen daarmee hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wist ik maar wat ik nou precies wil in/van het leven
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knuf dan
en een kus van flash?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde een knuf van PGR hoor....
Totaal niet volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hebben ze ons namelijk verwisseldNiet dat ik erg op Toek lijk trouwens
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, velen worstelen daarmee hoor
Sorryquote:
Dat prob heb ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wist ik maar wat ik nou precies wil in/van het leven
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
en een kus van flash?
dan heb je en een kus en een knuffel van alle 2
He? Voor welk karretje word ik nu weer gespannen?quote:
quote:
Een vriendin en een Miniquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat prob heb ik ook
Weet sowieso 2 dingen in het leven die ik graag wil.
Een auto/baan en een vriendinquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat prob heb ik ook
Weet sowieso 2 dingen in het leven die ik graag wil.
Anders ik welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ok nu ben ik wel benieuwd wat voor schoonheid whiskers is
Geen enkel hoor, maar het resultaat was wel tofquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He? Voor welk karretje word ik nu weer gespannen?
Ik heb Toek nog nooit in het echt gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou me ook niet snel vergissen nee
Hij heeft een baanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een auto/baan en een vriendin
Ik wil een baan die ik ECHT leuk vind. Waar ik met plezier mijn werk doe. En verder zou ik dolgraag een gezin hebben (huisje, vrouw, kinderen en hond)
![]()
ik had iets anders in gedachten, maar vanwege de youngsters hier is het NSFKSCquote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar de blanke top der duinen
schittert in de zonnegloed
en de Noordzee vriend'lijk ruisend
Neerlands smalle kust begroet!
Oooh, dat wist ik nietquote:
Ja, die was HEEEEEL moeilijk hoorquote:
Jij sprokkelt gewoon knuffels en kusjes waar je maar kanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen enkel hoor, maar het resultaat was wel tof
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Toek nog nooit in het echt gezienJij wel?
Maar een bijbaan hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat wist ik niet![]()
Sorry Ferrari![]()
[..]
praat je ooit ergens anders over?quote:
hmmm, ik beetje het tegenovergestelde.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een auto/baan en een vriendin
Ik wil een baan die ik ECHT leuk vind. Waar ik met plezier mijn werk doe. En verder zou ik dolgraag een gezin hebben (huisje, vrouw, kinderen en hond)
![]()
[..]
Jij sprokkelt gewoon knuffels en kusjes waar je maar kan
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die was HEEEEEL moeilijk hoor
Oh well, komt vanzelf wel wat anders johquote:
Ik welquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FRIEMquote:
Dan heb je het goedquote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
praat je ooit ergens anders over?nee grapje
geen idee eigenlijk
ik gokte maar
Johquote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, ik beetje het tegenovergestelde.
ik heb een baan waarbij ik altijd met plezier naar mijn werk ga,
ik had een vriendin en daar heb ik paar weken terug mee gebroken omdat ik geen gezin wil hebben enzo
ik heb hem bij verschillende meets gezien, alleen deze keer helaas niet....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik dacht dat die elkaar allang ontmoet hadden enzo
Hey, ik bedoel niks lulligs hoor lieverdquote:
Trustequote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar slapen
Welterusten allemaal![]()
nee joh, je bent leuk als je uitgelaten bentquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
FRIEM![]()
![]()
![]()
![]()
(Sorry, ben een beetje uitgelaten nu)
Truste Stuquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar slapen
Welterusten allemaal![]()
Ach, het was er maar 1 die ik gemist heb.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem bij verschillende meets gezien, alleen deze keer helaas niet....
yeah. volgende keer vraag ik alleen wel meteen of ze dat wel willen in de toekomst. bij ja, pas ikquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh
Grappig eigenlijk hoe mensen anders over dingen kunnen nadenken wel
dealquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ach, het was er maar 1 die ik gemist heb.
Volgende keer weer
Haiquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik jou gelukkig ook
Hai lieve Muck
daar ben je nooit te laat meequote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je wel een beetje laat mee nu he
Maar gokken = geld, drugs en sexquote:
Ben igg al een stap dichterbij een Miniquote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ik bedoel niks lulligs hoor lieverd![]()
Maar ik vond het vrij duidelijk wat je wenste
Je hebt geen geld?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar gokken = geld, drugs en sex
nee, geen GokNijntje![]()
Whut? Je moet nog veel lerenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar gokken = geld, drugs en sex
P M danquote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe maar ff PM, Dm is stuk hier.....
Hoi Diejeequote:
quote:
Hey Draaideurpoesjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
FRIEM![]()
![]()
![]()
![]()
(Sorry, ben een beetje uitgelaten nu)
Muckiequote:
quote:
zeker weten kerelquote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik vond het ook echt heel tof om je weer een keer te zien
Die laatste twee dingen zekerquote:
Niks te hoop ikquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die laatste twee dingen zekernouja, drugs sla ik maar over denk/hoop ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh, je bent leuk als je uitgelaten bent
Anders ook wel hoor, voor zover mij bekendquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee joh, je bent leuk als je uitgelaten bent
Wil ik ook niet, maar niemand weet wat er komen gaat...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks te hoop ik
Gewoon nooit aan beginnen.
ik zeg ook nooit nooit, dat is ergens om vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar niemand weet wat er komen gaat...
toen was ik allang weer deadtquote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik 2x gezien, en de laatste keer had ik ze allemaal
Ja he?? Ik heb ook veel te weinig mensen gesprokenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker weten kerel
Alleen, kwam er vooral dankzij de Weervolven weinig van al die praatplannen die ik met div mensen had
Maar komt wel andere keer goed
En jij bent ook liefquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders ook wel hoor, voor zover mij bekend
Mwa, niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg ook nooit nooit, dat is ergens om vragen
Dan zeg ik nu dat ik nooit een vriend krijgquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg ook nooit nooit, dat is ergens om vragen
Oh, oh hebben ze wat gevonden trouwens??quote:
Welke mensen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker weten kerel
Alleen, kwam er vooral dankzij de Weervolven weinig van al die praatplannen die ik met div mensen had
Maar komt wel andere keer goed
Jij moet gewoon ernstig je gemak dicht houdenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zeg ik nu dat ik nooit een vriend krijg![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sommige weerwolven waren ook wel interessante gesprekspartners I guessquote:
en toen kwam er net een fee langs je huis gelopen en dacht, ach ik ben in een goede bui en geef dat meisje dr wens maarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
friemelquote:
Hoezo?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ernstig je gemak dicht houden![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
en toen kwam er net een fee langs je huis gelopen en dacht, ach ik ben in een goede bui en geef dat meisje dr wens maar
'Nooit zeggen is vragen om'quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, oh hebben ze wat gevonden trouwens??
Jij bent nog kei jong en kei leuk en jij wordt over een jaar of 2 overspoeld met aandacht. Zo erg dat het gewoon niet meer lollig is.quote:
Owh, gelukkig hebben ze wat gevondenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik houd gemiddeld zo'n zes keer per uur op met ademen als ik slaap. Binnenkort krijg ik een beugel, zodat het beter gaat
En de heksen en hoeren natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige weerwolven waren ook wel interessante gesprekspartners I guess
Radio is echt zoooo 1896quote:
Ik introduceer een nieuwe rol: de Toeschouwer..quote:
we hebben ook het onschuldige meisje gemistquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik introduceer een nieuwe rol: de Toeschouwer..
En dat ben IK danMeekijken vond ik echt zoooo leuk
![]()
![]()
Leuker dan meedoen
meekijken is erg leerzaam jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik introduceer een nieuwe rol: de Toeschouwer..
En dat ben IK danMeekijken vond ik echt zoooo leuk
![]()
![]()
Leuker dan meedoen
Neuh, dat geloof ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent nog kei jong en kei leuk en jij wordt over een jaar of 2 overspoeld met aandacht. Zo erg dat het gewoon niet meer lollig is.
rocky mag niet meedoenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben ook het onschuldige meisje gemist
die van friemel bedoel jequote:
Maar vooral ook erg leuk.. Heb me kapotgelachenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meekijken is erg leerzaam jaword je een goed verteller van
Ik ben ook blij hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, gelukkig hebben ze wat gevonden![]()
![]()
(je weet hoe ik het bedoel he
)
Hoe werkt dat dan, met zo'n beugel??
en dan ben je jarigquote:
Kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meekijken is erg leerzaam jaword je een goed verteller van
Leg het tzt dan maar eens uitquote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook blij hoor
en hoe het precies zit, weet ik ook nog niet
ik denk dat het mijn mond wat open houdt om het ademen wat makkelijker te maken
Jij gelooft nog steeds dat ik een onschuldig meisje ben?quote:
Daar valt geen zinnig gesprek mee te voeren johquote:
Deed jij dat ook dan??quote:
Ja. Jij bent klein, lief en onschuldig.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat ik een onschuldig meisje ben?
Ik heb jaren geleden ook eens een keer gewoon een ronde of twee toegekeken.quote:
vorige meet waren MPG en ik wel de enigen die het spel al van eerder kendenquote:
Nee, ik was even iets aan te uittestenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Friem, je radio kapt er de hele tijd mee nu![]()
![]()
![]()
Of is dat een truc om me het cadeautje weer te laten gebruiken???
quote:
Ik hoop het ook heel erg!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leg het tzt dan maar eens uit![]()
Maar ik ben echt heel blij, nu kan het hopelijk opgelost worden![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat ik een onschuldig meisje ben?
Alleen dat eerste danquote:
quote:
trusten pgrquote:
ik was ff aan het stoeien met dingen die het niet dedenquote:
trusten gomiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef gomi het volgende:
feli bos en ik ben gelijk weg
trusten vast allemaal
5quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
slaap ze flesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen lieve vriendjes en vriendinnetjes![]()
truste Flesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen lieve vriendjes en vriendinnetjes![]()
Truste gomiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef gomi het volgende:
trusten vast allemaal
Koen doet een Koentjequote:
Ja.quote:
Hallelujahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef friemelaar het volgende:
Als het goed is is de radio nu weer stabiel
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 305 Koen66
02. 252 RockNijntje
03. 206 Toekito
04. 205 pgrferrari
05. 199 Dr_Flash
06. 190 Symphonic
07. 189 Marijkezwolle
08. 185 Trevland
09. 182 Whiskers2009
10. 156 wel.o.k
11. 133 suikertaartje
12. 129 DaMart
13. 115 MPG
14. 107 LovelyLady
15. 099 Stuart
16. 096 Muck
17. 095 TheFamousMan
18. 084 Pheno
19. 081 Barreltje
20. 075 MaleDuck
Reeks-statistieken!
ik wacht nog steedsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fles, ben je er nog?? Gaf je antwoord, maar werd niet verstuurd
wel weer met buffer, maar minder lijkt welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef friemelaar het volgende:
Als het goed is is de radio nu weer stabiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |