Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusjequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt er geen genoeg van krijgen he?![]()
[ afbeelding ]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knuffels zijn heeeeeerlijk
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!
maar je kreeg al een knuffel van flash, en een kusje van pgr erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusje
Dan hebben ze ons namelijk verwisseldquote:
Whutwhut? Welke verhalen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!
Dan geef ik mijn kusje wel aan NIJNquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusje
Ja, maar ik wilde een knuf van PGR hoor....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je kreeg al een knuffel van flash, en een kusje van pgr erbij
Doe maarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn kusje wel aan NIJN![]()
JAAAA!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knuf dan
arme nijn is gewoon 2e keus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knuf dan
Tsja, velen worstelen daarmee hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wist ik maar wat ik nou precies wil in/van het leven
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Knuf dan
en een kus van flash?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde een knuf van PGR hoor....
Totaal niet volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hebben ze ons namelijk verwisseldNiet dat ik erg op Toek lijk trouwens
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, velen worstelen daarmee hoor
Sorryquote:
Dat prob heb ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Wist ik maar wat ik nou precies wil in/van het leven
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
en een kus van flash?
dan heb je en een kus en een knuffel van alle 2
He? Voor welk karretje word ik nu weer gespannen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |