quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zag dit staan via een link elders op Fok! Echt bizar(en let op die vlag)
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=43929
Niet serieus nemen dusquote:Holland is an insignificant country between Turkey and Poland
slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenIk val om
Welterusten allemaal
das toch humorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen die moe zijn. Obviouslyquote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef RockNijntje het volgende:
slapen tijdens het douchen? Wie doet dat?
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, slapenIk val om
Welterusten allemaal
Bijnaquote:
Wat doet een meisje als jij op een site als die?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
stuartquote:
link elders op fok?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet een meisje als jij op een site als die?
Ik niks hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet een meisje als jij op een site als die?
Ga er maar vanuit dat er genoeg amerikanen zijn die die onzin echt gelovenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna
Is vast nep, maar ik vind het te dom om grappig te zijn..
quote:
Arme jijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik heb echt zin om even op een duintop te gaan schreeuwen
Waar de blanke top der duinenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Symphonic het volgende:
Damn ik heb echt zin om even op een duintop te gaan schreeuwen
Ik ga mijn bed niet meer uit tot 8 uur morgenquote:
Toek ookquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet morgen om 9 uur in het ziekenhuis zijn
Je kunt er geen genoeg van krijgen he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Meisjes die vragen worden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gaan slapen danquote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet morgen om 9 uur in het ziekenhuis zijn
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!quote:
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusjequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt er geen genoeg van krijgen he?![]()
[ afbeelding ]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knuffels zijn heeeeeerlijk
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!
maar je kreeg al een knuffel van flash, en een kusje van pgr erbijquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusje
Dan hebben ze ons namelijk verwisseldquote:
Whutwhut? Welke verhalen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe hartklep in mn kanis krijg dan moet hij verhalen over vitamine D NIET geloven!
Dan geef ik mijn kusje wel aan NIJNquote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, JIJ vroeg wie er een knuffel wilde hoor!! En dan wordt ik afgescheept met een kusje
Ja, maar ik wilde een knuf van PGR hoor....quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
maar je kreeg al een knuffel van flash, en een kusje van pgr erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |