ik riep iets van 'hey waar is Barretje' in vorige topic, en toen begon de discussie over een 'Koentje"quote:
quote:
Lijkt me "comfortabeler" jaquote:
Toen Thijs in het ziekenhuis kwam doordat hij te veel afviel, was er een baby van ruim 10 pond die ook was opgenomen..wegens ondervoedingquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor..
En de vrouw van een collega van me had het pas echt zwaar: die baarde 10- of 12 ponders
Ah die kende ik wel jaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
"hoi" "hoi""massage" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "massage" "hoi" "hoi" "hoi" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "hihihihhi" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""knuf" "ik weet niet meer wat ik besteld had "" hihihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""hihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "WAAR ligt dat " "hihih" "WAAR ligt dat " "knuf" "WAAR ligt dat " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom" "roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom""roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "een tafellaken als servet""omnomnomom" "roken! " " slapen" " DOOD" "slapen" " omdat baard" "slapen" KG in Rok "groepsfoto "slapen"Slapen "SOA! " slapen
naar huis
Kan ook heel veel kanten op dat antwoordquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
"hoi" "hoi""massage" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "massage" "hoi" "hoi" "hoi" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "hihihihhi" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""knuf" "ik weet niet meer wat ik besteld had "" hihihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""hihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "WAAR ligt dat " "hihih" "WAAR ligt dat " "knuf" "WAAR ligt dat " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom" "roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom""roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "een tafellaken als servet""omnomnomom" "roken! " " slapen" " DOOD" "slapen" " omdat baard" "slapen" KG in Rok "groepsfoto "slapen"Slapen "SOA! " slapen
naar huis
Die is wel leuk jaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
naar huis
Ik heb gelukkig geen vergelijkingsmateriaalquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik riep iets van 'hey waar is Barretje' in vorige topic, en toen begon de discussie over een 'Koentje"
een badquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat even de happinez in het jeneverbes bad lezen
heeeerlijk ontspannen!:Y
'een Koentje doen'quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/KSC nu nog wat uitgebreider
Heldquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
naar huis
misschien zonder naam van het hotel??quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
"ergens in 2010" tsss....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
ik ben zonder hoofdletterquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
Ook al waren het "2 fantastische dagen", ik sta er ook niet inquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen Thijs in het ziekenhuis kwam doordat hij te veel afviel, was er een baby van ruim 10 pond die ook was opgenomen..wegens ondervoeding![]()
![]()
Lekker slapen en pas op voor de broodbakmachinequote:
tot ooit !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:En deze meet heeft een revolutie ontketend met als voorlopig hoogtepunt op 12 en 13 maart 2011 de hotelmeet in het Badhotel te Noordwijk, waar KapiteinGasthof gezorgd heeft voor een weekend dat vele KSC'ers zich nog heel erg lang zullen heugen. Een High Tea waar de koffie rijkelijk vloeide, een heerlijk diner, een gezellig avondje weerwolven, en een wilde nacht in de lounge, een uitstekend ontbijtbuffet, een beeldschone receptioniste... Alle ingrediëntyen voor een superweekend waren aanwezig.
Have funquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat even de happinez in het jeneverbes bad lezen
heeeerlijk ontspannen!:Y
Ik deed plaatsvervangende walging voor haar moeder...weet je hoe fucking veel pijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Mijn spelfouten zijn oprecht en gemeend, MPG kan beterquote:
Nee, dat blijft een running gagquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
ik doe maar ff geen Koentjes meer, misschien vergeten jullie het dan
Dat is misschien wel een beetje waar ja...jij hebt weer andere kwaliteitenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn spelfouten zijn oprecht en gemeend, MPG kan beter
Als het om spelfauten aan komt win ikquote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn spelfouten zijn oprecht en gemeend, MPG kan beter
Not my cup of tea vrees ikquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed plaatsvervangende walging voor haar moeder...weet je hoe fucking veel pijn?Ik snapte je wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
ik ga ook douchen, wat krijg ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
ja, douchen ga ik
Degenen die gaan slapen: welterusten(of
ook)
Diegenen die er straks nog zijn: tot zo
Uhu.. en ik ben arrogant genoeg om erover op te scheppenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beetje waar ja...jij hebt weer andere kwaliteiten
Dat hoeft ook niet, maar dat was mijn eerste associatiequote:
Hmmm om te beginnen een lekkere schuimmassage?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga ook douchen, wat krijg ik dan?
Ja, weet je het zeker?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uhu.. en ik ben arrogant genoeg om erover op te scheppen
Nu roken
Echt![]()
Tot zoquote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
ja, douchen ga ik
Degenen die gaan slapen: welterusten(of
ook)
Diegenen die er straks nog zijn: tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |