PM-en danquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 had ook al een verslagje van de meet gemaakt
Ja, dan begreep ik het punt dus wel... Daarom wil ik dus die tweede keer!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ik ook mannen met ervaring nodig heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was net 5 pond en 46 cmquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thijs was lichter en kleiner en ik zo maar????
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dan begreep ik het punt dus wel... Daarom wil ik dus die tweede keer!.
Ben je al dertig en heb je syfillis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Mag ik een linkje?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. dat staat in een of ander middag topic
In "mijn" tijd lieten ze moeders gewoon vrolijk doorwandelen tot het kind zich aandiendequote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik werd 'natuurlijk' geboren op de dag dat mijn moeder een keizersnee moestNet op tijd dus
Linkjequote:
Slapen, lezen, joggen, masturberen. Zo veel mogelijkheden!quote:
Ik bleef gewoon iets te lang zittenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In "mijn" tijd lieten ze moeders gewoon vrolijk doorwandelen tot het kind zich aandiende
Mooi liedjequote:
Had ik maar een goed boek liggen inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slapen, lezen, joggen, masturberen. Zo veel mogelijkheden!
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
31, en nee, maar die kan ik dan vast wel van Toek lenen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmmmzquote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had ik maar een goed boek liggen inderdaad
Maar ik heb hier geen (ongelezen) boeken![]()
Wil je het van mij anders?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
31, en nee, maar die kan ik dan vast wel van Toek lenen!
Liedjequote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi liedjeMaar kunnen wij iets doen voor je?
Nee hoor..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel heel fors, had je ma tijdens de zwangerschap van jou toevallig suikerziekte?
Het begon zo goed...quote:
Of je wilde komenquote:
en dan hebben we t nog niets over die dingen combinerenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |