quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben de laatste wereldburger die zeker weet dat ie geen aids heeft, stelletje verdorvenen![]()
Of zo. Je moet het positief bekijken
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wij gaan wel achter die hoteldame aan.
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik alleen maagden wil![]()
Alsjeblieft niet zeg
Wou zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
Alsjeblieft niet zeg
Een lul in zijn mond terwijl ie gaapt? of hij is ontzettend lenig, of hij moet voortaan eerst onder het bed kijken of er vieze oude mannetjes onder liggen.quote:
Veel mensen geboren tussen 22 augustus en 21 september, denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goh, veel maagden hier zeg..![]()
Hoe kan dat nou??
herkenbaar, ik heb nu even tijd, de rest van de weken zal het weer te druk worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pheno, ben een tijd ook veel minder actief geweest tbh.
ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg
Whehequote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een lul in zijn mond terwijl ie gaapt? of hij is ontzettend lenig, of hij moet voortaan eerst onder het bed kijken of er vieze oude mannetjes onder liggen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik tijd heb wil ik best wel komen
Second that!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wij gaan wel achter die hoteldame aan.
Ja, da's ook weer zo naruurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar kende je ons nog niet eens, moet je nagaan hoe hard je nu boft
* MPG aansluit...quote:
Ik wil best twee keer hoor, de tweede keer ben ik geen maagd meerquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg
Omdat er op sites als fok alleen maar kansloze kneuzen komen die allergisch zijn voor daglicht, dat weet je nou inmiddels toch wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goh, veel maagden hier zeg..![]()
Hoe kan dat nou??
yeah ik kom ook alleen als ik weer ff tijd over heb. en dan soms paar dagen ff en dan weekje niet enzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
herkenbaar, ik heb nu even tijd, de rest van de weken zal het weer te druk worden.
Meldquote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel mensen geboren tussen 22 augustus en 21 september, denk ik.
Goed ideequote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee joh, die knuffels lopen niet wegVieren we het ervoor of erna
EERLIJK DELENquote:
probeer ik ook wel eensquote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik kom ook alleen als ik weer ff tijd over heb. en dan soms paar dagen ff en dan weekje niet enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |