Wil ik ook niet, maar niemand weet wat er komen gaat...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niks te hoop ik
Gewoon nooit aan beginnen.
ik zeg ook nooit nooit, dat is ergens om vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar niemand weet wat er komen gaat...
toen was ik allang weer deadtquote:Op maandag 14 maart 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb ik 2x gezien, en de laatste keer had ik ze allemaal
Ja he?? Ik heb ook veel te weinig mensen gesprokenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker weten kerel
Alleen, kwam er vooral dankzij de Weervolven weinig van al die praatplannen die ik met div mensen had
Maar komt wel andere keer goed
En jij bent ook liefquote:Op maandag 14 maart 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Anders ook wel hoor, voor zover mij bekend
Mwa, niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg ook nooit nooit, dat is ergens om vragen
Dan zeg ik nu dat ik nooit een vriend krijgquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg ook nooit nooit, dat is ergens om vragen
Oh, oh hebben ze wat gevonden trouwens??quote:
Welke mensen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker weten kerel
Alleen, kwam er vooral dankzij de Weervolven weinig van al die praatplannen die ik met div mensen had
Maar komt wel andere keer goed
Jij moet gewoon ernstig je gemak dicht houdenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zeg ik nu dat ik nooit een vriend krijg![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
sommige weerwolven waren ook wel interessante gesprekspartners I guessquote:
en toen kwam er net een fee langs je huis gelopen en dacht, ach ik ben in een goede bui en geef dat meisje dr wens maarquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
friemelquote:
Hoezo?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ernstig je gemak dicht houden![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
en toen kwam er net een fee langs je huis gelopen en dacht, ach ik ben in een goede bui en geef dat meisje dr wens maar
'Nooit zeggen is vragen om'quote:
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oh, oh hebben ze wat gevonden trouwens??
Jij bent nog kei jong en kei leuk en jij wordt over een jaar of 2 overspoeld met aandacht. Zo erg dat het gewoon niet meer lollig is.quote:
Owh, gelukkig hebben ze wat gevondenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Ik houd gemiddeld zo'n zes keer per uur op met ademen als ik slaap. Binnenkort krijg ik een beugel, zodat het beter gaat
En de heksen en hoeren natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommige weerwolven waren ook wel interessante gesprekspartners I guess
Radio is echt zoooo 1896quote:
Ik introduceer een nieuwe rol: de Toeschouwer..quote:
we hebben ook het onschuldige meisje gemistquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik introduceer een nieuwe rol: de Toeschouwer..
En dat ben IK danMeekijken vond ik echt zoooo leuk
![]()
![]()
Leuker dan meedoen
meekijken is erg leerzaam jaquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik introduceer een nieuwe rol: de Toeschouwer..
En dat ben IK danMeekijken vond ik echt zoooo leuk
![]()
![]()
Leuker dan meedoen
Neuh, dat geloof ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent nog kei jong en kei leuk en jij wordt over een jaar of 2 overspoeld met aandacht. Zo erg dat het gewoon niet meer lollig is.
rocky mag niet meedoenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben ook het onschuldige meisje gemist
die van friemel bedoel jequote:
Maar vooral ook erg leuk.. Heb me kapotgelachenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meekijken is erg leerzaam jaword je een goed verteller van
Ik ben ook blij hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, gelukkig hebben ze wat gevonden![]()
![]()
(je weet hoe ik het bedoel he
)
Hoe werkt dat dan, met zo'n beugel??
en dan ben je jarigquote:
Kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meekijken is erg leerzaam jaword je een goed verteller van
Leg het tzt dan maar eens uitquote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook blij hoor
en hoe het precies zit, weet ik ook nog niet
ik denk dat het mijn mond wat open houdt om het ademen wat makkelijker te maken
Jij gelooft nog steeds dat ik een onschuldig meisje ben?quote:
Daar valt geen zinnig gesprek mee te voeren johquote:
Deed jij dat ook dan??quote:
Ja. Jij bent klein, lief en onschuldig.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij gelooft nog steeds dat ik een onschuldig meisje ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |