én die staan dus digitaalquote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je precies nodig dan?
voor de BD heb je alleen afschriften nodig en een kopie van de polis
Hij is opgestuurd, kwestie van wachten tot 't afgeschreven wordtquote:
Heul welquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn zus vriend.
Ik mag hopen dat dat snel is zodat ze mijn teruggave kunnen betalen ervanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is opgestuurd, kwestie van wachten tot 't afgeschreven wordt.
Dat moet wel lukken ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat snel is zodat ze mijn teruggave kunnen betalen ervan
erg handigquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
én die staan dus digitaalIk wordt totaal geen wijs uit de betalingen van FBTO. Alle data en jaren etc. lopen door elkaar. Bij mijn FBTO kan je een prachtig overzicht opvragen en dan kan ik gewoon alle getallen bij elkaar optellen en dan snap ik het tenminste
Maak 't dan meteen naar mij over!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is opgestuurd, kwestie van wachten tot 't afgeschreven wordt.
Wacht maar jonguh! Kwart over drie op het schoolplein morgen.quote:[..]
Heul wel!
Tering, das echt veel!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken ben ik bang. Mocht bijna 2000 aftikken. Uitzuigers
. Geen grapjes maken, is te pijnlijk
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken ben ik bang. Mocht bijna 2000 aftikken. Uitzuigers
. Geen grapjes maken, is te pijnlijk
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk eerder journalist dan.
Ik hoop dat ik zoiets ooit mag doen.. Of gewoon naar een rellen/rampen gebied..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fotojournalist in een oorlogsgebied ofzo, dat lijkt me echt heel bijzonder.Maargoed dat gaat nooit gebeuren dus dan maar architect.
Fotojournalist in een rampengebied / oorlogsgebied? Voelen jullie je wel helemaal lekker? Da's echt een verschrikkelijke kutklus hoor. Die gasten zitten midden tussen de actie......ZONDER wapens om je te verdedigen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Timmos het volgende:
Ik hoop dat ik zoiets ooit mag doen.. Of gewoon naar een rellen/rampen gebied..
Mijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik krijg 1000 terug van ze. Dan ben ik benieuwd wie ze nog meer blij gaan maken hier met jouw centen
maar als je zoveel moet betalen dan heb je OF een paar fouten gemaakt de laatste jaren OF best goed geboerd dit jaarIn dat laatste geval heb ik geen medelijden met je
![]()
Heel goedquote:
Heb voor Marty eens geregeld dat hij mee kon naar Bosnië, omdat hij er ook over dacht, maar hij is er ook van teruggekomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotojournalist in een rampengebied / oorlogsgebied? Voelen jullie je wel helemaal lekker? Da's echt een verschrikkelijke kutklus hoor. Die gasten zitten midden tussen de actie......ZONDER wapens om je te verdedigen.
Als je wil zien hoe dat is, duik dan ergens ff deze documentaire op: http://www.imdb.com/title/tt0309061/ (gaat over het werk van James Nachtwey)
Vorige jaren ook alles goed ingevuld.. dat was 't probleem nietquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik krijg 1000 terug van ze. Dan ben ik benieuwd wie ze nog meer blij gaan maken hier met jouw centen
maar als je zoveel moet betalen dan heb je OF een paar fouten gemaakt de laatste jaren OF best goed geboerd dit jaarIn dat laatste geval heb ik geen medelijden met je
![]()
Kan me wel voorstellen dat je er een geromantiseerd beeld van hebt eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotojournalist in een rampengebied / oorlogsgebied? Voelen jullie je wel helemaal lekker? Da's echt een verschrikkelijke kutklus hoor. Die gasten zitten midden tussen de actie......ZONDER wapens om je te verdedigen.
Als je wil zien hoe dat is, duik dan ergens ff deze documentaire op: http://www.imdb.com/title/tt0309061/ (gaat over het werk van James Nachtwey)
Ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Een 24-70 2.8 van canon en geld over houden voor een grip of een 24-70 2.8 & 70-200 .8 van sigma halenquote:
Ik zou het bij Canon houden, maar dat ben ikquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Een 24-70 2.8 van canon en geld over houden voor een grip of een 24-70 2.8 & 70-200 .8 van sigma halen
Investeer 't in het "Help isdatzo de zomer door"-fonds! Gegarandeerd rendement..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Een 24-70 2.8 van canon en geld over houden voor een grip of een 24-70 2.8 & 70-200 .8 van sigma halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
*hand opsteekt*quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ja zodat je nog meer kan winkelen in de DA-shop zeker. No way dat ik daaraan meewerkquote:
Dus ik krijg niets?quote:
Ik ben overgestapt man. Tegenwoordig ga ik naar de Omniejshop.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja zodat je nog meer kan winkelen in de DA-shop zeker. No way dat ik daaraan meewerk.
Ja, maar kiezen voor Canon houd wel in 1 lens waar ik er van sigma 2 voor heb. En ik denk niet dat ik nog heel erg snel een 2000 euro bij elkaar krijg voor de andere lens in Canon versie...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het bij Canon houden, maar dat ben ikik heb gemerkt dat sigma iets trager is en meer herrie maakt
Er blijft nog 23 euro over. Die mag je best hebben hoorquote:
quote:[..]
Ik ben overgestapt man. Tegenwoordig ga ik naar de Omniejshop.
D_A-shop is zoooooo 2010
24-70 2.8 Sigma kopeuh?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus ik krijg niets?![]()
[..]
Ik ben overgestapt man. Tegenwoordig ga ik naar de Omniejshop.
D_A-shop is zoooooo 2010
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Er blijft nog 23 euro over. Die mag je best hebben hoor
[..]
23 euro geboden!quote:
Ja precies, dat lijkt me zo zo enorm vet. Maar volgens mij is het praktisch onmogelijk om daar geld mee te verdienen. Heb wel heeeeel erg zitten twijfelen in de vijfde (het jaar voordat ik moest kiezen wat voor opleiding ik wilde doen).quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zoiets ooit mag doen.. Of gewoon naar een rellen/rampen gebied..
Jups, maar dan moet het wel een leuk prijsje zijn anders ga ik wachten op die nieuwequote:
Dacht aan een euro of... 2000.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, maar dan moet het wel een leuk prijsje zijn anders ga ik wachten op die nieuwe
Schappelijkquote:
Jij blij, D_A blij, ik krijg die sigma 24-70 samen met Puala.quote:
Alles is voor Paula, alles is voor Paulaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij blij, D_A blij, ik krijg die sigma 24-70 samen met Puala.
Iedereen blij!
Ja echt wel.quote:
Zeker wel! Geen geld voor zo'n jongen.quote:
Ja, wat is dit nou? Moet ik dan straks alles zelf gaan kopen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Alles is voor Paula, alles is voor Paula![]()
Je huidige opleiding is ook tof!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja precies, dat lijkt me zo zo enorm vet. Maar volgens mij is het praktisch onmogelijk om daar geld mee te verdienen. Heb wel heeeeel erg zitten twijfelen in de vijfde (het jaar voordat ik moest kiezen wat voor opleiding ik wilde doen).
Ah nu ga ik bijna spijt krijgen haha. Maar ik houd van deze opleiding.
Trouwens, zondag, sporthallen zuid. Kom je nog?quote:
Ik heb alles op een rijtje ja.. Alleen niet in de goede volgordequote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotojournalist in een rampengebied / oorlogsgebied? Voelen jullie je wel helemaal lekker?
In opdracht of met vaste contracten is het goed te doen hoor..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja precies, dat lijkt me zo zo enorm vet. Maar volgens mij is het praktisch onmogelijk om daar geld mee te verdienen. Heb wel heeeeel erg zitten twijfelen in de vijfde (het jaar voordat ik moest kiezen wat voor opleiding ik wilde doen).
Ah nu ga ik bijna spijt krijgen haha. Maar ik houd van deze opleiding.
Volgende meet!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je huidige opleiding is ook tof!
Misschien komen we elkaar eens tegen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker wel! Geen geld voor zo'n jongen.
[..]
Ja, wat is dit nou? Moet ik dan straks alles zelf gaan kopen?
"Iets erger" .. denk niet dat je een groter understatement had kunnen verzinnenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb alles op een rijtje ja.. Alleen niet in de goede volgorde.. Ben hier ook doden, bloed, schietpartijen, moorden en dergelijke gewend.. Nu is zo'n gebied natuurlijk wel iets erger maar zou 't wel aankunnen denk ik.. Een oorlogsgebied wordt wel flink wat extra boxershorts meenemen want die gaan allemaal volzitten
..
Ik ben best wel een pussy maar het lijkt me zó enorm interessant/bijzonder/weetikveel. Niet leuk. Maar ik weet niet. Kan niet uitleggen waarom het me aanspreekt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb alles op een rijtje ja.. Alleen niet in de goede volgorde.. Ben hier ook doden, bloed, schietpartijen, moorden en dergelijke gewend.. Nu is zo'n gebied natuurlijk wel iets erger maar zou 't wel aankunnen denk ik.. Een oorlogsgebied wordt wel flink wat extra boxershorts meenemen want die gaan allemaal volzitten
..
[..]
In opdracht of met vaste contracten is het goed te doen hoor..
Laat je die toch ook bij mij?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
Gezien de afstand tussen onze camera's is dat wel zo verstandig
Ga maar fijn even War Photographer kijken.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben best wel een pussy maar het lijkt me zó enorm interessant/bijzonder/weetikveel. Niet leuk. Maar ik weet niet. Kan niet uitleggen waarom het me aanspreekt.
Hehe ja maar I dunno. Misschien over een jaar of 20.
Ik heb trouwens laatst een boek gelezen (ken de titel zo 1 2 3 niet meer uit mijn hoofd), van een oorlogsverslaggever die maandenlang op die basis restrapo heeft gezeten (Was ook een docu van op Discovery)quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga maar fijn even War Photographer kijken.....
Het lijkt me ook heel verschrikkelijk hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga maar fijn even War Photographer kijken.....
Er zijn ook een britse documentairemaker meegeweest met een britse eenheid. Heftige documentaire. Die ging nl. ook mee op patrouille en heeft zelfs een keer met de eenheid klem gezeten ergens.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens laatst een boek gelezen (ken de titel zo 1 2 3 niet meer uit mijn hoofd), van een oorlogsverslaggever die maandenlang op die basis restrapo heeft gezeten (Was ook een docu van op Discovery)
Hij wilde juist geen wapen omdat hij dan niet meer objectief was. Zat nog een heel verhaal om heen, maar het kwam daar op neer.
Ligt natuurlijk geheel aan het gebied en watvoor iets er gaande is.. Met rampen zal ik weinig problemen hebben, ben een ijskoud persoon daarinquote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Iets erger" .. denk niet dat je een groter understatement had kunnen verzinnen.
Probeer het eerst is in je eigen woonplaats? Dacht Eindhoven? Die hebben het echt retedruk, zou daar nog wel is een weekje of weekend naartoe willen ofzo.. De adrenaline schiet hier nog altijd door mn lijf als de pieper gaat..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben best wel een pussy maar het lijkt me zó enorm interessant/bijzonder/weetikveel. Niet leuk. Maar ik weet niet. Kan niet uitleggen waarom het me aanspreekt.
Hehe ja maar I dunno. Misschien over een jaar of 20.
Ik heb nog niet eens een spiegelreflex joh.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Probeer het eerst is in je eigen woonplaats? Dacht Eindhoven? Die hebben het echt retedruk, zou daar nog wel is een weekje of weekend naartoe willen ofzo.. De adrenaline schiet hier nog altijd door mn lijf als de pieper gaat..
Klinkt ook vet om te zien!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn ook een britse documentairemaker meegeweest met een britse eenheid. Heftige documentaire. Die ging nl. ook mee op patrouille en heeft zelfs een keer met de eenheid klem gezeten ergens.
Voordat-ie uberhaupt meemocht moest hij verplicht op schiettraining.
Daar ben ik ook niet mee begonnen hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een spiegelreflex joh.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ross_Kempquote:
James Nachtwey! http://www.amazon.co.uk/I(...)&colid=2ZY043IO9H0KMquote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Timmos het volgende:
Oh, en ik wil nu boeknamen van war photographers of wat dan ook, fotojournalisten ed.!
Heb je er ook een opleiding voor gedaan enzo? Of hoe ben je er eigenlijk 'ingerold'?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet mee begonnen hoor.. Had 2 nachten terug wel voor het eerst dat ik ergenst ter plaatse kwam zonder ik ook maar iets wist, een scooter zo goed als uit elkaar zag liggen en er een slecht gevoel bij had, maar dan ga je een fotoverslag maken en dan is dat gevoel weer weg
Oh, en ik wil nu boeknamen van war photographers of wat dan ook, fotojournalisten ed.!
Heb je dan niet zoiets, ik moet die mensen helpen? Stel nou dat je een keer foto's staat te maken terwijl er iemand doodgaat? Ik zou er niet aan moeten denken!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet mee begonnen hoor.. Had 2 nachten terug wel voor het eerst dat ik ergenst ter plaatse kwam zonder ik ook maar iets wist, een scooter zo goed als uit elkaar zag liggen en er een slecht gevoel bij had, maar dan ga je een fotoverslag maken en dan is dat gevoel weer weg
Paar series van gezien ja. Best indrukwekkend als je ziet hoe het er aan toe gaat in oorlogsgebied!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ross_Kemp
Die gast moet je hebbenDe series staan op dit moment in de nieuwsgroepen!
Ik wil die van Helmut Newton zo zo zo zo zo enorm graag.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
James Nachtwey! http://www.amazon.co.uk/I(...)&colid=2ZY043IO9H0KM
Deze staat hoog op mijn verlanglijst van fotoboeken!
Cartier-Bresson toevallig?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil die van Helmut Newton zo zo zo zo zo enorm graag.
Oh en eentje van een Franse fotograaf, weet niet meer hoe hij heette, maar die heeft ooit allemaal zwart/wit foto's gemaakt van mensen, heel vernieuwend in die tijd. Er staat één foto van in mijn boek van kunstgeschiedenis en alleen om die foto wil ik dat boek al.
Volgens mij niet, ik zal eens kijken van het weekend (heb het boek bij mijn ouders staan), ben nu zelf toch ook wel weer benieuwd.quote:
Nee, ik heb alles zelf aangeleerd en contacten opgebouwd.. Mijn vader was brandweerman dus ben altijd al ''kind aan de brandweerkazerne'' geweest en mede daardoor goed bekend bij alles en iedereen hier.. Wat het ook weer leuk maakt als je ergenst komt omdat je iedereen kent enzo.. Huren ze je sneller in om oefeningen op de foto te zettenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je er ook een opleiding voor gedaan enzo? Of hoe ben je er eigenlijk 'ingerold'?
Niet echt.. Mocht ik er eerder zijn of ze hebben mijn hulp nodig dan zou ik helpen, dat weten ze.. Heb hier in de straat ook wel eens geholpen met een reanimatie, bij een ongeval een infuuszak vastgehouden of het verkeer geregeld/tegengehouden bij een omgevallen truck..quote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je dan niet zoiets, ik moet die mensen helpen? Stel nou dat je een keer foto's staat te maken terwijl er iemand doodgaat? Ik zou er niet aan moeten denken!
Daar moet ik ook nog eens wat van opduikenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Over fotoboeken gesproken.. heb weer eens iets van Ansel Adams op de kop getikt. Blijft zo mooi.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haaaa ik kom net Ed van Elsken tegen, hahaha het was helemaal geen Franse gast. Die bedoelde ik dus, het boek Een liefdesgeschiedenis in Saint Germain des Prés. Mijn geheugen is slecht. Misschien zijn het ook wel in scène gezette dingen.Whatever, ik wil dat boek dus.
Paul Huf kwam ik net idd tegen, echt heel tof.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens wat van opduiken
[..]Kijk ook eens naar Cartier-Bresson, Jean-Loup Sieff en andere klassiekers
En Paul Huf natuurlijk
je kreeg toch al 50 euro nieuwkomerskorting bij Freud?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
DUS JONGENS, als jullie me nog een welkomscadeautje willen geven![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, dat was omdat z'n vriendin in een goede bui was ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
je kreeg toch al 50 euro nieuwkomerskorting bij Freud?
Oja, dat weet jij natuurlijk niet. Dat is vakjargon voor nieuwkomerskorting.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, dat was omdat z'n vriendin in een goede bui was ofzo.
Ik zie nu pas da tje UI steeds een andere smiley is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef Timmos het volgende:
Denk dat dit mijn eerst volgende boek wordt.. Vind ik dan weer interessant zulke dingen
Vette shit.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Timmos het volgende:
[ afbeelding ]
Spookhuis blijft staan.. Vooralsnog.. Met dank aan Johan Vlemmix
Ja precies!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef Timmos het volgende:
Dit blijft toch wel mijn favoriet:
''The job of the photojournalist is to witness those things that people don't want to think about''
Ik schrok gewoon, leek wel alsof ik mezelf hoorde praten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fotojournalist in een oorlogsgebied ofzo, dat lijkt me echt heel bijzonder.Maargoed dat gaat nooit gebeuren dus dan maar architect.
Trouwen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Omniej het volgende:
Jezus, heel even weg meteen een halve SC gemist.
[..]
Ik schrok gewoon, leek wel alsof ik mezelf hoorde praten.Alleen heb ik het andersom, als kind heb ik altijd architect willen worden, nu heb ik daar van afgezien en trekt fotografie me veel meer. Oorlogs- en rampgebieden inderdaad.
(al klinkt dat laatste misschien gek)
Oké.quote:
quote:Ik wilde als kind alles worden wat mijn zus wilde worden, tot groep 8. Toen kreeg ik een eigen mening en is het altijd architect geworden, met vlagen van journalist/fotograaf/fotojournalist.
Ik heb echt zo'n onrealistische droom van wolrd press photo van het jaar maken.
Ik ook.. Net als het worden van ANP fotograaf en het winnen van de zilveren camera en dergelijkequote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n onrealistische droom van wolrd press photo van het jaar maken.
Hoezo gek? Ik zou als ik nu een telefoontje zou krijgen om morgen naar delen van Japan te gaan voor foto's direct op 't vliegtuig stappenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef Omniej het volgende:
Jezus, heel even weg meteen een halve SC gemist.
[..]Oorlogs- en rampgebieden inderdaad.(al klinkt dat laatste misschien gek)
Ja wow echt hè. Mijn vader heeft een abonnement op NG Magazine. Ik neem ze wel eens mee, en als ik dan de tijd neem om ze in te kijken zit ik echt uren (oké dat nou ook weer niet) naar die foto's te staren.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oké.
[..]Mijn onrealistische droom is die van een baan bij National Geographic.
Jezus wat doen die vaak gaaf werk.
Oh, dat absoluut ja, zonder enige twijfel ook. Maar sommige mensen verklaren je voor gek en zullen je gewoon voor ramptoerist uitmaken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:58 schreef Timmos het volgende:
Hoezo gek? Ik zou als ik nu een telefoontje zou krijgen om morgen naar delen van Japan te gaan voor foto's direct op 't vliegtuig stappen
Goede tekst.. Heb dat gevoel hier ook wel een beetje, mensen die vinden dat het niet kan.. Maar gelukkig heb ik ook fansquote:Op maandag 14 maart 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
"I love photography - I respect it, I worship it, and I think about it all the time. I just don't want people to call me a war photographer. It's nice to be called a photographer. That's the only title I need."
Wat een held.Nu is de tekst afgelopen.
muu. Dan maar foto's kijken.
Die discussie ga ik niet eens meer aan met mensen.. Resulteerde eind september 2010 alleen wel in ruzie en een camera die gerepareerd moest wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh, dat absoluut ja, zonder enige twijfel ook. Maar sommige mensen verklaren je voor gek en zullen je gewoon voor ramptoerist uitmaken.Terwijl diezelfde mensen ondertussen wel de hele dag naar de beelden zitten te kijken die toch ook door iemand gemaakt moeten worden...
Ja precies, ik ben zo'n persoon die een verhaal wil vertellen, mensen wil shockeren en wil laten nadenken, een geschiedenis wil vertellen. En mensen wil laten zien wat er gebeurt. Ofzo. Niet zomaar plaatjes schieten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:59 schreef Omniej het volgende:
[..]
Oh, dat absoluut ja, zonder enige twijfel ook. Maar sommige mensen verklaren je voor gek en zullen je gewoon voor ramptoerist uitmaken.Terwijl diezelfde mensen ondertussen wel de hele dag naar de beelden zitten te kijken die toch ook door iemand gemaakt moeten worden...
Ah dat is zo vet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef Timmos het volgende:
[..]
Goede tekst.. Heb dat gevoel hier ook wel een beetje, mensen die vinden dat het niet kan.. Maar gelukkig heb ik ook fans..
Zoals ik vorig jaar aangesproken werd bij een autobrand, of ik Tim Koster was.. Twee oude mensen zagen mijn foto's altijd en zeiden letterlijk dat ze fan waren
Ik wil juist mijn portfolio uitbreiden met landschappen en bloemetjes enzo..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben zo'n persoon die een verhaal wil vertellen, mensen wil shockeren en wil laten nadenken, een geschiedenis wil vertellen. En mensen wil laten zien wat er gebeurt. Ofzo. Niet zomaar plaatjes schieten.
En daarom haat ik 90% van mijn photostream eigenlijk.Kutbloemetjes enzo.
[..]
Ah dat is zo vet.
http://www.tim-koster.nl/(...)bij-ernstig-ongeval/
Is dat dat scooterongeluk waar je het net over had?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef Omniej het volgende:
Heeft die eerste nog een speciaal verhaal nodig dan?
quote:
Vooruitgang moet er zijnquote:
Nu kunnen we de statistieken niet meer bijhouden... paniek!quote:
quote:Explosion heard at Unit 2 of Fukushima Dai-ichi plant, nuclear safety agency says - AP
quote:Suppression pool may have been damaged at No. 2 reactor, government says - Kyodo News http://bit.ly/fnlaRX
Uh-oh.quote:Radiation at Fukushima plant briefly hits 8,217 micro-sieverts per hour, well above normal levels - Kyodo News http://bit.ly/fnlaRX
Statistieken zo zooooooooooo 2010quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nu kunnen we de statistieken niet meer bijhouden... paniek!
Nou, begin dan maar met het verzinnen van andere manieren om energie te winnen want de natuurlijke energiebronnen houden een keer op te bestaanquote:
Dit. Na elke olieramp gaan we ook rustig door. En dan moeten we nu opeens stoppen met kerncentrale'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Statistieken zo zooooooooooo 2010
[..]
Nou, begin dan maar met het verzinnen van andere manieren om energie te winnen want de natuurlijke energiebronnen houden een keer op te bestaan
Dat dus! Hoewel kernenergie een stuk dodelijker is voor de mensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. Na elke olieramp gaan we ook rustig door. En dan moeten we nu opeens stoppen met kerncentrale's!
quote:Kernenergie geeft de minste doden.
Het aantal doden door ongevallen per TWh (1 miljard KWh) elektriciteit ligt als volgt:
Waterkracht 883
Olie 418
Steenkool 342
Gas 85
Kernenergie 8
Als 't fout gaat, gaat het meestal ook goed fout. Met olie zijn er alleen wat vieze handoeken en dooie beestjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus! Hoewel kernenergie een stuk dodelijker is voor de mensAan de andere kant schijnen er relatief weinig slachtoffers te vallen bij ongelukken, als die al gebeuren iig minder vaak dan olierampen en andere ellende
http://www.hetvrijevolk.c(...)de_juiste_proporties
[..]
Ja. Dat valt dus tegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als 't fout gaat, gaat het meestal ook goed fout. Met olie zijn er alleen wat vieze handoeken en dooie beestjes.
Dus op een afgelegen plek een blik centrale's neerkwakken.
Waar zijn die cijfers op gebaseerd? Rampen, of personeel wat sterft?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat valt dus tegenHeb je dat staatje gezien? Per TWh dus 418 doden bij olie en 8 bij kernenergie. Dat verbaast me dus he
Dat staat er niet bij en ik heb geen zin om de onderliggende bronnen te lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar zijn die cijfers op gebaseerd? Rampen, of personeel wat sterft?
Ik denk dat zonne-energie gewoon nog te weinig invloed heeft op de energie-opbrengst om mee te tellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:00 schreef Ekoyt het volgende:
en ik mis zonne-energie in deze statistiek.
Hoeveel doden zouden er gemiddeld vallen door zonne-energie?
(en de inkopper 'van het dak vallen' had ik zelf al bedacht)
Ja. Lees het artikel even ipv alleen het focussen op het staatjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:12 schreef Ekoyt het volgende:
Nou,... als je wind en zon bij elkaar optelt zijn er complete energiebedrijven die enkel (!) daarop draaien, (ook in NL hoor!)
Bovendien vind ik (maar da's persoonlijk) het een vertekenend en nogal suggestief staatje door het enkel over doden te hebben.
Bij kernrampen zijn er voornamelijk duizenden mensen die er een hele (of meerdere) generatie nog last van hebben, (ziek zijn, tumoren,... verminkingen,... je zou eens moeten zien wat er in de jaren na Tsjernobyl in die regio geboren is aan misgroeide babietjes,...).
Ik ga liever dood,...
Ach,... of to work nu.
quote:UNSCEAR (United Nations Scientific Committee on the Effects of Atomic Radiation) concludeert:
Er is 14 jaar na het ongeluk geen bewijs van een belangrijke invloed op de volksgezondheid door radioactieve straling van het Chernobyl ongeluk. Er is geen verhoogd kankerrisico waarneembaar als gevolg van straling. Ook is er geen verhoging van geboortedefecten geconstateerd als gevolg van het ongeluk.
Zelfs het verhoogd optreden van leukemie, een gevoelige indicator, is niet vastgesteld bij de opruimwerkers.
En de extra straling die de burgers in de directe omgeving zouden oplopen is kleiner dan de normale variaties in de natuur.
UNDP en UNICEF (United Nations) stellen:
De sterfte in de aangetaste gebieden blijft hetzelfde beeld geven als in de rest van de voormalige Sovjet Unie.
Er is geen betrouwbaar bewijs geleverd dat leukemie vaker voorkomt, hoewel dat na het ongeluk wel voorspeld was.
Het is inderdaad wel een grappig artikel. Straks in de pauze maar is goed doorlezen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij en ik heb geen zin om de onderliggende bronnen te lezenMaar het artikel is best interessant eigenlijk. Het geeft de uiteindelijke effecten van Tjernobyl weer na 25 jaar. En die vallen dus heel erg mee.
[..]
Ik denk dat zonne-energie gewoon nog te weinig invloed heeft op de energie-opbrengst om mee te tellen
Hmm, bij die tektonische platen die tegen elkaar klappen moet toch een hoop energie vrijkomen zou je zeggen. Als we dát nou op de een of andere manier op kunnen vangen, wordt zo'n 9.0 op de schaal van Richter nog nuttig...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:22 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, begin dan maar met het verzinnen van andere manieren om energie te winnen want de natuurlijke energiebronnen houden een keer op te bestaan
Het blijft gewoon lastig. Alles heeft zijn voordelen en nadelen. Feit is alleen wel dat de wereld een energiebehoefte heeft en die groeit en groeit en groeit. Daar moet op de een of andere manier in worden voorzien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
Nadeel met dat soort statestieken is dat ze best willekeurig gemaakt kunnen worden.
Stel dat je slachtoffers van straling niet meeneemt, dan is kernernergie alweer een stuk veiliger
Goed ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, bij die tektonische platen die tegen elkaar klappen moet toch een hoop energie vrijkomen zou je zeggen. Als we dát nou op de een of andere manier op kunnen vangen, wordt zo'n 9.0 op de schaal van Richter nog nuttig...
(en het is een stuk origineler dan windenergie o.i.d.)
Onmogelijk om op te vangen (giga energiepiek). Daarnaast weet je dan nooit wanneer je stroom hebt. En bewaren kan ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm, bij die tektonische platen die tegen elkaar klappen moet toch een hoop energie vrijkomen zou je zeggen. Als we dát nou op de een of andere manier op kunnen vangen, wordt zo'n 9.0 op de schaal van Richter nog nuttig...
(en het is een stuk origineler dan windenergie o.i.d.)
Ga.VROEGER.naar.bed!quote:
Het nadeel is dat het gebied binnen een straal van 30 kilometer van de centrale niet meer bewoonbaar is... ik weet niet hoe het zit bij een melt-down van de 3 centrales in Japan... maar je hebt dan wel flink stuk land wat niet meer gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij en ik heb geen zin om de onderliggende bronnen te lezenMaar het artikel is best interessant eigenlijk. Het geeft de uiteindelijke effecten van Tjernobyl weer na 25 jaar. En die vallen dus heel erg mee.
Das morgen pas? Vanavond op tijd naar bed?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik had nog energie gisteravond.Beetje jammer want morgen die presentatie.
Nee moet nog superveel doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das morgen pas? Vanavond op tijd naar bed?
Dat is idd een nadeel. Maar iedereen heeft het over de slachtoffers en dat valt dus alleszins mee in aantallen that is....voor de mensen zelf uiteraard nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het nadeel is dat het gebied binnen een straal van 30 kilometer van de centrale niet meer bewoonbaar is... ik weet niet hoe het zit bij een melt-down van de 3 centrales in Japan... maar je hebt dan wel flink stuk land wat niet meer gebruikt kan worden.
Je hoort allerlei extreme dingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is idd een nadeel. Maar iedereen heeft het over de slachtoffers en dat valt dus alleszins mee in aantallen that is....voor de mensen zelf uiteraard niet
Ik denk dat we de japanse en amerikaans ingenieurs die dag ding hebben gebouwd niet moeten onderschattenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hoort allerlei extreme dingen.
Optimist: "Mwoah,... er zit een uitlekbak van beton onder, dus als de kern smelt, dan wordt ie opgevangen en is er niks aan de hand."
Pessimist: "Als de centrales een melt-down krijgen, dan is het hoofdeiland niet meer bewoonbaar..."
Dus mja...
Hehe... nee... ik ga ze niet vertellen hoe ze het aan moeten pakken. Dat zijn eckte pro's met loden vestenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat we de japanse en amerikaans ingenieurs die dag ding hebben gebouwd niet moeten onderschattenDe waarheid zal ergens in het midden liggen vermoed ik.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehe... nee... ik ga ze niet vertellen hoe ze het aan moeten pakken. Dat zijn eckte pro's met loden vesten
Ach, kogelvrije vesten worden in NL ook door fotografen gebruiktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:26 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers van oorlogsfotografie:
[ afbeelding ]
Succes he...als je zo je werk wil doen
Het water is nog steeds ijskoud. Dus of je daar zo blij mee moet wezenquote:
Maar de zon op mijn huid is lekker warmquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het water is nog steeds ijskoud. Dus of je daar zo blij mee moet wezen
Ik train eigenlijk alleen 's avondsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar de zon op mijn huid is lekker warm
Rustig aan, ga zo pasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik train eigenlijk alleen 's avonds
Zou je niet is gaan trainen ipv op FOK! zitten via je mobiel?
In dat geval:quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Trouwens, zondag, sporthallen zuid. Kom je nog?
Kan je mijn 10-20 uitproberen. Of heb je zelf een uwo liggen?
Nee ik moet Head of the River onverwachts startenquote:
Vandaar dat je opeens gaat trainenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee ik moet Head of the River onverwachts starten![]()
Checkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vandaar dat je opeens gaat trainen
Red bull 14.gifquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i kmoet nog een doorsnede of vier (oké hoeft niet maar andesr is mijn gebouw niet duidelijk) en plattegronden makenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb nog over.. Sporten doe ik ff niet omdat mn onderrug niet meewerkt dus
Zolang je maar genoeg energie overlaat zodat ik eventueel nog foto's kan maken en wakker kan blijven tot een uur of 11, de rest mag je hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i kmoet nog een doorsnede of vier (oké hoeft niet maar andesr is mijn gebouw niet duidelijk) en plattegronden makenmuuu
oke, het is duidelijk dat we allebei een andere insteek hebben, (ik een duurzame in ieder geval).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het blijft gewoon lastig. Alles heeft zijn voordelen en nadelen. Feit is alleen wel dat de wereld een energiebehoefte heeft en die groeit en groeit en groeit. Daar moet op de een of andere manier in worden voorzien.
Oeh! dan steel ik jouw volkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef Xilantof het volgende:
De term duurzaam is zo vermoeiend.
Ik heb er via m'n werk dag in dag uit mee te maken.
Mogen we het hier ook gewoon over fotografie hebben?
We moeten de huidige voorraad fossiele brandstoffen juist daarvoor gebruiken. Om de "vergroenen".quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef freud het volgende:
Techniek is nog niet aanwezig om wind- of zonne-energie klimaatneutraal te maken, laat staan groen. Het is ook alleen met bakken subsidie concurrerend te maken, en ik heb er een hekel aan als men verteld dat het even duur is, terwijl men via de blauwe envelop er even flink op bijlegt.
Een kerncentrale is weinig duurzaam zolang je geen oplossing hebt voor 't afval.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
Duurzaam is relatief. Een kerncentrale is toch ook duurzaam? Weing materiaal als verbranding, veel output.
Innovatie moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef freud het volgende:
Techniek is nog niet aanwezig om wind- of zonne-energie klimaatneutraal te maken, laat staan groen. Het is ook alleen met bakken subsidie concurrerend te maken, en ik heb er een hekel aan als men verteld dat het even duur is, terwijl men via de blauwe envelop er even flink op bijlegt.
Kolencentrales zijn ook vervuilend als ze niet 'klappen'. Daar moet je sowieso zo snel mogelijk een alternatief voor vinden. Maar als ze dat wel doen dan heb je alleen heel regionaal een probleem. Dat is bij een kerncentrale wel wat anders.quote:Gezeik altijd dat met een aardbeving een kerncentrale niet veilig is... Hoe vervuilend is een kolencentrale als deze klapt. Wees blij dat het een kerncentrale was, die eisen zijn zoooooooooo veel steviger gebouwd. Daarnaast is het voor landen zoals Japan niet eens rendabel om iets anders te nemen, omdat ze alle energie al moeten importeren.
* freudHeeft hekel aan groen geknuffel...
Klimaathoax of niet, 't feit dat we vlot voor een goede oplossing moeten zoeken om de fossiele brandstoffen te vervangen gaat daarmee niet overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:43 schreef freud het volgende:
Alleen klapt een kolencentrale wat sneller, omdat de eisen veeel minder streng zijn, wat in Japan betekent dat ze jaarlijks omdonderen. Het gaat me er meer om dat men tegenwoordig het over wind en zon heeft alsof het al een done deal is. Ik geloof bijvoorbeeld ook niet in die klimaathoax, maar wat meer in zonnecycli die invloed hebben op het weer. Het groen zijn is alleen zo'n lekkere industrie, dat het nu niet loont om een oplossing te hebben
.
Als ik zonder subsidie, (want die is NL zo schaars dat je er om moet vechten), mijn energiebehoefte uit Duitse PV-panelen ga halen, (met een productgarantie van 30 jaar en een 85% vermogensgarantie van 25 jaar), dan heb ik het geheel (renteverlies door aanschaf WEL en de verwachtte energieprijsstijging NIET meegenomen), alles in 17 jaar terug verdiend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef freud het volgende:
Gezeik altijd dat met een aardbeving een kerncentrale niet veilig is... Hoe vervuilend is een kolencentrale als deze klapt. Wees blij dat het een kerncentrale was, die eisen zijn zoooooooooo veel steviger gebouwd. Daarnaast is het voor landen zoals Japan niet eens rendabel om iets anders te nemen, omdat ze alle energie al moeten importeren.
* freudHeeft hekel aan groen geknuffel...
Jammer alleen dat je even vergeet dat de TU Delft zijn eigen reactor heeft voor onderzoeksdoelstellingen. Misschien niet zo zwaar als Borssele maar voor mij wel een stuk dichterbij.....kilometertje of 2 max denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef Ekoyt het volgende:
oke, het is duidelijk dat we allebei een andere insteek hebben, (ik een duurzame in ieder geval).
- Delft-Borssele is hemelsbreed 75km, dus jij valt idd niet zo snel in een evacuatiezone. Als je idd alleen aan jezelf denkt en het nageslacht al helemaal niet in ogenschouw neemt,... dan is het zo gek nog niet.
Wie zegt dat kernenergie een fout is? Er wordt volop onderzoek naar gedaan en continue wordt er bij geleerd. Wie zegt dat het oppompen van aardolie uiteindelijk ook niet voor problemen gaat zorgen? Of het opgraven van steenkool? Je mening is me te eenzijdigquote:- IK heb niet de vermogens om de bewegingen van aardplaten en stormen en zeespiegels voor pak-'m-beet de komende 50.000 jaar te voorspellen, (zaten wij 50.000 jaar geleden niet vast aan Engeland ofzo?, of was dat langer geleden? ;-)), en dus vind ik (maar da's persoonlijk) het moreel verkeerd om die toekomstige generaties met onze fouten op te zadelen.
Nou tof! Waarom wordt het nog niet gedaan? Zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de kosten en infrastructuur die gebouwd moet worden.quote:- de bouwpraktijk van de afgelopen 7 a 8 jaar heeft aangetoond dat het voor alle huishoudens (!) in NL gewoon mogelijk is om geheel zelfvoorzienend te zijn in hun gehele energiebehoefte. (huishoudens heb ik het over hoor).
Leuke alternatieven....totdat de eerste de beste protestgroep komt die het maar niets vind dat de halve noordzee of een compleet stuk NL vol staat met windmolens.quote:- windenergie kan opgeslagen worden in het volpompen van waterbassins, (ijsselmeer? ;-))
- zonnenergie kan opgeslagen worden in de productie van waterstof, (rijden auto's echt prima op!),... dan komt er waterdamp uit je uitlaat! Haha,... hoe heeft de natuur het zo bedacht!
- ach,.. zo kan ik nog wel even doorgaan,...
Heel goed! Met de subsidie wordt vast meer onderzoek gedaan om kernenergie veiliger te krijgen en dus zijn het goedbesteede belastingcenten.quote:2011 is overigens het jubileumjaar voor kernenergie in NL: dit jaar is exact het 50ste jaar dat er overheidssubsidie naar kernenergie gaat!
(onze belasting dus)
Nou, we zouden ook wat andere subsidies kunnen minderen en die hiervoor gebruiken. Hoe meer varianten we hebben om energie op te wekken, hoe beter!quote:Die kan beter in de ontwikkeling van zonnecellen gestopt worden.
Ok.quote:Eigenlijk geen zin in een welles-nietes spelletje hier,... dat doe ik liever met een wat groter publiek,.... maar kon dit toch even niet laten,...
Dus je vind het wel een goed idee om zomaar 15% van de sahara vol te leggen met die panelen zonder rekening te houden met haar bewoners?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef Ekoyt het volgende:
Er is berekend dat als (da's hypothetisch he?) we 15% van de Sahara voorzien van PV-cellen, dat kan voorzien in de gehele wereldvraag (!) aan energie.
En ook totaal niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je even vergeet dat de TU Delft zijn eigen reactor heeft voor onderzoeksdoelstellingen. Misschien niet zo zwaar als Borssele maar voor mij wel een stuk dichterbij.....kilometertje of 2 max denk ik.
Niemand zegt dat kernenergie per definitie fout is. Het is alleen zo dat we wéten dat we geen degelijke oplossing hebben voor het (gevaarlijke) restafval en dat de gevolgen niet te overzien zijn wanneer het mis gaat.quote:[..]
Wie zegt dat kernenergie een fout is? Er wordt volop onderzoek naar gedaan en continue wordt er bij geleerd. Wie zegt dat het oppompen van aardolie uiteindelijk ook niet voor problemen gaat zorgen? Of het opgraven van steenkool? Je mening is me te eenzijdig
Omdat een beter milieu niet bij jezelf maar bij de buurman begint. Zo werkt dat nou eenmaal.quote:[..]
Nou tof! Waarom wordt het nog niet gedaan? Zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de kosten en infrastructuur die gebouwd moet worden.
Zelfde geldt voor kernenergie, nonargumentquote:[..]
Leuke alternatieven....totdat de eerste de beste protestgroep komt die het maar niets vind dat de halve noordzee of een compleet stuk NL vol staat met windmolens.
Omdat 't zo is zal het wel goed zijn. Logischquote:[..]
Heel goed! Met de subsidie wordt vast meer onderzoek gedaan om kernenergie veiliger te krijgen en dus zijn het goedbesteede belastingcenten.
De vraag is alleen of het wenselijk is om een variant te hebben die gewoon niet nodig is en waar in het geval van falen enorme risico's aan verbonden zitten.quote:[..]
Nou, we zouden ook wat andere subsidies kunnen minderen en die hiervoor gebruiken. Hoe meer varianten we hebben om energie op te wekken, hoe beter!
Okquote:[..]
Ok.
Vooral in Tjernobyl.quote:En dat is dat je er volgens mij waaaaaaaanzinnige foto's kunt maken!
Boks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef Ekoyt het volgende:
Dat die energieneutrale huizen nog niet gebouwd worden is omdat we hier in NL met een compleet vastgeroeste bouwsector te maken hebben.
De mannen van het snelle geld en de grondspeculaties.
Veranderingen in de bouw zijn de lastigste, (en ik spreek uit ervaring).
Alle huizen die wel op deze manier gebouwd worden, (steeds meer; sla de bouwbladen er maar eens op na), zij allemaal en enkel particuliere initiatieven; mensen die hun eigen huis bouwen dus.
Weet je dat de Rc-waarde in NL nog steeds 2,5 is?.... terwijl in Scandinavie al decennia-lang 30cm isolatie wordt gebruikt in woningen?
Driedubbel glas? Hoef je in NL niet mee te komen,... in Zweden al 30 jaar de norm.
(O ja,... Zweden ontwikkelt momenteel een oplaadbare batterij die gemaakt is van algen! (omdat er een grote vraag naar Lithium dreigt door de ontwikkeling van de elektrische auto)
Ik vraag me af waarom die fervente voorstanders van kernenergie zo 'niet open' staan voor iets dat duurzamer en veiliger en heeeel veel leuker voor het nageslacht is.
Alleen maar flauwe tegenargumenten zoeken,.... overduidelijk niet door laten dringend wat er gezegd wordt.
(bijvoorbeeld op zo'n bericht gaan roepen dat ik dan maar in Zweden moet gaan wonen,.... zucht)
(en IK heb verd***mme geeneens kinderen! Juist IK zou moeten denken 'na mij de zondvloed'!)
Ik kan maar 1 (!!!!) goed ding bedenken bij een kerncentrale!
En dat is dat je er volgens mij waaaaaaaanzinnige foto's kunt maken!
Ik neem m'n werk niet mee naar huisquote:
Ja, ik ook: al die mensen in Nederland die dagelijks gediagnostiseerd én behandeld kunnen worden (tegen o.a. kanker) dankzij de medische isotopen uit diezelfde kerncentralesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef Ekoyt het volgende:
Ik kan maar 1 (!!!!) goed ding bedenken bij een kerncentrale!
Ik gluur soms ook op 't werk even in FOT dus beter ga je nou jezelf started krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik neem m'n werk niet mee naar huis
en ja, duurzaam bouwen is "mijn ding"
kruip maar in je mailprogram!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, ik ook: al die mensen in Nederland die dagelijks gediagnostiseerd én behandeld kunnen worden (tegen o.a. kanker) dankzij de medische isotopen uit diezelfde kerncentralesDat wordt nogal eens vergeten in de verhitte discussie over nucleaire rampen en duurzame energie (waar ik me verder overigens buiten laat door gebrek aan kennis
)
kruipt weer in lurk
Voor de productie van medische isotopen is geen full blown kerncentrale nodig. Het is een gunstig bijproductje. Nothing more nothing less.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, ik ook: al die mensen in Nederland die dagelijks gediagnostiseerd én behandeld kunnen worden (tegen o.a. kanker) dankzij de medische isotopen uit diezelfde kerncentralesDat wordt nogal eens vergeten in de verhitte discussie over nucleaire rampen en duurzame energie (waar ik me verder overigens buiten laat door gebrek aan kennis
)
kruipt weer in lurk
wiskunde isquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:49 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat is die Radiohead toch een geniaal persoon. Ik vind zijn muziek sowieso geweldig maar hoe hij danst in zijn nieuwe clip echt bizar goed. Wat een ritme zit daarin en wat een lekker nieuw nummer.
Maw, opdonderen met die pokkeherrie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Xilantof het volgende:
Doe maar weer over foto's oke?
dan kan iedereen weer meepraten
Haha pokkeherrie. Dat is geniaal manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Maw, opdonderen met die pokkeherrie.
Binnenkort zit ik trouwens in Rotterdam voor een cursus. Maar is kijken of je daar mooie foto's kan maken
Die is druk bezig geweest met anderen ja... misschien om zo ook veel views te trekken op die 2 foto's...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand faved uit het niets een foto van mij op Flickr dus ik meteen kijken naar diegenen zijn profiel maar daar staan maar 2 foto's op. Maar wat voor foto's damn![]()
http://www.flickr.com/photos/lisa_lomeli/
Daar moet iemand aan het klooien zijn. Beide foto's vandaag geupload en pas in maart gejoined maar wel al duizenden favorieten.
Misschien iemand die Flickr gebruikt om van foto's te genieten? En dan als tegenprestatie iets te genieten terug doet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Iemand faved uit het niets een foto van mij op Flickr dus ik meteen kijken naar diegenen zijn profiel maar daar staan maar 2 foto's op. Maar wat voor foto's damn![]()
http://www.flickr.com/photos/lisa_lomeli/
Daar moet iemand aan het klooien zijn. Beide foto's vandaag geupload en pas in maart gejoined maar wel al duizenden favorieten.
Waarom stalkt ze je dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben meteen achterdochtig omdat ik serieus last heb van een internet stalker. Die had mij al eens gevonden op een forum maar werd daar gelukkig op aandringen gebanned en op Flickr had ze mij ook al gevonden maar daar heb ik haar meteen geblokkeerd. Mij hier vinden wordt moeilijk omdat ik mijn echte naam niet gebruik.
En ik zie haar er serieus voor aan om een heel nieuw profiel op deze manier op te zetten op flickr met wat nep foto's om vervolgens een reactie uit te lokken.
Want dat mens is echt GESTOORD>
Als iemand al bekend is met je Flickr-account, is het ook een koud kunstje om je account hier op FOK! te vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:19 schreef Wiebeldak het volgende:
Mij hier vinden wordt moeilijk omdat ik mijn echte naam niet gebruik.
Daar heeft ze de hersenen niet voor neem ik tenminste aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als iemand al bekend is met je Flickr-account, is het ook een koud kunstje om je account hier op FOK! te vinden.Als ik Google op je Flickr-naam en de resultaten van flickr.com zelf eruit filter, is jouw Rotterdam showcase hier het eerste resultaat.
Maar dan moet je wel last hebben van een serieuze stalker.
Heb je ook al op add as contact geklikt?quote:
Tuurlijk, moppie dat het is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook al op add as contact geklikt?
Jij geile slet!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahaha ik sta in het Gooi bekend als stalker. Fucking grappig. Alleen maar omdat ik met mijn beste vriendin op vakantie was, wat loze smsjes stuurde en daarna zei dat ik die gast nog wel eens wilde zien.
Gelukkig kom je daar toch nooit meer. Tenminste, dat mag ik hopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahaha ik sta in het Gooi bekend als stalker. Fucking grappig. Alleen maar omdat ik met mijn beste vriendin op vakantie was, wat loze smsjes stuurde en daarna zei dat ik die gast nog wel eens wilde zien.
Toen ook niet. Vond het toen wel heel kut want ik kan er echt niet nietniet tegen als ik van dingen beschuldigd wordt die niet kloppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gelukkig kom je daar toch nooit meer. Tenminste, dat mag ik hopen.
lieverd, ik was aan t trachten om wat zaken uit te zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En toch wilde je me niet helpen met de omwentelingslichamen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
Als ik ga zoeken vind ik 'm vast wel ergens in m'n pm-inbox dus be careful what you wish for.
plattegronden!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet alleen nog plattegronden makenEn ik snap eindelijk hoe ik heel makkelijk met lagen kan photoshoppen (plattegronden e.d., foto's nog niet).
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
plattegronden!
tekeningen
wat voor gebouw is het?
Kuchekuchekuch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Xilantof het volgende:
Doe maar weer over foto's oke?
dan kan iedereen weer meepraten
kan het je zondag wel ff snel laten zien, moet je me er wel ff aan herinnerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet alleen nog plattegronden makenEn ik snap eindelijk hoe ik heel makkelijk met lagen kan photoshoppen (plattegronden e.d., foto's nog niet).
Daggut niequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:53 schreef freud het volgende:
Fuk, ff naar kapper en gelijk discussie doodt... Ik zou hem gewonnen hebben
Klinkt lekker, maar nee.quote:
Combinatie van Plaza Futura (bioscoop/toneelblablabla), wonen en werken. En ik maak er een soort ministad van (incl. supermarkt, horeca etc).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
plattegronden!
tekeningen
wat voor gebouw is het?
Draagriem? http://www.google.nl/imag(...)aq=f&aqi=g1&aql=&oq=quote:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil er een van Nikon bij (binnenkort) mijn Canon.
Ik vind dat rooie met zwart juist wel kek. Helemaal als je kan showen met je 7d/5Dm2 wat er dan op staatquote:
Had liever dat 't er niet op stond eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat rooie met zwart juist wel kek. Helemaal als je kan showen met je 7d/5Dm2 wat er dan op staat
Omdat je dan een prooi bent voor dieven? Of omdat het patserig staat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had liever dat 't er niet op stond eigenlijk.
Hahahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wat dan veel leuker is, is om een riem van een 1Ds ofzo te regelen bij je 20D, of in mijn geval 400D![]()
En andersom natuurlijk
Joah maar dat kan ik toch niet. En ik vind ze zo amateuristisch eruit zien met die kleuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind dat rooie met zwart juist wel kek. Helemaal als je kan showen met je 7d/5Dm2 wat er dan op staat
Die van Nikon zijn toch ook gekleurd? Zwart met geel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hahahaha
[..]
Joah maar dat kan ik toch niet. En ik vind ze zo amateuristisch eruit zien met die kleuren.
Ja maar rood-wit-zwart vind ik amateuristisch staan, geel met zwart niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die van Nikon zijn toch ook gekleurd? Zwart met geel?
Bestaan daar geen kussentjes oid voor?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef muzas het volgende:
Ik wil er een die niet mijn nek eraf snijd als ik mn 100-400 aan mn camera heb hangen
Ah. Volgens mij ga je er veel commentaar op krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar rood-wit-zwart vind ik amateuristisch staan, geel met zwart niet.
Je moet 'm dan ook niet aan je nek laten bungelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef muzas het volgende:
Ik wil er een die niet mijn nek eraf snijd als ik mn 100-400 aan mn camera heb hangen
Statement maken yeahhhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah. Volgens mij ga je er veel commentaar op krijgen.
Oh vast, maar wil het wel in-1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bestaan daar geen kussentjes oid voor?
Allebei.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je dan een prooi bent voor dieven? Of omdat het patserig staat?
Foto?quote:Ruilen voor een grijze neutrale
Ja als ik een stuk ga lopen, dan slinger ik m om mn schouder, maar als ik rustig stap, en ieder moment kan schieten, hangt ie om mn nek... en dat kan zeer doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet 'm dan ook niet aan je nek laten bungelen.
Heb jij geen handenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja als ik een stuk ga lopen, dan slinger ik m om mn schouder, maar als ik rustig stap, en ieder moment kan schieten, hangt ie om mn nek... en dat kan zeer doen
Die heb je soms nodig om te blijven staan of takken weg te duwen... bovendien is 2+ kilo omhoog houden na 10 minuten ook wel weer mooi geweest.quote:
Ik wel eigenlijk. Om mijn nek schommelt ie irritant heen en weer. En door de grip hangt de lens vooruit ipv naar beneden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd jij je camera de hele tijd vast?
Ik doe mijn camera altijd heen en weer van mijn schouder naar mijn nek zegmaar. Maar misschien wordt het wel anders met een DSLRquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk. Om mijn nek schommelt ie irritant heen en weer. En door de grip hangt de lens vooruit ipv naar beneden.
Ik had 'm in Arnhem op een gegeven moment over mijn linkerschouder, 1 deel voor mijn borst langs, andere achter mijn rug. En dan de camera voor mijn arm. Als een schoudertas dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik doe mijn camera altijd heen en weer van mijn schouder naar mijn nek zegmaar. Maar misschien wordt het wel anders met een DSLR
Ik draag hem altijd zo. Alleen irritant als je ook nog een rugzak ophebt en vergeet dat je die camera erom hebt hangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had 'm in Arnhem op een gegeven moment over mijn linkerschouder, 1 deel voor mijn borst langs, andere achter mijn rug. En dan de camera voor mijn arm. Als een schoudertas dus.
Kon ik 'm alleen nog maar met moeite eraf halen
Mijne is nog zo oud, dat je een opschepper was als je er EOS digital op had. Zelfde als 5DM3000 superturbo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die is wel mooi! Alleen dan snap ik weer niet dat ze er dat EOS gedoe opzetten. Paupers.
Handstrap zit ik ook aan te denken ja. Heb er alleen geen ervaring mee, zou er liever eens een keertje mee experimenteren voordat ik er eventueel een haal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:11 schreef Timmos het volgende:
Altijd in mn hand.. Zelden om mn schouder.. Dus als er iemand nog nikon straps moet, zijn te ruilen tegen zo'n handstrap
Joah, eigenlijk wel. Ook tijdens langere hikes ofzo. Werkt prima. Laat 'm iig nooit om m'n nek bungelen. Krijg je iig wel armspieren van (5D2 met grip + 17-40 / 24-70 meestal)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd jij je camera de hele tijd vast?
Tijdens het lopen ook lekker gewichtheffen enzo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, eigenlijk wel. Ook tijdens langere hikes ofzo. Werkt prima. Laat 'm iig nooit om m'n nek bungelen. Krijg je iig wel armspieren van (5D2 met grip + 17-40 / 24-70 meestal).
Haha ja soms voor de grapquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Tijdens het lopen ook lekker gewichtheffen enzo.
Ik draai de strap nu altijd om/in mn hand enzo.. Een strap speciaal daarvoor lijkt me net wat fijnerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Omniej het volgende:
Handstrap zit ik ook aan te denken ja. Heb er alleen geen ervaring mee, zou er liever eens een keertje mee experimenteren voordat ik er eventueel een haal.Geen idee of het fijner is. Alternatief zou zo'n soort Sun Sniper achtige strap zijn...
Hahaha ik voel me altijd zo'n enorme toerist als ik hem wel een keero m mijn nek heb hangen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Omniej het volgende:
Aan m'n nek heb ik hem echt nooit hangen... Bijzonder irritant, niet prettig voor je rug ook, plus het doet me te veel denken aan een dikke toerist in Hawaii-shirt, met die lens die zo naar voren steekt terwijl de body op je buik rust.
Daar heb je ook andere banden voor. Pas geleden voor het eerst uitgeprobeerd tijdens een wandeling en ik moet zeggen: het werkt wel prettig! http://www.fotokonijnenbe(...)r-strap-the-pro.htmlquote:Op woensdag 16 maart 2011 06:33 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, in Rome had ik 'm wel constant om mijn nek hangen. Maar toen zat die strap achter de capuchon van mijn winterjas en zat er alleen een 50 mm 1.8 op. Maar zodra ik 'm afdeed merkte ik toch dat er flink wat gewicht van mijn nek af ging.
De hele dag in mijn hand was 'm toch niet helemaal, omdat ik hem best stevig vast hou in een stad. Toch een beetje bang dat ie gejat kan worden.
TBquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:42 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh, beetje spannende dag voor mij vandaag!
We hebben op het werk OR-verkiezingen vandaag. Ben benieuwd of ik een beetje goede organisatorische kwaliteiten heb!
Oh ben benieuwd! Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Heb je nog urine afgeleverd bij de DA?quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TBZe hebben gister rondgebanjerd in de woonkamer zonder mijn aanwezigheid en vannacht in de slaapkamer
En daar mogen ze vandaag ook komen. Eens kijken of vanavond nog alles droog is
Ik ga denk ik een keer zo'n pols strap kopen. Lijkt me makkelijker.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je ook andere banden voor. Pas geleden voor het eerst uitgeprobeerd tijdens een wandeling en ik moet zeggen: het werkt wel prettig! http://www.fotokonijnenbe(...)r-strap-the-pro.html
Nee want ik vond gister niks meer dus ik doe dat zodra het nodig is. Maar als het nu droog blijft, dan geloof ik het verder welquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:49 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd! Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Heb je nog urine afgeleverd bij de DA?
Had ik denk ik ook gedaan, kunnen ook nog gewoon wat naweëen zijn van de blaasgruis, hij moet ook weer 'vertrouwen' in de kattebak krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee want ik vond gister niks meer dus ik doe dat zodra het nodig is. Maar als het nu droog blijft, dan geloof ik het verder wel
quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Had ik denk ik ook gedaan, kunnen ook nog gewoon wat naweëen zijn van de blaasgruis, hij moet ook weer 'vertrouwen' in de kattebak krijgen.
Dat lijkt me ook wel een relaxed ding ja, vooral omdat 'ie je camera ondersteboven hangt en de strap gewoon lang genoeg is om er meteen mee te kunnen schieten zonder eerst de strap half af te moeten doen ofzo... Wat met de standaard neckstrap dus wel het geval is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb je ook andere banden voor. Pas geleden voor het eerst uitgeprobeerd tijdens een wandeling en ik moet zeggen: het werkt wel prettig! http://www.fotokonijnenbe(...)r-strap-the-pro.html
Idd. Ik heb hem gebruikt voor een wandeling van 1,5 uur en ik vond het heerlijk lopen ook. Weinig belasting op mijn nek iigquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een relaxed ding ja, vooral omdat 'ie je camera ondersteboven hangt en de strap gewoon lang genoeg is om er meteen mee te kunnen schieten zonder eerst de strap half af te moeten doen ofzo... Wat met de standaard neckstrap dus wel het geval is.
Vleermuis met gehoorbeschadigingquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:56 schreef Doodkapje het volgende:
Er vloog gisteren een vleermuis tegen mijn hoofd aan trouwensWtf,... die beesten hebben sonar, moet ie me nog raken...
Je hebt geen vriendin?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het zou nog raarder zijn als je een mol tegen je hoofd aan kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |