SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
En deze heb ik ook nog gekocht bij de H&MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heitieh
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
scheermes kaal heerst manquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga niet scheermes kaal hoor
het is nu tondeuze zonder kammetje kaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ze zo oud was als ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
hehe dat is echt erg hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.quote:
dat heb je zelf allemaal inde hand hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dat groene shirtje en die witte trui zijn ook echt dingen die ik aan zou trekken.
die witte trui wilde ik al heeeeeel lang hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dat groene shirtje en die witte trui zijn ook echt dingen die ik aan zou trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook 1 in het rozegrijs
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 20:52:32 ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die witte trui wilde ik al heeeeeel lang hebben
Ik heb nog 2 lange bloesjes, alleen op de foto zijn ze niet zo... je moet ze ehct aan zienDie zijn veel te lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook 1 in het rozegrijs![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik moet maandag naar de tandarts, ik ben doodsbang.
Komt vast goed hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
quote:
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Multifunctioneel!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kan ik met de zomer als strandjurkje gebruiken ook
Niet niksquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.
en een voortand even licht verstevigen (naar aanleiding val partij jaar terug)
Nou ik wel dus!quote:
die uitgevallen vulling wist ikquote:
Niet niks?! Dat is pure horror!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.
en een voortand even licht verstevigen (naar aanleiding val partij jaar terug)
Ik wil dan op zijn minst een tandartsassistent en die hebben we niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
haha, 1 keer met boren zaten ze tegen mn zenuw. Dan piep ik wel ff haha.quote:
Nee, gelukkig die van mij trekt ook geen tanden/kiezen als het niet nodig is. Ik ben ook wel tevreden met mijn tandarts.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die uitgevallen vulling wist ik
En jah, de voortand begint wat zwakker te worden dus vandaar.
maar is wel goede tandarts: zolang er niet getrokken hoeft te worden is het goed
ook met kiezen. worden wel zwakker maar hij ziet absoluut nog geen noodzaak om te trekken
DAt is niet mis inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik wel dus!
Een jaar geleden is mijn voorrang afgebroken, hebben ze er een stuk neptand aangezet, opgelost zou je zeggen.
Maaaar... Het loopt niet goed in elkaar over waardoor het megagevoelig is en ik er niet mee durf te bijten. En na lang tegenhouden móet ik nu naar de tandarts van mama, omdat ik geen appels meer kan/durf te eten.
Maar dan gaan ze dus met zo'n slijpertje de achterkant ruw maken, kei-auw en irritant geluid, en ik krijg weer verdoving daar en de laatste keer bleef die iets te goed zitten en hing de ene helft van mijn gezicht de hele dag, en kon ik dus ook niet drinken want mijn lip was verdoofd.
Ik ben een watje.
Ik krijg echt rillingen van zo'n post. Dat je daar zo goed tegen kan! Dat geluid alleen al.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, 1 keer met boren zaten ze tegen mn zenuw. Dan piep ik wel ff haha.
maar gaatjes enzo is voor mij peanuts.
Maar OWEE als je een tand wil trekken.
Weet nog goed avonden lang tot 4 uur lang om een simpele tand te trekken. liet ik gewoon niet toe. Tandarts moet me ook altijd verdoven indien hij een tand moet trekken. Dat is echt het enige wat ik absoluut niet kan hebben
Gelukkig heb ik meestal alleen wat tandsteenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik wel dus!
Een jaar geleden is mijn voorrang afgebroken, hebben ze er een stuk neptand aangezet, opgelost zou je zeggen.
Maaaar... Het loopt niet goed in elkaar over waardoor het megagevoelig is en ik er niet mee durf te bijten. En na lang tegenhouden móet ik nu naar de tandarts van mama, omdat ik geen appels meer kan/durf te eten.
Maar dan gaan ze dus met zo'n slijpertje de achterkant ruw maken, kei-auw en irritant geluid, en ik krijg weer verdoving daar en de laatste keer bleef die iets te goed zitten en hing de ene helft van mijn gezicht de hele dag, en kon ik dus ook niet drinken want mijn lip was verdoofd.
Ik ben een watje.
Dus helemaal plat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg echt rillingen van zo'n post. Dat je daar zo goed tegen kan! Dat geluid alleen al.
Tanden trekken gaat dus never nooit gebeuren zonder algehele verdoving, en als ik zo door ga tanden aanzetten ook niet meer.
hehe dan bespaar ik je mijn verhalen nadat ik ooit paar goede klappen heb gekregenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg echt rillingen van zo'n post. Dat je daar zo goed tegen kan! Dat geluid alleen al.
Tanden trekken gaat dus never nooit gebeuren zonder algehele verdoving, en als ik zo door ga tanden aanzetten ook niet meer.
Herkenbaar, alleen ik ben wel echt bang. Voor spinnen, het donker en de tandarts.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is niet mis inderdaad.
De laastse keer dat ik verdoofd moest bij de tandarts kon ik ook de rest van de middag niet meer praten. Ik laat me altijd zo plat mogelijk spuiten. Kan er gewoon niet tegen.
Maar bang, nee.
Misschien wel bij de kaakchirurg ...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus helemaal plat?
Dat mogen ze geeneens volgens mij.
jah die moet je hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, gelukkig die van mij trekt ook geen tanden/kiezen als het niet nodig is. Ik ben ook wel tevreden met mijn tandarts.
Ook een keer moest bij mij een verstandskies getrokken worden. Deze zat erg gunstig en goed gegroeid, maar toch stuurde hij me voor de zekerheid naar de kaakchirurg, omdat hij geen risico wilde nemen.
En dat terwijl je vaak van die griezelverhalen hoort bij het trekken van de verstandskiezen bij de gewone tandartsTopbeslissing dus van mijn tandarts
ik doe altijd alleen plaatselijk. Maar de laatste keer. Damnation. Die was echt erg en beschrijf ik ook maar niet haha. Was zo erg dat zelfs de tandarts zoiets had van: wtf zit die met cement vastquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zie andere post, dan moet het bij Tandheelkunde of weet ik veel wat gedaan worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus helemaal plat?
Dat mogen ze geeneens volgens mij.
Maar eigenlijk is het altijd toch maar vrij kort en slechts 2x per jaar...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen ik ben wel echt bang. Voor spinnen, het donker en de tandarts.
Ik heb serieus nog steeds een keer of twee per maand een nachtmerrie over dat mijn tand weer afbreekt of ze allemaal uit mijn mond vallen ofzo.
Gaatjes vullen kan ik voort met heeeel harde muziek aan, en tand slijpen enzo maandag proberen, en als het gaat zoals afgelopen keer kan het niet meer bij de tandarts want dat was een drama, vandaar ook dat het niet gelukt was.
Zie je daar niet enorm tegenop?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte, mijn kaak gaat gebroken worden
Dat wel denk ik, maar dat is dan het ziekenhuis, en dan er sowieso een anesthesist bij.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Misschien wel bij de kaakchirurg ...
Ik zit van 14 maart vorig jaar tot vandaag op... Zes keer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het altijd toch maar vrij kort en slechts 2x per jaar...
Jup, daarom is dat ook alleen als het maansag faalt, maar dat gebeurt vast niet, ogen dicht en het ondergaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel denk ik, maar dat is dan het ziekenhuis, en dan er sowieso een anesthesist bij.
Dat is wel iets minder jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit van 14 maart vorig jaar tot vandaag op... Zes keer.
Variërend van vijf minuten (wat was ik trots) tot drie kwartier.
Dat. Is. Zo'n. Enorm.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Martha en Therese mogen wel van de wereld.
Mag toch hopen van wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, daarom is dat ook alleen als het maansag faalt, maar dat gebeurt vast niet, ogen dicht en het ondergaan.
Maar PatriQue, dat doen ze toch wel onder algehele verdoving hè?!
Gelukkig maar!quote:
Ik zit vanaf augustus 2010 tot komende woensdag op 12 keer!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit van 14 maart vorig jaar tot vandaag op... Zes keer.
Variërend van vijf minuten (wat was ik trots) tot drie kwartier.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zit vanaf augustus 2010 tot komende woensdag op 12 keer!varierend van 5 tot 90 minuten
Mn onderkaak staat te ver naar voren, waardoor ik vaak hoofdpijn heb.. en daar ga ik dan vanaf zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Lutte het volgende:
Maar is er dan iets niet goed gegroeid ofzo PatriQue?
Gelukkig heeft het dan nog een groot voordeel, maar het is wel even balen natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mn onderkaak staat te ver naar voren, waardoor ik vaak hoofdpijn heb.. en daar ga ik dan vanaf zijn
Ja en dan ben ik voor een paar weken 2 keer zo oud als jijquote:
Gebeurt maar één keer in je leven!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan ben ik voor een paar weken 2 keer zo oud als jij
Meestal wel ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebeurt maar één keer in je leven!
Dag CAquote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Rob was weer 1,5 kilo afgevallen
Niet normaal
Maar ik ga ook slapen![]()
Weltrusten allemaal
Trusten.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Rob was weer 1,5 kilo afgevallen
Niet normaal
Maar ik ga ook slapen![]()
Weltrusten allemaal
Ach weet ik, zal bij mij ook niet gebeuren. Al kreeg ik vorig jaar om 12 uur wel een SMS-je van de slaapdienstquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat deed ik met mijn verjaardag ook.Hopend op klokslag 12 uur felicitaties enzo.
Die kwamen niet...
Haar op het hoofd? of ook veel borsthaar, beenhaar armhaar?quote:
Okee, kan ik me wel wat bij voorstellen, zat vrouwen die dat ook aantrekkelijk vinden bij mannen, dus waarom mannen bij mannen ook niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles met mate natuurlijk, maar ik zeg geen nee tegen een beetje haar op de borst. En daarbij hoort natuurlijk ook wel een behaard been.
een beetje op de borst moet kunnen, maar dan alleen zo een beetje in het midden.. en geen bossen..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles met mate natuurlijk, maar ik zeg geen nee tegen een beetje haar op de borst. En daarbij hoort natuurlijk ook wel een behaard been.
Serieusquote:
Dat dacht ik ook, maar je ziet dat hij een broek aanheeft, dus durfde ik het niet te zeggen.quote:
Dat is niet goed voor de prijs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
net gebeld door pa.
3 deuren verder bij ons in de straat hebben ze weer een hennepkwekerij opgerold
Goedemorgen ouwe manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de prijs.
Goedemorgen trouwens.
Diesoquote:
Mensen die uit eigen land lekker kunnen koken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
onze afghaanse stagiair is eten halen.
heeft zn moeder gemaakt.
ik ben benieuwd wat het wordt ....
das dus nog maar afwachtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die uit eigen land lekker kunnen koken.
Bennyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef iBenny het volgende:
Mogguh!
Bos, gefeliciteerd!
c_a, gelukkig viel het mee. Jammer dat je er nog niet veel mee opschiet
Lutte, mooi dat je het leuk hebt gehad
c_aquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Hoe is het met jou gegaan?
Ben je thuis of op school?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje hoofd- en buikpijn, maar voor de rest wel goed
Heel de week?quote:
Ja, want longontstekingquote:
3 maanden lang 24/7 keiharde neuck en beuckseksquote:Nu blijkt trouwens door dat onderzoek, dat je de 3 maanden na zo'n onderzoek erg vruchtbaar bentHihihi..... dus ben benieuwd
Je hebt longontstekingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want longontsteking
[..]
3 maanden lang 24/7 keiharde neuck en beuckseks
We vertroetelen je gewoon in bedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
Aan de ene kant is het niet helemaal verstandig als ik kom op de meet, maar ik ben het wel nog steeds van plan.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt longontstekingHoe komt je daar nu aan? Heb je antibiotica?
quote:Nee niet 24/7is niet goed voor sperma
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We vertroetelen je gewoon in bedSiepie en ik zorgen wel voor je
Maar als het echt niet gaat, dan moet je aan jezelf denken he
En als het wat beter gaat, dan gaan we wel in de speeltuin spelen, toch
Door dat spul wat ze hebben ingespoten zit blijkbaar iets, wat goed is, en mijn eileiders zijn natuurlijk even goed opengespotenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
En yup.
[..]
![]()
Maar wordt de vruchtbaarheid dan bevorderd of was het al zo en wordt het alleen maar bevestigd ?
[..]
![]()
Doe ik ook wel..
Ik had niet eens door dat ik het had, ze kwamen er toevallig achter
En we gaan sowieso spelen in de speeltuin
Op een gegeven moment is het toch ook gewoon 'op'?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt longontstekingHoe komt je daar nu aan? Heb je antibiotica?
Nee niet 24/7is niet goed voor sperma
Maar het word toch niet zo snel aangemaakt als het eruit komt, als je 24/7 door blijft gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt wel weer niet aangemaakt. Daar zijn die twee ronde dingen voor.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt wel weer niet aangemaakt. Daar zijn die twee ronde dingen voor.
Ooohwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door dat spul wat ze hebben ingespoten zit blijkbaar iets, wat goed is, en mijn eileiders zijn natuurlijk even goed opengespoten
Daarom.. komt wel goedquote:Ik wil heel graag dat je meegaat, maar alleen als het kan
Dus je niet schuldig voelen he als het niet gaat!
Een week dacht ik...quote:Tot wanneer moet je antibiotica slikken?
dan mag je geen drank tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw![]()
[..]
Daarom.. komt wel goed
[..]
Een week dacht ik...
doe dat dan evenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. heb dat ding niet gelezen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe dat dan evenVoordat we van het weekend met een stuiterende iBenny zitten
Ik vind dat lekker ruiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn hier aan het asfalteren en het stinkt
ikke nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef JJH het volgende:
Wie heeft een geldige bhv opleiding? Ik ben dit jaar niet op herhaling geweest.
Echt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker ruiken.
Net als de uitlaatgassen van een tweetaktblokje.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, dat was echt erg lekker
lekker afgaans
das een goede vraag haha.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das een goede vraag haha.
iets met rijst, vlees erbij. dan ee nschotel met soort kebab maar dan niet gesneden in plak maar als soort frikandel. En dan nog een schaal met iets aparts.
was wel erg lekker
Zijn fotos gemaaktquote:
Lekkah.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
Al thuis, lekker vroeg. Maar moet om zeven uur weer op school zijn kwam ik vanochtend achter.
Is de post al geweest Bos?
Ja, maar geen kaartje van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
Al thuis, lekker vroeg. Maar moet om zeven uur weer op school zijn kwam ik vanochtend achter.
Is de post al geweest Bos?
Huum.. Dan zal de bus maandag te laat gelicht zijn ofzo? Hij komt vast morgen/overmorgen.quote:
Kan nog dat er een tweede lichting komt, gebeurt wel vaker hier in Eindhoven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum.. Dan zal de bus maandag te laat gelicht zijn ofzo? Hij komt vast morgen/overmorgen.
Krijg je nog bezoek?
Ik wil ook een keer naar Rome.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! Vanavond over het moderne Rome en een cursus Italiaans.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Lutte het volgende:
En nou ga ik de middag huiswerk maken, kan veel doen, heb er helemaal zin in. Ofzo.
Mijn beste vriend is er vorig jaar met zijn familie heen geweest. Hij vond het erg mooiquote:
het is erg mooi.... maar ook fokking duurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is er vorig jaar met zijn familie heen geweest. Hij vond het erg mooi
Een LP?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga op de bank liggen en de LP The Wall opzetten.
Dat was toch het casettebandje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat is de voorganger van de CD benny, ken je die wel?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
Hans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Haaaaans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Ogen, oren, puntje van je neus.
Hans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Mwah, cassete is het toch nooit helemaal geweest? Er zat ergens ook ooit nog een keer half minidisc tussendoor. LP is vanaf eind vorige eeuw in gebruik, en zelfs nu worden er van nieuwe albus nog vinyls gedrukt. Ik zie de CD niet de 100 jaar volmaken.quote:
quote:
Blijkbaar pas van daarnaquote:De langspeelplaat werd in 1948 geïntroduceerd door CBS. Sinds 1990 is de langspeelplaat grotendeels vervangen door de compact disc, hoewel sommige artiesten nog steeds hun muziek alleen op lp uitbrengen. Sterker nog, aan het eind van het 1e decennium van de 21e eeuw lijkt de belangstelling zelfs weer toe te nemen.
1892: Berliner brengt op commerciële basis 12,5 cm (5 inch) grammofoonplaten op de markt. Drie jaar later ook 17,5 cm (7 inch) platen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar pas van daarna
Jij bedoelt de gramafoonplaat?
ik heb veeeeeeeeeel casettebandjes gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
LP is al van voor de oorlog.
Maar voorlopig heb ik mijn naald uit het element gesloopt, dus eerst even niets meer.
[..]
Mwah, cassete is het toch nooit helemaal geweest? Er zat ergens ook ooit nog een keer half minidisc tussendoor. LP is vanaf eind vorige eeuw in gebruik, en zelfs nu worden er van nieuwe albus nog vinyls gedrukt. Ik zie de CD niet de 100 jaar volmaken.
Er liggen/staan hier nog 2 dozen vol in de kast van beidenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veeeeeeeeeel casettebandjes gehad
Een cd is al bijna 30 jaar oud
En een LP is 63 jaar oud
De minidisc van geen hit volgens mij
Al lang en breed gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hansch, wollst du das meet topic checken bitte??
Heet hij ook Piet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er liggen/staan hier nog 2 dozen vol in de kast van beiden
Mijn vader was een piraat
Ik amper. Wel aardig wat cd's en volgens mij heb ik ondertussen al meer lp's dan cd's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veeeeeeeeeel casettebandjes gehad
Een cd is al bijna 30 jaar oud
En een LP is 63 jaar oud
De minidisc van geen hit volgens mij
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
VOlgens mij word het een lachtstuip van bijna 48u aankomend weekend.
Niet echt.. Verplaatsing en beweging enzo, wel een van de leukere onderwerpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuke?
Scheikunde vond ik altijd veel gaver.
Met vectoren enzo? Dat vond ik altijd wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt.. Verplaatsing en beweging enzo, wel een van de leukere onderwerpen.
Scheikunde vind ik vooral zouten en reactievergelijking tof, molverhoudingen uitrekenen, dat werk.Maar nu zijn het redoxreacties en structuurformules, dus dat stel ik nog even uit.
Piet Piraatquote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 16:27:12 ]
Ook, en vooral snelheden en afstanden en versnellingen uitrekenen en er een grafiek van maken. Op zich niet moeilijk, je moet er alleen altijd op letten of de beweging eenparig is of wat de beginsnelheid is en al die dingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Met vectoren enzo? Dat vond ik altijd wel meevallen.
Proefjes bij scheikunde.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Piet PiraatIk weet het, daarom moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:![]()
Ow dus jouw papa werkt niet bij DFDSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom moest ik lachen
[..]
Nee
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 16:33:02 ]
Wij hadden ooit een proefje met natrium dat reageert leuk met water. Maar omdat de docent niet zijn hele bureau nat wilde hebben door dat gespetter, legde hij er een glazen plaatje op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook, en vooral snelheden en afstanden en versnellingen uitrekenen en er een grafiek van maken. Op zich niet moeilijk, je moet er alleen altijd op letten of de beweging eenparig is of wat de beginsnelheid is en al die dingen.
Dat is wel tof ja.Vandaag een hele leuke gehad, koperiets bij kaliumpermanganaat, gaat helemaal roken en schuimen, kei cool.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus jouw papa werkt niet bij DFDS
Dus jij bent niet het middelste jongentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus jouw papa werkt niet bij DFDS
Dus jij bent niet het middelste jongentjeOoooohw, ik dacht dat het een verwijzing naar Jack Sparrow wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee Jack de Piraat werkt als piraat bij DFDS.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw, ik dacht dat het een verwijzing naar Jack Sparrow was![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Jack de Piraat werkt als piraat bij DFDS.
En toen ik er was, was er een hele lekkere jack de piraat
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus ik dacht misschien is het wel jouw papa
Lijkt jouw papa op een SP poppetje?
Dat is een goeie aflevering.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dit is ook niet jouw papa
[ afbeelding ]
Als ik google op Benny Piraat dan krijg ik de minnares van een piraat te zien....quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik google op Benny Piraat dan krijg ik de minnares van een piraat te zien....
Is dit jouw mama of is dat jouw minnares???'Das mn ex... elke zondag deden we aan verkleedpartijtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit dan jouw mama???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Das mn ex... elke zondag deden we aan verkleedpartijtjes
DIe Duitse?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Das mn ex... elke zondag deden we aan verkleedpartijtjes
coolquote:
oe dan is hij ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
al heeeeeeeeeeeeeeeel lang, toen de LP net uit was
Dus dit is jouw papaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dit is jouw papaYupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
VanVelzen, Bløf, Kane en Guus Meeuwis op Zand![]()
Haai liefquote:
Ernstig behoefte aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog 3 nachtjes, dan kunnen we kroelen
Coolquote:
Grrrquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ernstig behoefte aan
En ook met Benny
Welke zooi?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grrr
Ik heb trouwens al die zooi in mn stadje op cv verwijderd,,,
quote:
We nemen je foto mee, en gaan daar ook mee kroelen, beetje anders maar goed bedoeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook een kroeldriedaagse met c_a en Kally en Benny en PatriQue en de rest.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
We nemen je foto mee, en gaan daar ook mee kroelen, beetje anders maar goed bedoeld ;*
Dat doe ik hoorquote:
Whahahahahah.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
We nemen je foto mee, en gaan daar ook mee kroelen, beetje anders maar goed bedoeld
Hey Jarige, nogmaals gefeliciteerdquote:
Echt he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een verjaardagstopic van tong80, goed geregeld.
Standaard, doet ie ieder jaar ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een verjaardagstopic van tong80, goed geregeld.
Goed hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |