SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
En deze heb ik ook nog gekocht bij de H&MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heitieh
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
scheermes kaal heerst manquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga niet scheermes kaal hoor
het is nu tondeuze zonder kammetje kaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ze zo oud was als ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
hehe dat is echt erg hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.quote:
dat heb je zelf allemaal inde hand hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dat groene shirtje en die witte trui zijn ook echt dingen die ik aan zou trekken.
die witte trui wilde ik al heeeeeel lang hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dat groene shirtje en die witte trui zijn ook echt dingen die ik aan zou trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook 1 in het rozegrijs
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 20:52:32 ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die witte trui wilde ik al heeeeeel lang hebben
Ik heb nog 2 lange bloesjes, alleen op de foto zijn ze niet zo... je moet ze ehct aan zienDie zijn veel te lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook 1 in het rozegrijs![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik moet maandag naar de tandarts, ik ben doodsbang.
Komt vast goed hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
quote:
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Multifunctioneel!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kan ik met de zomer als strandjurkje gebruiken ook
Niet niksquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.
en een voortand even licht verstevigen (naar aanleiding val partij jaar terug)
Nou ik wel dus!quote:
die uitgevallen vulling wist ikquote:
Niet niks?! Dat is pure horror!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.
en een voortand even licht verstevigen (naar aanleiding val partij jaar terug)
Ik wil dan op zijn minst een tandartsassistent en die hebben we niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
haha, 1 keer met boren zaten ze tegen mn zenuw. Dan piep ik wel ff haha.quote:
Nee, gelukkig die van mij trekt ook geen tanden/kiezen als het niet nodig is. Ik ben ook wel tevreden met mijn tandarts.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die uitgevallen vulling wist ik
En jah, de voortand begint wat zwakker te worden dus vandaar.
maar is wel goede tandarts: zolang er niet getrokken hoeft te worden is het goed
ook met kiezen. worden wel zwakker maar hij ziet absoluut nog geen noodzaak om te trekken
DAt is niet mis inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik wel dus!
Een jaar geleden is mijn voorrang afgebroken, hebben ze er een stuk neptand aangezet, opgelost zou je zeggen.
Maaaar... Het loopt niet goed in elkaar over waardoor het megagevoelig is en ik er niet mee durf te bijten. En na lang tegenhouden móet ik nu naar de tandarts van mama, omdat ik geen appels meer kan/durf te eten.
Maar dan gaan ze dus met zo'n slijpertje de achterkant ruw maken, kei-auw en irritant geluid, en ik krijg weer verdoving daar en de laatste keer bleef die iets te goed zitten en hing de ene helft van mijn gezicht de hele dag, en kon ik dus ook niet drinken want mijn lip was verdoofd.
Ik ben een watje.
Ik krijg echt rillingen van zo'n post. Dat je daar zo goed tegen kan! Dat geluid alleen al.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, 1 keer met boren zaten ze tegen mn zenuw. Dan piep ik wel ff haha.
maar gaatjes enzo is voor mij peanuts.
Maar OWEE als je een tand wil trekken.
Weet nog goed avonden lang tot 4 uur lang om een simpele tand te trekken. liet ik gewoon niet toe. Tandarts moet me ook altijd verdoven indien hij een tand moet trekken. Dat is echt het enige wat ik absoluut niet kan hebben
Gelukkig heb ik meestal alleen wat tandsteenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik wel dus!
Een jaar geleden is mijn voorrang afgebroken, hebben ze er een stuk neptand aangezet, opgelost zou je zeggen.
Maaaar... Het loopt niet goed in elkaar over waardoor het megagevoelig is en ik er niet mee durf te bijten. En na lang tegenhouden móet ik nu naar de tandarts van mama, omdat ik geen appels meer kan/durf te eten.
Maar dan gaan ze dus met zo'n slijpertje de achterkant ruw maken, kei-auw en irritant geluid, en ik krijg weer verdoving daar en de laatste keer bleef die iets te goed zitten en hing de ene helft van mijn gezicht de hele dag, en kon ik dus ook niet drinken want mijn lip was verdoofd.
Ik ben een watje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |