SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
En deze heb ik ook nog gekocht bij de H&MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heitieh
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
scheermes kaal heerst manquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga niet scheermes kaal hoor
het is nu tondeuze zonder kammetje kaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen ze zo oud was als ik dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik las Kally.
En jouw kleren zijn echt hip c_a, ons mam liep op jouw leeftijd al in vuilniszakken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
[..]
Verlourse trainingsbroeken en shirten vol tomatensoep. In die fase is ze blijven hangen.
hehe dat is echt erg hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.quote:
dat heb je zelf allemaal inde hand hequote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dat groene shirtje en die witte trui zijn ook echt dingen die ik aan zou trekken.
die witte trui wilde ik al heeeeeel lang hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat ook ga doen.
Dat groene shirtje en die witte trui zijn ook echt dingen die ik aan zou trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook 1 in het rozegrijs
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 20:52:32 ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die witte trui wilde ik al heeeeeel lang hebben
Ik heb nog 2 lange bloesjes, alleen op de foto zijn ze niet zo... je moet ze ehct aan zienDie zijn veel te lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook 1 in het rozegrijs![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Ik moet maandag naar de tandarts, ik ben doodsbang.
Komt vast goed hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
quote:
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Lutte het volgende:
Multifunctioneel!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kan ik met de zomer als strandjurkje gebruiken ook
Niet niksquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.
en een voortand even licht verstevigen (naar aanleiding val partij jaar terug)
Nou ik wel dus!quote:
die uitgevallen vulling wist ikquote:
Niet niks?! Dat is pure horror!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
ik moet alleen terug voor een vullingdie is uitgevallen.
en een voortand even licht verstevigen (naar aanleiding val partij jaar terug)
Ik wil dan op zijn minst een tandartsassistent en die hebben we niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
haha, 1 keer met boren zaten ze tegen mn zenuw. Dan piep ik wel ff haha.quote:
Nee, gelukkig die van mij trekt ook geen tanden/kiezen als het niet nodig is. Ik ben ook wel tevreden met mijn tandarts.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die uitgevallen vulling wist ik
En jah, de voortand begint wat zwakker te worden dus vandaar.
maar is wel goede tandarts: zolang er niet getrokken hoeft te worden is het goed
ook met kiezen. worden wel zwakker maar hij ziet absoluut nog geen noodzaak om te trekken
DAt is niet mis inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik wel dus!
Een jaar geleden is mijn voorrang afgebroken, hebben ze er een stuk neptand aangezet, opgelost zou je zeggen.
Maaaar... Het loopt niet goed in elkaar over waardoor het megagevoelig is en ik er niet mee durf te bijten. En na lang tegenhouden móet ik nu naar de tandarts van mama, omdat ik geen appels meer kan/durf te eten.
Maar dan gaan ze dus met zo'n slijpertje de achterkant ruw maken, kei-auw en irritant geluid, en ik krijg weer verdoving daar en de laatste keer bleef die iets te goed zitten en hing de ene helft van mijn gezicht de hele dag, en kon ik dus ook niet drinken want mijn lip was verdoofd.
Ik ben een watje.
Ik krijg echt rillingen van zo'n post. Dat je daar zo goed tegen kan! Dat geluid alleen al.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, 1 keer met boren zaten ze tegen mn zenuw. Dan piep ik wel ff haha.
maar gaatjes enzo is voor mij peanuts.
Maar OWEE als je een tand wil trekken.
Weet nog goed avonden lang tot 4 uur lang om een simpele tand te trekken. liet ik gewoon niet toe. Tandarts moet me ook altijd verdoven indien hij een tand moet trekken. Dat is echt het enige wat ik absoluut niet kan hebben
Gelukkig heb ik meestal alleen wat tandsteenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik wel dus!
Een jaar geleden is mijn voorrang afgebroken, hebben ze er een stuk neptand aangezet, opgelost zou je zeggen.
Maaaar... Het loopt niet goed in elkaar over waardoor het megagevoelig is en ik er niet mee durf te bijten. En na lang tegenhouden móet ik nu naar de tandarts van mama, omdat ik geen appels meer kan/durf te eten.
Maar dan gaan ze dus met zo'n slijpertje de achterkant ruw maken, kei-auw en irritant geluid, en ik krijg weer verdoving daar en de laatste keer bleef die iets te goed zitten en hing de ene helft van mijn gezicht de hele dag, en kon ik dus ook niet drinken want mijn lip was verdoofd.
Ik ben een watje.
Dus helemaal plat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg echt rillingen van zo'n post. Dat je daar zo goed tegen kan! Dat geluid alleen al.
Tanden trekken gaat dus never nooit gebeuren zonder algehele verdoving, en als ik zo door ga tanden aanzetten ook niet meer.
hehe dan bespaar ik je mijn verhalen nadat ik ooit paar goede klappen heb gekregenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg echt rillingen van zo'n post. Dat je daar zo goed tegen kan! Dat geluid alleen al.
Tanden trekken gaat dus never nooit gebeuren zonder algehele verdoving, en als ik zo door ga tanden aanzetten ook niet meer.
Herkenbaar, alleen ik ben wel echt bang. Voor spinnen, het donker en de tandarts.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
DAt is niet mis inderdaad.
De laastse keer dat ik verdoofd moest bij de tandarts kon ik ook de rest van de middag niet meer praten. Ik laat me altijd zo plat mogelijk spuiten. Kan er gewoon niet tegen.
Maar bang, nee.
Misschien wel bij de kaakchirurg ...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus helemaal plat?
Dat mogen ze geeneens volgens mij.
jah die moet je hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, gelukkig die van mij trekt ook geen tanden/kiezen als het niet nodig is. Ik ben ook wel tevreden met mijn tandarts.
Ook een keer moest bij mij een verstandskies getrokken worden. Deze zat erg gunstig en goed gegroeid, maar toch stuurde hij me voor de zekerheid naar de kaakchirurg, omdat hij geen risico wilde nemen.
En dat terwijl je vaak van die griezelverhalen hoort bij het trekken van de verstandskiezen bij de gewone tandartsTopbeslissing dus van mijn tandarts
ik doe altijd alleen plaatselijk. Maar de laatste keer. Damnation. Die was echt erg en beschrijf ik ook maar niet haha. Was zo erg dat zelfs de tandarts zoiets had van: wtf zit die met cement vastquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zie andere post, dan moet het bij Tandheelkunde of weet ik veel wat gedaan worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus helemaal plat?
Dat mogen ze geeneens volgens mij.
Maar eigenlijk is het altijd toch maar vrij kort en slechts 2x per jaar...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen ik ben wel echt bang. Voor spinnen, het donker en de tandarts.
Ik heb serieus nog steeds een keer of twee per maand een nachtmerrie over dat mijn tand weer afbreekt of ze allemaal uit mijn mond vallen ofzo.
Gaatjes vullen kan ik voort met heeeel harde muziek aan, en tand slijpen enzo maandag proberen, en als het gaat zoals afgelopen keer kan het niet meer bij de tandarts want dat was een drama, vandaar ook dat het niet gelukt was.
Zie je daar niet enorm tegenop?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte, mijn kaak gaat gebroken worden
Dat wel denk ik, maar dat is dan het ziekenhuis, en dan er sowieso een anesthesist bij.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Misschien wel bij de kaakchirurg ...
Ik zit van 14 maart vorig jaar tot vandaag op... Zes keer.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het altijd toch maar vrij kort en slechts 2x per jaar...
Jup, daarom is dat ook alleen als het maansag faalt, maar dat gebeurt vast niet, ogen dicht en het ondergaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel denk ik, maar dat is dan het ziekenhuis, en dan er sowieso een anesthesist bij.
Dat is wel iets minder jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit van 14 maart vorig jaar tot vandaag op... Zes keer.
Variërend van vijf minuten (wat was ik trots) tot drie kwartier.
Dat. Is. Zo'n. Enorm.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Martha en Therese mogen wel van de wereld.
Mag toch hopen van wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, daarom is dat ook alleen als het maansag faalt, maar dat gebeurt vast niet, ogen dicht en het ondergaan.
Maar PatriQue, dat doen ze toch wel onder algehele verdoving hè?!
Gelukkig maar!quote:
Ik zit vanaf augustus 2010 tot komende woensdag op 12 keer!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit van 14 maart vorig jaar tot vandaag op... Zes keer.
Variërend van vijf minuten (wat was ik trots) tot drie kwartier.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zit vanaf augustus 2010 tot komende woensdag op 12 keer!varierend van 5 tot 90 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |