Maar het word toch niet zo snel aangemaakt als het eruit komt, als je 24/7 door blijft gaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt wel weer niet aangemaakt. Daar zijn die twee ronde dingen voor.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt wel weer niet aangemaakt. Daar zijn die twee ronde dingen voor.
Ooohwquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door dat spul wat ze hebben ingespoten zit blijkbaar iets, wat goed is, en mijn eileiders zijn natuurlijk even goed opengespoten
Daarom.. komt wel goedquote:Ik wil heel graag dat je meegaat, maar alleen als het kan
Dus je niet schuldig voelen he als het niet gaat!
Een week dacht ik...quote:Tot wanneer moet je antibiotica slikken?
dan mag je geen drank tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw![]()
[..]
Daarom.. komt wel goed
[..]
Een week dacht ik...
doe dat dan evenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. heb dat ding niet gelezen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe dat dan evenVoordat we van het weekend met een stuiterende iBenny zitten
Ik vind dat lekker ruiken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn hier aan het asfalteren en het stinkt
ikke nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef JJH het volgende:
Wie heeft een geldige bhv opleiding? Ik ben dit jaar niet op herhaling geweest.
Echt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker ruiken.
Net als de uitlaatgassen van een tweetaktblokje.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, dat was echt erg lekker
lekker afgaans
das een goede vraag haha.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das een goede vraag haha.
iets met rijst, vlees erbij. dan ee nschotel met soort kebab maar dan niet gesneden in plak maar als soort frikandel. En dan nog een schaal met iets aparts.
was wel erg lekker
Zijn fotos gemaaktquote:
Lekkah.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
Al thuis, lekker vroeg. Maar moet om zeven uur weer op school zijn kwam ik vanochtend achter.
Is de post al geweest Bos?
Ja, maar geen kaartje van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
Al thuis, lekker vroeg. Maar moet om zeven uur weer op school zijn kwam ik vanochtend achter.
Is de post al geweest Bos?
Huum.. Dan zal de bus maandag te laat gelicht zijn ofzo? Hij komt vast morgen/overmorgen.quote:
Kan nog dat er een tweede lichting komt, gebeurt wel vaker hier in Eindhoven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum.. Dan zal de bus maandag te laat gelicht zijn ofzo? Hij komt vast morgen/overmorgen.
Krijg je nog bezoek?
Ik wil ook een keer naar Rome.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! Vanavond over het moderne Rome en een cursus Italiaans.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Lutte het volgende:
En nou ga ik de middag huiswerk maken, kan veel doen, heb er helemaal zin in. Ofzo.
Mijn beste vriend is er vorig jaar met zijn familie heen geweest. Hij vond het erg mooiquote:
het is erg mooi.... maar ook fokking duurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is er vorig jaar met zijn familie heen geweest. Hij vond het erg mooi
Een LP?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga op de bank liggen en de LP The Wall opzetten.
Dat was toch het casettebandje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat is de voorganger van de CD benny, ken je die wel?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
Hans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Haaaaans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Ogen, oren, puntje van je neus.
Hans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Mwah, cassete is het toch nooit helemaal geweest? Er zat ergens ook ooit nog een keer half minidisc tussendoor. LP is vanaf eind vorige eeuw in gebruik, en zelfs nu worden er van nieuwe albus nog vinyls gedrukt. Ik zie de CD niet de 100 jaar volmaken.quote:
quote:
Blijkbaar pas van daarnaquote:De langspeelplaat werd in 1948 geïntroduceerd door CBS. Sinds 1990 is de langspeelplaat grotendeels vervangen door de compact disc, hoewel sommige artiesten nog steeds hun muziek alleen op lp uitbrengen. Sterker nog, aan het eind van het 1e decennium van de 21e eeuw lijkt de belangstelling zelfs weer toe te nemen.
1892: Berliner brengt op commerciële basis 12,5 cm (5 inch) grammofoonplaten op de markt. Drie jaar later ook 17,5 cm (7 inch) platen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar pas van daarna
Jij bedoelt de gramafoonplaat?
ik heb veeeeeeeeeel casettebandjes gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
LP is al van voor de oorlog.
Maar voorlopig heb ik mijn naald uit het element gesloopt, dus eerst even niets meer.
[..]
Mwah, cassete is het toch nooit helemaal geweest? Er zat ergens ook ooit nog een keer half minidisc tussendoor. LP is vanaf eind vorige eeuw in gebruik, en zelfs nu worden er van nieuwe albus nog vinyls gedrukt. Ik zie de CD niet de 100 jaar volmaken.
Er liggen/staan hier nog 2 dozen vol in de kast van beidenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veeeeeeeeeel casettebandjes gehad
Een cd is al bijna 30 jaar oud
En een LP is 63 jaar oud
De minidisc van geen hit volgens mij
Al lang en breed gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Hansch, wollst du das meet topic checken bitte??
Heet hij ook Piet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er liggen/staan hier nog 2 dozen vol in de kast van beiden
Mijn vader was een piraat
Ik amper. Wel aardig wat cd's en volgens mij heb ik ondertussen al meer lp's dan cd's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb veeeeeeeeeel casettebandjes gehad
Een cd is al bijna 30 jaar oud
En een LP is 63 jaar oud
De minidisc van geen hit volgens mij
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef JJH het volgende:
[..]
VOlgens mij word het een lachtstuip van bijna 48u aankomend weekend.
Niet echt.. Verplaatsing en beweging enzo, wel een van de leukere onderwerpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuke?
Scheikunde vond ik altijd veel gaver.
Met vectoren enzo? Dat vond ik altijd wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet echt.. Verplaatsing en beweging enzo, wel een van de leukere onderwerpen.
Scheikunde vind ik vooral zouten en reactievergelijking tof, molverhoudingen uitrekenen, dat werk.Maar nu zijn het redoxreacties en structuurformules, dus dat stel ik nog even uit.
Piet Piraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 16:27:12 ]
Ook, en vooral snelheden en afstanden en versnellingen uitrekenen en er een grafiek van maken. Op zich niet moeilijk, je moet er alleen altijd op letten of de beweging eenparig is of wat de beginsnelheid is en al die dingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Met vectoren enzo? Dat vond ik altijd wel meevallen.
Proefjes bij scheikunde.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Piet PiraatIk weet het, daarom moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:![]()
Ow dus jouw papa werkt niet bij DFDSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom moest ik lachen
[..]
Nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2011 16:33:02 ]
Wij hadden ooit een proefje met natrium dat reageert leuk met water. Maar omdat de docent niet zijn hele bureau nat wilde hebben door dat gespetter, legde hij er een glazen plaatje op.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ook, en vooral snelheden en afstanden en versnellingen uitrekenen en er een grafiek van maken. Op zich niet moeilijk, je moet er alleen altijd op letten of de beweging eenparig is of wat de beginsnelheid is en al die dingen.
Dat is wel tof ja.Vandaag een hele leuke gehad, koperiets bij kaliumpermanganaat, gaat helemaal roken en schuimen, kei cool.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus jouw papa werkt niet bij DFDS
Dus jij bent niet het middelste jongentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus jouw papa werkt niet bij DFDS
Dus jij bent niet het middelste jongentjeOoooohw, ik dacht dat het een verwijzing naar Jack Sparrow wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |