Okee, kan ik me wel wat bij voorstellen, zat vrouwen die dat ook aantrekkelijk vinden bij mannen, dus waarom mannen bij mannen ook niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles met mate natuurlijk, maar ik zeg geen nee tegen een beetje haar op de borst. En daarbij hoort natuurlijk ook wel een behaard been.
een beetje op de borst moet kunnen, maar dan alleen zo een beetje in het midden.. en geen bossen..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Alles met mate natuurlijk, maar ik zeg geen nee tegen een beetje haar op de borst. En daarbij hoort natuurlijk ook wel een behaard been.
Serieusquote:
Dat dacht ik ook, maar je ziet dat hij een broek aanheeft, dus durfde ik het niet te zeggen.quote:
Dat is niet goed voor de prijs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:37 schreef Crazy-M het volgende:
net gebeld door pa.
3 deuren verder bij ons in de straat hebben ze weer een hennepkwekerij opgerold
Goedemorgen ouwe manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de prijs.
Goedemorgen trouwens.
Diesoquote:
Mensen die uit eigen land lekker kunnen koken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
onze afghaanse stagiair is eten halen.
heeft zn moeder gemaakt.
ik ben benieuwd wat het wordt ....
das dus nog maar afwachtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Mensen die uit eigen land lekker kunnen koken.
Bennyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:51 schreef iBenny het volgende:
Mogguh!
Bos, gefeliciteerd!
c_a, gelukkig viel het mee. Jammer dat je er nog niet veel mee opschiet
Lutte, mooi dat je het leuk hebt gehad
c_aquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Hoe is het met jou gegaan?
Ben je thuis of op school?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje hoofd- en buikpijn, maar voor de rest wel goed
Heel de week?quote:
Ja, want longontstekingquote:
3 maanden lang 24/7 keiharde neuck en beuckseksquote:Nu blijkt trouwens door dat onderzoek, dat je de 3 maanden na zo'n onderzoek erg vruchtbaar bentHihihi..... dus ben benieuwd
Je hebt longontstekingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, want longontsteking
[..]
3 maanden lang 24/7 keiharde neuck en beuckseks
We vertroetelen je gewoon in bedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
Aan de ene kant is het niet helemaal verstandig als ik kom op de meet, maar ik ben het wel nog steeds van plan.
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt longontstekingHoe komt je daar nu aan? Heb je antibiotica?
quote:Nee niet 24/7is niet goed voor sperma
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We vertroetelen je gewoon in bedSiepie en ik zorgen wel voor je
Maar als het echt niet gaat, dan moet je aan jezelf denken he
En als het wat beter gaat, dan gaan we wel in de speeltuin spelen, toch
Door dat spul wat ze hebben ingespoten zit blijkbaar iets, wat goed is, en mijn eileiders zijn natuurlijk even goed opengespotenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
En yup.
[..]
![]()
Maar wordt de vruchtbaarheid dan bevorderd of was het al zo en wordt het alleen maar bevestigd ?
[..]
![]()
Doe ik ook wel..
Ik had niet eens door dat ik het had, ze kwamen er toevallig achter
En we gaan sowieso spelen in de speeltuin
Op een gegeven moment is het toch ook gewoon 'op'?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt longontstekingHoe komt je daar nu aan? Heb je antibiotica?
Nee niet 24/7is niet goed voor sperma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |