Lekkah.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
Al thuis, lekker vroeg. Maar moet om zeven uur weer op school zijn kwam ik vanochtend achter.
Is de post al geweest Bos?
Ja, maar geen kaartje van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
Al thuis, lekker vroeg. Maar moet om zeven uur weer op school zijn kwam ik vanochtend achter.
Is de post al geweest Bos?
Huum.. Dan zal de bus maandag te laat gelicht zijn ofzo? Hij komt vast morgen/overmorgen.quote:
Kan nog dat er een tweede lichting komt, gebeurt wel vaker hier in Eindhoven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum.. Dan zal de bus maandag te laat gelicht zijn ofzo? Hij komt vast morgen/overmorgen.
Krijg je nog bezoek?
Ik wil ook een keer naar Rome.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! Vanavond over het moderne Rome en een cursus Italiaans.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:30 schreef Lutte het volgende:
En nou ga ik de middag huiswerk maken, kan veel doen, heb er helemaal zin in. Ofzo.
Mijn beste vriend is er vorig jaar met zijn familie heen geweest. Hij vond het erg mooiquote:
het is erg mooi.... maar ook fokking duurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is er vorig jaar met zijn familie heen geweest. Hij vond het erg mooi
Een LP?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga op de bank liggen en de LP The Wall opzetten.
Dat was toch het casettebandje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat is de voorganger van de CD benny, ken je die wel?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
Hans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Haaaaans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Ogen, oren, puntje van je neus.
Hans, schouders, knie en teen... knie en teen.
Mwah, cassete is het toch nooit helemaal geweest? Er zat ergens ook ooit nog een keer half minidisc tussendoor. LP is vanaf eind vorige eeuw in gebruik, en zelfs nu worden er van nieuwe albus nog vinyls gedrukt. Ik zie de CD niet de 100 jaar volmaken.quote:
quote:
Blijkbaar pas van daarnaquote:De langspeelplaat werd in 1948 geïntroduceerd door CBS. Sinds 1990 is de langspeelplaat grotendeels vervangen door de compact disc, hoewel sommige artiesten nog steeds hun muziek alleen op lp uitbrengen. Sterker nog, aan het eind van het 1e decennium van de 21e eeuw lijkt de belangstelling zelfs weer toe te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |