Nee Jack de Piraat werkt als piraat bij DFDS.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooohw, ik dacht dat het een verwijzing naar Jack Sparrow was![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee Jack de Piraat werkt als piraat bij DFDS.
En toen ik er was, was er een hele lekkere jack de piraat
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus ik dacht misschien is het wel jouw papa
Lijkt jouw papa op een SP poppetje?
Dat is een goeie aflevering.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dit is ook niet jouw papa
[ afbeelding ]
Als ik google op Benny Piraat dan krijg ik de minnares van een piraat te zien....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik google op Benny Piraat dan krijg ik de minnares van een piraat te zien....
Is dit jouw mama of is dat jouw minnares???'Das mn ex... elke zondag deden we aan verkleedpartijtjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit dan jouw mama???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Das mn ex... elke zondag deden we aan verkleedpartijtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIe Duitse?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Das mn ex... elke zondag deden we aan verkleedpartijtjes
coolquote:
oe dan is hij ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
al heeeeeeeeeeeeeeeel lang, toen de LP net uit was
Dus dit is jouw papaquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus dit is jouw papaYupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:51 schreef iBenny het volgende:
VanVelzen, Bløf, Kane en Guus Meeuwis op Zand![]()
Haai liefquote:
Ernstig behoefte aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog 3 nachtjes, dan kunnen we kroelen
Coolquote:
Grrrquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ernstig behoefte aan
En ook met Benny
Welke zooi?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Grrr
Ik heb trouwens al die zooi in mn stadje op cv verwijderd,,,
quote:
We nemen je foto mee, en gaan daar ook mee kroelen, beetje anders maar goed bedoeldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook een kroeldriedaagse met c_a en Kally en Benny en PatriQue en de rest.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
We nemen je foto mee, en gaan daar ook mee kroelen, beetje anders maar goed bedoeld ;*
Dat doe ik hoorquote:
Whahahahahah.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
We nemen je foto mee, en gaan daar ook mee kroelen, beetje anders maar goed bedoeld
Hey Jarige, nogmaals gefeliciteerdquote:
Echt he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een verjaardagstopic van tong80, goed geregeld.
Standaard, doet ie ieder jaar ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een verjaardagstopic van tong80, goed geregeld.
Goed hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |