Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
en ik en ikquote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij dan weer niet zo veel
technische (TU) nerds dat type ken ik wel
het is een matrix hequote:
Whehehequote:Op maandag 14 maart 2011 09:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij dan weer niet zo veel
technische (TU) nerds dat type ken ik wel
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
haha!
nieuwsgierige aagjes!
zoals ik gister ook al gezegd heb..
Sommigen waren ouder /jonger dan ik gedacht had
Sommigen dikker/dunner
Sommigen volwassenerder () /kinderachtiger (
)
Sommigen langer /korter
en ik weet nog steeds niet echt wie wat ook al weer doet.. maar nu ik een kop heb bij users blijft het nu wel een beetje hangen (ook al doen de UI's een hoop voro het onthouden)
maar Sol en Symph hou ik nu wel uit elkaar
Maakt dat wat uit dan?quote:
jij was kleiner en dunner en ik wist niet wat ik van je leeftijd moest denkenquote:
ik vond het zeker voor herhaling vatbaar!quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: op welke punten week ik af van je beeld?.
Ik vind het gewoon leuk om te weten wat voor beeld mensen hebben op internet. Op een andere meet kreeg ik al eens te horen dat ik twee keer zo groot was als men zich had voorgesteld...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maakt dat wat uit dan?
Maar het meest belangrijke is eigenlijk of je het zelf leuk hebt gehad?
Mijn boeit het niet zo in welke categorie ik val
je was minder breed dan ik dachtquote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: op welke punten week ik af van je beeld?.
geen idee Toetje..quote:
Vleeskeuringquote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
God! iedereen wil/moet een beoordeling??
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
God! iedereen wil/moet een beoordeling??
optisch bedrog??quote:Op maandag 14 maart 2011 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar MPG was er ook, dan lijk ik al snel een stuk minder breed.
* Barreltje neemt volgende keer een stempelkussen meequote:
kleinerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij was kleiner en dunner en ik wist niet wat ik van je leeftijd moest denken
ik had je oudergeschat.. en wsl ben je dat ook alleen zie je er jonger uit
vergeet dan de stempels ook niet...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje neemt volgende keer een stempelkussen mee
"as built "quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vergeet dan de stempels ook niet...
'Approved' & 'For information only'
Dat lukte je voor de meet niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
maar Sol en Symph hou ik nu wel uit elkaar
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, MPG heeft een breed aura, en is daardoor breder dan je zou zeggen als je hem ziet.
jah.. je bent niet zo langquote:Op maandag 14 maart 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kleineren oil of olaz
ik word vaak jonger geschat
nope dat ging op de een of andere manier gewoon nietquote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat lukte je voor de meet niet?
Zie weinig gelijkenissen in de UI's.
Owja.. het red linen... niet vergeten natuurlijkquote:
Checkquote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch 1.90 maar er waren er die langer zijn
ik vind dat ook lastig... geen idee waarom...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat lukte je voor de meet niet?
Zie weinig gelijkenissen in de UI's.
we zijn even lang inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch 1.90 maar er waren er die langer zijn
Een kaart van NL lijkt me handigerquote:Op maandag 14 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje neemt volgende keer een stempelkussen mee
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een kaart van NL lijkt me handiger, is makkelijker uit te leggen waar sommige wonen
jij woont zover naar het oosten dat je buren pools pratenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een kaart van NL lijkt me handiger, is makkelijker uit te leggen waar sommige wonen
ok, apart.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nope dat ging op de een of andere manier gewoon niet
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Al die o's van hem zorgen voor een grote afstand met de rest van Nederland, inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij woont zover naar het oosten dat je buren pools praten
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij woont zover naar het oosten dat je buren pools pratenat
iets met koffie slokje en niet goedquote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Komt er ook een toetsenbord bij langsdrijven?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iets met koffie slokje en niet goed
Succesquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben blij dat er niemand op me reageert.Ik weet ook helemaal niet wat ik hier doe, ik moet leren!
sorry, iets met nabespreking van een meetquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben blij dat er niemand op me reageert.Ik weet ook helemaal niet wat ik hier doe, ik moet leren!
nu kwam het uit mijn neus.....quote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt er ook een toetsenbord bij langsdrijven?
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allemaal! * Lindgren kopje meedrinkt.
doet zeer hequote:
Niet mijn buren maar wel mijn collega'squote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet mijn buren maar wel mijn collega's
attention whorequote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Werkse Trevquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Deed jij nu ook dit om het er uit te krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed al van kuchpffrtproestbrrrrsnrrrf en dat hielp
werk ze trevquote:
Koenquote:
oud nieuws hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik krijg net te horen van een collega krijg ik net te horen dat ik een lieverd ben![]()
Klant verteld mij net dat ik altijd zo behulpzaam ben.![]()
En van een andere klant krijg ik te horen dat ik geweldig ben
Ze doen het expres... ze zijn anders bang van jequote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik krijg net te horen van een collega krijg ik net te horen dat ik een lieverd ben![]()
quote:
en dat terwijl het de periode van de maand isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dat terwijl het de periode van de maand isEn nationale complimenten dag is al even geleden, dus het lijkt er op alsof ze het menen
Heb jij je periode van de maand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is dat?quote:
Jep de maand wordt weer bijna doordemidden gehakt, dus dan heb ik het altijd lastigquote:
ummmmmmquote:
ahh.. je houd een beetje maand over aan het einde van je geld??quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep de maand wordt weer bijna doordemidden gehakt, dus dan heb ik het altijd lastig
quote:
sinds marijke de ban heeft gebroken is bijna 1 keer per maandquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmmm
moet nog gepland worden
Hopelijk snel want het was erg gezellie zaterdag
Barreltjequote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. je houd een beetje maand over aan het einde van je geld??
Nog even wachten en dan heb ik een hele maand overquote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan heb ik een hele maand over
Koen!quote:
Nee hoor, ik ben getrouwd met een vrouw die geweldig goed mij in toom weet te houden zodat geld eigenlijk nooit echt een probleem isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje heeft een gat in d'r handquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben getrouwd met een vrouw die geweldig goed mij in toom weet te houden zodat geld eigenlijk nooit echt een probleem is![]()
En als dat wel zo is, even handje op de knip en klaar is MD
hahahah..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje bijgekomen van de verbazing van zaterdah![]()
nee nee.. iedereen vroeg om een beoordeling!quote:
ik wou net zeggen, ze is zo vrijgevig, ze vraagt niet eens wat wij van haar vondenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Overigens..
wat is de beoordeling van Barretje??
oehoeh ik ga ff teruglezen wat de score isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee nee.. iedereen vroeg om een beoordeling!
heb ik zaterdagnacht al geroepen hequote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Overigens..
ik ben niet zo onzekerquote:Op maandag 14 maart 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ze is zo vrijgevig, ze vraagt niet eens wat wij van haar vonden
[..]
Een lekker ding, ook al heb ik der niet gezien.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Overigens..
dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maakt dat wat uit dan?
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben niet zo onzeker![]()
Net zoals LL
jah zeg.. ik heb mijn uitspraken van zaterdag nacht ook al herhaald..quote:
o, dan hoef ik het ook niet vertellenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben niet zo onzeker![]()
Net zoals LL
inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jah zeg.. ik heb mijn uitspraken van zaterdag nacht ook al herhaald..
en die uitspraken van zaterdag nacht van jou die slingerde een beetje .... rare theorien aan bij bepaalde usersc
Maar :quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Maakt dat wat uit dan?
Ach, zo heeft iedereen toch zn mindere punten... En misschien scheelt het dat ik ben opgegroeid in een 'arm' gezin, dus weet wel hoe het is om even terug te schakelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje heeft een gat in d'r hand
en BarMan ook
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ik ben kennelijk verliefd ......
bij ons thuis kregen we ook niet 100 barbies.. en ik had pas een spelcomputer toen m'nquote:Op maandag 14 maart 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, zo heeft iedereen toch zn mindere punten... En misschien scheelt het dat ik ben opgegroeid in een 'arm' gezin, dus weet wel hoe het is om even terug te schakelen.
quote:
volgens Whisk ben ik verliefd op Barretje omdat ik d'r een lekker stuk noemdequote:
Dat zei ik ook netquote:Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens Whisk ben ik verliefd op Barretje omdat ik d'r een lekker stuk noemde
je kreeg er dus maar 99quote:Op maandag 14 maart 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bij ons thuis kregen we ook niet 100 barbies.. en ik had pas een spelcomputer toen m'ner een kocht
nee, na een lekker wekend heb ik daar ook nooit zin inquote:
Ik ook nietquote:
Dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 10:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, na een lekker wekend heb ik daar ook nooit zin in
ik had er 1quote:Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kreeg er dus maar 99![]()
Mijn eerste spelcomputerdie heb ik samen met mn broer bij elkaar gespaard, in 1,5 jaar tijd
quote:
Was je zo gemeen? Of heeft hij maar meteen alles eruit gehaaldquote:
doe es niet zo gemeenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Was je zo gemeen? Of heeft hij maar meteen alles eruit gehaald?
Ziet er Goed uit, nu moet ik 5 april naar de tandarts!quote:
Sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe es niet zo gemeenHet is al erg genoeg
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ziet er Goed uit, nu moet ik 5 april naar de tandarts!
dat is niet gelogenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens Whisk ben ik verliefd op Barretje omdat ik d'r een lekker stuk noemde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QFTWquote:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik geen 1...quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is niet gelogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
QFTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
koffiequote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, boodschappen gehaald, nu tijd voor een kop thee.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heul niet
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Na afgelopen weekend heb ik ook even nergens zin in... ben blij dat ik vandaag vrij ben, al wordt dat nog onderbroken door een bezoek aan het ziekenhuis, waar ik ook al geen zin in heb, omdat die controle voor mijn gevoel toch niets toevoegt.quote:
zo erg was het weekend toch niet??quote:Op maandag 14 maart 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend heb ik ook even nergens zin in... ben blij dat ik vandaag vrij ben, al wordt dat nog onderbroken door een bezoek aan het ziekenhuis, waar ik ook al geen zin in heb, omdat die controle voor mijn gevoel toch niets toevoegt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Overigens..
ze heeft me ten dode op geschrevenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Was je zo gemeen? Of heeft hij maar meteen alles eruit gehaald?
o ja, 31 maart mag ik onder het mesquote:Op maandag 14 maart 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend heb ik ook even nergens zin in... ben blij dat ik vandaag vrij ben, al wordt dat nog onderbroken door een bezoek aan het ziekenhuis, waar ik ook al geen zin in heb, omdat die controle voor mijn gevoel toch niets toevoegt.
toek. jij was precies zoals ik je de vorige keer gezien hadquote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze heeft me ten dode op geschreven
Wat wok over Bar zegt klopt wel maar nu wil ik graag weten wat Bar van Toek vind.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is niet gelogen
QFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
QFTW
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, in tegendeel juist... daarom heb ik even nergens zin in.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo erg was het weekend toch niet??
en dat is?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toek. jij was precies zoals ik je de vorige keer gezien had
heb ik ook hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel juist... daarom heb ik even nergens zin in.
constantquote:
Je hebt tenminste nog ietsquote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef Koen66 het volgende:
as weekend een weekend weg met m'n schonouders, da's weer heul andere koek
maar ook leuk
ja doe maar, dit is een dag met een zwart gat waar de sterrenkundigen jaloers op zouden zijn...quote:
Nee, een paarse truiquote:
Waarvoor?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, 31 maart mag ik onder het mes
Na de vorige meet had ik het ook hoor. Na de gezelligheid kom je terug in het normale ritme, in een leeg huis, zonder al die leuke mensen... dus ik mis de aanwezigheid van de KSC'ers IRL en de gezelligheid die ze meebrengen nu weer even.. maar gelukkig hebben we de KSC nogquote:
klopt, dat maakt zelfs een vervelende werkdag nogquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de vorige meet had ik het ook hoor. Na de gezelligheid kom je terug in het normale ritme, in een leeg huis, zonder al die leuke mensen... dus ik mis de aanwezigheid van de KSC'ers IRL en de gezelligheid die ze meebrengen nu weer even.. maar gelukkig hebben we de KSC nog.
Neem een pakje weerwolven meequote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef Koen66 het volgende:
as weekend een weekend weg met m'n schonouders, da's weer heul andere koek
maar ook leuk
KaaGeequote:
Blijf even bij mijn espresso-apparaat vandaan dan, dank uquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja doe maar, dit is een dag met een zwart gat waar de sterrenkundigen jaloers op zouden zijn...
Een zwart gat in je koffiekopje? Geen wonder dat de koffie dan overal zit waar je hem niet wilt hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja doe maar, dit is een dag met een zwart gat waar de sterrenkundigen jaloers op zouden zijn...
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej whiskeymorser
Boze hotelmanagerquote:
STquote:
Ja, maar...maaar....koffie in dat bakje doen en dan aandrukken en afstrijken en en enquote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Muck het volgende:
Blijf even bij mijn espresso-apparaat vandaan dan, dank u
wij zo'n dure fles halen en jij er beetje mee over je tapijt gooienquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej whiskeymorser
[/quote
echt ik krijg niet eens de kans om wat dan ook op te lossen dan staat er alweer een volgende te bleren met een volgend probleem.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een zwart gat in je koffiekopje? Geen wonder dat de koffie dan overal zit waar je hem niet wilt hebben.
Hey Muckquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, 31 maart mag ik onder het mes
Goeiemorgenquote:
Ook goeiemorgenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij zo'n dure fles halen en jij er beetje mee over je tapijt gooien
Weet je hoe leukquote:Op maandag 14 maart 2011 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar...maaar....koffie in dat bakje doen en dan aandrukken en afstrijken en en en![]()
![]()
bijna!quote:
cursusquote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna!
want dan is mijn cursus ook ongeveer afgelopen
quote:
Wacht evenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk
Maar straks verdwijnt ie in het zwarte gat van Sym en is er niets meet te vullenstampenstrijken
Belgische prostitueequote:Op maandag 14 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de prostituee kun je vast wel ter plekke regelen!
Wok kan natuurlijk ook even bij jullie langsgaan in plaats van naar het ziekenhuis... geef Toek een schuurspons en die knobbel is weg!quote:
Hoi Flesquote:
gisterenavond ook al nietquote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
ik kan het nog steeds niet bijhouden
dat dus... maar vroeg is het niet meerquote:
ik blijf thuisquote:Op maandag 14 maart 2011 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de prostituee kun je vast wel ter plekke regelen!
ben pas 3 kwartie op werkquote:Op maandag 14 maart 2011 10:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat dus... maar vroeg is het niet meer
Kopje thee dan of moet ik speciaal voor jou even het koffiezetapparaat pakken?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
dan sloopt hij me weerquote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok kan natuurlijk ook even bij jullie langsgaan in plaats van naar het ziekenhuis... geef Toek een schuurspons en die knobbel is weg!
Ik ga zo wel even douchen en dan maar eens werken, dat helpt vast welquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kopje thee dan of moet ik speciaal voor jou even het koffiezetapparaat pakken?.
nee kom net uit ziekenhuizen en daar kan ik niet zo best tegen.quote:
Zieligquote:
ik pas 3 uur en een kwartierquote:
Douchenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even douchen en dan maar eens werken, dat helpt vast wel
kan hij niet bij mequote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Zielig
Vandaar dat je bovenop het keukenkastje mag zitten tegenwoordig
En dan prik jij hem met een vork als hij eraf magquote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Zielig
Vandaar dat je bovenop het keukenkastje mag zitten tegenwoordig
Ik ook welquote:
bijna... ik mag tot 4 uur...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna 4 uur, ik ben over de hlft van de maandag
Nou ja, ik mag naar een computermeneer luisteren de hele middagquote:
Maar beter van niet neequote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan hij niet bij me![]()
maar goed dat ik geen hoogtevrees heb
hmmm ik ben het niet die computermeneerquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag naar een computermeneer luisteren de hele middag
ik wou dat ik die computermeneer wasquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En mag je ook moeilijke vragen stellen die hij niet verwacht?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zachtjes hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan prik jij hem met een vork als hij eraf mag.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik ben het niet die computermeneer
maar als jullie het waren ging ik ook niet de hele middag luisteren, dan werd het natuurlijk veel te gezellig en kletste ik meequote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wou dat ik die computermeneer was
Ah, jij maakt de notulen van de meet. We zien ze wel verschijnenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
zo.. weer even bijgelezen.. wat een vaart ineens!
nu notulen uittypen![]()
ben gvd geen secretaresse!
(sorry panda!)
Dat verwachten ze inmiddels wel van mijquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mag je ook moeilijke vragen stellen die hij niet verwacht?.
Er zijn niet veel mannen waar ST een hele middag naar luistert nee. Of maar een half minuutje om te beginnenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wou dat ik die computermeneer was
Oh, mag ik, mag ik?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
nu notulen uittypen![]()
(sorry panda!)
Whehehequote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mannen waar ST een hele middag naar luistert nee. Of maar een half minuutje om te beginnen
je was zaterdag moe, beetje stilligjes, maar tochquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
maar als jullie het waren ging ik ook niet de hele middag luisteren, dan werd het natuurlijk veel te gezellig en kletste ik mee![]()
(dat kan ik heus, nu ben ik iets minder moe)
ja, als ik niet zo moe en stillig was geweest was ik minderquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je was zaterdag moe, beetje stilligjes, maar toch![]()
gecondoleerd crvquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
even kort, aangezien ik zo ontzettend veel steun van jullie kreeg.
Mijn schoonpa heeft gistermiddag 17:30 eindelijk rust gekregen.
We leven op het moment in een emotionele spagaat.
We zijn zo gelukkig voor hem dat zijn lijdensweg eindelijk beeindigd is en ondanks dat we natuurlijk wisten dat het eraan kwam is de klap zo enorm groot en voelt het verlies misschien dubbel zo erg.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
nu notulen uittypen![]()
(sorry panda!)
Oh wat een verdrietig nieuwsquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
We zijn zo gelukkig voor hem dat zijn lijdensweg eindelijk beeindigd is en ondanks dat we natuurlijk wisten dat het eraan kwam is de klap zo enorm groot en voelt het verlies misschien dubbel zo erg.
Gecondoleerd crv.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
ik zal je bellenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gecondoleerd kerelquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
Waarom kan een vrouw dat niet bedenken? Stelletje aseksuele fokvrouwenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk eerder te weinig porno vannacht.
Gewoon af en toe een lachende smiley, dan denkt iedereen dat je er gewoon volledig bij bentquote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef suikertaartje het volgende:
Gecondoleert crvquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
Nu heb je altijd gelijk, behalve dit keer, want jij bent altijd heel ergquote:Op maandag 14 maart 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als ik niet zo moe en stillig was geweest was ik minderhoor
Gecondoleerdquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
Gecondoleerd crv!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
combinatiequote:Op maandag 14 maart 2011 10:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, als ik niet zo moe en stillig was geweest was ik minderhoor
sterkte!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
Sterkte crvquote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een lachende smiley, dan denkt iedereen dat je er gewoon volledig bij bent
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu heb je altijd gelijk, behalve dit keer, want jij bent altijd heel erg![]()
.
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o dat is simpel.
ST is zo lief en zoet daar kan niets tegenop, zelfs een pesthumeur niet
Lieverd, heel veel sterkte met alles!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
heheh:quote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, jij maakt de notulen van de meet. We zien ze wel verschijnen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh:
notulen:
"hoi" "hoi""massage" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "massage" "hoi" "hoi" "hoi" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "hihihihhi" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""knuf" "ik weet niet meer wat ik besteld had "" hihihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""hihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "WAAR ligt dat " "hihih" "WAAR ligt dat " "knuf" "WAAR ligt dat " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom" "roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom""roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "een tafellaken als servet""omnomnomom" "roken! " " slapen" " DOOD" "slapen" " omdat baard" "slapen" KG in Rok "groepsfoto "slapen"Slapen "SOA! " slapen
naar huis
Whahaha Ge-ni-aalquote:Op maandag 14 maart 2011 10:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh:
notulen:
"hoi" "hoi""massage" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "massage" "hoi" "hoi" "hoi" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "hihihihhi" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""knuf" "ik weet niet meer wat ik besteld had "" hihihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""hihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "WAAR ligt dat " "hihih" "WAAR ligt dat " "knuf" "WAAR ligt dat " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom" "roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom""roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "een tafellaken als servet""omnomnomom" "roken! " " slapen" " DOOD" "slapen" " omdat baard" "slapen" KG in Rok "groepsfoto "slapen"Slapen "SOA! " slapen
naar huis
[..]
heheh:
notulen:
naar huis
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:54 schreef crv het volgende:
hi all
indrukwekkend...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh:
notulen:
naar huis
Niks op aan te merkenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh:
notulen:
naar huis
[..]
heheh:
notulen:
naar huis
[..]
heheh:
notulen:
naar huis
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:01 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm hetafscheidmoment heb ik wel meegemaakt maar
kwam natuurlijk pas daarna
sterkte kerel de komende tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 11:02 schreef crv het volgende:
Dank iedereen voor de steun. Jullie weten niet (of misschien ook wel) hoeveel dit heeft geholpen in de afgelopen weken.
Er staat ons nog het nodige te wachten
Bedankt
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vergeet KOPPEN DICHT MAFFEN nog!
Das een toetsenbordquote:qwertyuiop
asdfghjkl
zxcvbnm
omdat het toch heel heel heeeel erg anders is als MPG het zegtquote:
quote:
toch wel beter dan trev'squote:
een klein woord kan een hoop doenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:02 schreef crv het volgende:
Dank iedereen voor de steun. Jullie weten niet (of misschien ook wel) hoeveel dit heeft geholpen in de afgelopen weken.
Bedankt
Ieeeeuwquote:Op maandag 14 maart 2011 11:02 schreef Koen66 het volgende:
fuck, ik heb mijn brood vrijdag niet opgegeten hier en broodtrommel laten staan
Het zal ook niet makkelijk zijn de komende tijd, maar het is fijn dat hij niet meer hoeft te lijden natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:02 schreef crv het volgende:
Bedankt
die begreep ik alleen als ST of MZ aan het tolken warenquote:
Omdat dat stelletje zuipende burgers na het verbranden van een weerwolf niet naar bed wilde gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |