Succesquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben blij dat er niemand op me reageert.Ik weet ook helemaal niet wat ik hier doe, ik moet leren!
sorry, iets met nabespreking van een meetquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben blij dat er niemand op me reageert.Ik weet ook helemaal niet wat ik hier doe, ik moet leren!
nu kwam het uit mijn neus.....quote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt er ook een toetsenbord bij langsdrijven?
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allemaal! * Lindgren kopje meedrinkt.
doet zeer hequote:
Niet mijn buren maar wel mijn collega'squote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij woont zover naar het oosten dat je buren pools praten
Zoveel scheelt het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet mijn buren maar wel mijn collega's
attention whorequote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Werkse Trevquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Deed jij nu ook dit om het er uit te krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed al van kuchpffrtproestbrrrrsnrrrf en dat hielp
werk ze trevquote:
Koenquote:
oud nieuws hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik krijg net te horen van een collega krijg ik net te horen dat ik een lieverd ben![]()
Klant verteld mij net dat ik altijd zo behulpzaam ben.![]()
En van een andere klant krijg ik te horen dat ik geweldig ben
Ze doen het expres... ze zijn anders bang van jequote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik krijg net te horen van een collega krijg ik net te horen dat ik een lieverd ben![]()
quote:
en dat terwijl het de periode van de maand isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |