Succesquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben blij dat er niemand op me reageert.Ik weet ook helemaal niet wat ik hier doe, ik moet leren!
sorry, iets met nabespreking van een meetquote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben blij dat er niemand op me reageert.Ik weet ook helemaal niet wat ik hier doe, ik moet leren!
nu kwam het uit mijn neus.....quote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt er ook een toetsenbord bij langsdrijven?
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 09:53 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi allemaal! * Lindgren kopje meedrinkt.
doet zeer hequote:
Niet mijn buren maar wel mijn collega'squote:Op maandag 14 maart 2011 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij woont zover naar het oosten dat je buren pools praten
Zoveel scheelt het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet mijn buren maar wel mijn collega's
attention whorequote:Op maandag 14 maart 2011 09:56 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Werkse Trevquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Deed jij nu ook dit om het er uit te krijgen?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed al van kuchpffrtproestbrrrrsnrrrf en dat hielp
werk ze trevquote:
Koenquote:
oud nieuws hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik krijg net te horen van een collega krijg ik net te horen dat ik een lieverd ben![]()
Klant verteld mij net dat ik altijd zo behulpzaam ben.![]()
En van een andere klant krijg ik te horen dat ik geweldig ben
Ze doen het expres... ze zijn anders bang van jequote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
Ik krijg net te horen van een collega krijg ik net te horen dat ik een lieverd ben![]()
quote:
en dat terwijl het de periode van de maand isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Panda72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dat terwijl het de periode van de maand isEn nationale complimenten dag is al even geleden, dus het lijkt er op alsof ze het menen
Heb jij je periode van de maand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer is dat?quote:
Jep de maand wordt weer bijna doordemidden gehakt, dus dan heb ik het altijd lastigquote:
ummmmmmquote:
ahh.. je houd een beetje maand over aan het einde van je geld??quote:Op maandag 14 maart 2011 10:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep de maand wordt weer bijna doordemidden gehakt, dus dan heb ik het altijd lastig
quote:
sinds marijke de ban heeft gebroken is bijna 1 keer per maandquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmmmm
moet nog gepland worden
Hopelijk snel want het was erg gezellie zaterdag
Barreltjequote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh.. je houd een beetje maand over aan het einde van je geld??
Nog even wachten en dan heb ik een hele maand overquote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan heb ik een hele maand over
Koen!quote:
Nee hoor, ik ben getrouwd met een vrouw die geweldig goed mij in toom weet te houden zodat geld eigenlijk nooit echt een probleem isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje heeft een gat in d'r handquote:Op maandag 14 maart 2011 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben getrouwd met een vrouw die geweldig goed mij in toom weet te houden zodat geld eigenlijk nooit echt een probleem is![]()
En als dat wel zo is, even handje op de knip en klaar is MD
hahahah..quote:Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje bijgekomen van de verbazing van zaterdah![]()
nee nee.. iedereen vroeg om een beoordeling!quote:
ik wou net zeggen, ze is zo vrijgevig, ze vraagt niet eens wat wij van haar vondenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Overigens..
wat is de beoordeling van Barretje??
oehoeh ik ga ff teruglezen wat de score isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee nee.. iedereen vroeg om een beoordeling!
heb ik zaterdagnacht al geroepen hequote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Overigens..
wat is de beoordeling van Barretje??
ik ben niet zo onzekerquote:Op maandag 14 maart 2011 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ze is zo vrijgevig, ze vraagt niet eens wat wij van haar vonden
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |