Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
maar de hoer was ook wel een leuke uitvindingquote:Op maandag 14 maart 2011 01:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat vertelde ik later nog, maar volgens mij was je toen al weg
Het kleine meisje mag tussen haar wimpers doorkijken
Ach lieverd,quote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Godverdomme, net gebeld door het ziekenhuis, Whis weet wss wel waarom, moesten zsm komen, voordat het te laat was...
word weer een nacht doorbrengen naast een ziekenhuisbed, Kutzooi.
Veel plezier nog verder.
kon ook alleen maar KG zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar de hoer was ook wel een leuke uitvinding
ja, schande. Morgen nablijven. 18:00 RTD CS.quote:
jaquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow en de TT dekt de lading volledig
quote:
Mag UTR CS ook? Daar is mijn ziekenhuis in de buurt namelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, schande. Morgen nablijven. 18:00 RTD CS.
nou ik mag Marijke heten als hij dat zelf ook nog weetquote:Op maandag 14 maart 2011 01:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Wat het doel nou precies was, weet niemand, maar er was een hoer
Laat GF maar "dekken" jaquote:Op maandag 14 maart 2011 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow en de TT dekt de lading volledig
Paars op paars is voor een kleurenbliinde onmogelijk te lezen, maa rhet is vast liefquote:
oh ja hoor, maar dan wat eerder? Welk zkh trouwens UMC woon ik op de stoep zowat.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag UTR CS ook? Daar is mijn ziekenhuis in de buurt namelijk
Dan heet ik Tiedequote:Op maandag 14 maart 2011 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik mag Marijke heten als hij dat zelf ook nog weet
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
Wat het doel nou precies was, weet niemand, maar er was een hoer
Nee, Antonius Overvechtquote:Op maandag 14 maart 2011 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja hoor, maar dan wat eerder? Welk zkh trouwens UMC woon ik op de stoep zowat.
quote:
quote:
Joah?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:24 schreef Koen66 het volgende:
Tiede
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou dat is nou ook weer niet nodig. Maar je moet ECHT met jezelf in het reine zien te komen hoorquote:
Nu maar hopen dat de tak breekt of het touw knaptquote:
quote:
Laat het hem niet horenquote:
Lijkt me gezelligquote:Op maandag 14 maart 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar gaan we morgen meeten dan Muckie?Ik vind t best hoor
slaap ze koenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen ehhh later vandaag![]()
Truste Koenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen ehhh later vandaag![]()
dat eerstequote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
MPG ligt weer ergens op een te smalle bank te maffen???
Of heb ik en afscheid gemist
Mja ik moet ook weer eenaantal uurtjes werken en zo he, of minstens aanwezig zijn. Normaal ben ik rond half 5 weer terug op Utrecht Cs, is dat wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Muck het volgende:
Lijkt me gezellig
Ik moet om 2 uur in het ziekenhuis zijn, daarna heb ik best wel wat tijd over voor koffie ofzo
donderdag heb ik overigens de hele dag vrij en alle tijd van de wereld, dus misschien is dat makkelijker, maar ik ben de moeilijkste niet
Dat moet je vaker doenquote:
Een bank, te smal voor MPG.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
MPG ligt weer ergens op een te smalle bank te maffen???
Of heb ik en afscheid gemist
ahhhh DaMart heeft een richeltje in zijn woonkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bank, te smal voor MPG.
Zoiets heet een richeltje
volgende keer zoenen we wat uitgebreiderquote:
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"quote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat eerste
klinkt trouwens als hetzelfde als te smalle bedden
Dat is dan geen richeltje geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"![]()
![]()
Hmm, ik zou een beetje bijtijds bij mijn oude moedertje zijn, dus dat is een beetje laat ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik moet ook weer eenaantal uurtjes werken en zo he, of minstens aanwezig zijn. Normaal ben ik rond half 5 weer terug op Utrecht Cs, is dat wat?
Een plint.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bank, te smal voor MPG.
Zoiets heet een richeltje
Oh nou ja, donderdag kan ook wel, maar rond dezelfde tijd dusquote:Op maandag 14 maart 2011 01:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, ik zou een beetje bijtijds bij mijn oude moedertje zijn, dus dat is een beetje laat ben ik bang
ik heb brede schouders, sooryquote:Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef Muck het volgende:
Ik ga eerst eens een tijdje slapen
morgen eerst met Toek mee naar erasmus, en dan voor mezelf naar utrecht
truste![]()
![]()
Truste meid en strekte en succes voor jullie beidenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef Muck het volgende:
Ik ga eerst eens een tijdje slapen
morgen eerst met Toek mee naar erasmus, en dan voor mezelf naar utrecht
truste![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik durf niet naar bed
Mijn bed schuift niet uit elkaar
Ga eens pitten jijquote:
Ik heb nu Radiohead - Exit Music (For a film)quote:
Doet de radio het weer? Want ik draai al voor de 2e of 3e x mijn cadeautjequote:
allangquote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet de radio het weer? Want ik draai al voor de 2e of 3e x mijn cadeautje
Pas als het MOET vrees ikquote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens pitten jij![]()
[me=Dr_Flash] probeert boos te kijken![]()
[/me]
Lukt niet erg
de laatste zin klopt welquote:Op maandag 14 maart 2011 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
allangen al een paar uur zonder buffer
En jouw cadeautje had ik ook gehoord
Mja, en zou posten we elkaar de vernieling in eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas als het MOET vrees ik![]()
En ik wil niks missen
Jij wist het??quote:Op maandag 14 maart 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste zin klopt wel
De eerste niet, ik heb ONZ radio aanstaan omdat KSC het niet meer deed, maar zo'n beetje dezelfde muziek
Truste Flesquote:Op maandag 14 maart 2011 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, en zou posten we elkaar de vernieling in eigenlijkDan geef ik het goede voorbeeld wel
![]()
Welterusten allemaal![]()
Whiskje
ik hoorde hem voorbij komenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wist het??
Ik vond het zooo![]()
Zeker omdat alles op LP stond, en mijn platenspelers kaduuk zijn
Die staat er ook op, op nr 1quote:
Friem draait nu veel wat ik leuk vindquote:
*schrik* wie ben jij, hoiquote:
Hoi, weinig klandizie??quote:Op maandag 14 maart 2011 02:11 schreef taxisjoof het volgende:
haha een dwaze taxi chauffeur met nachtdienst hoi
Waar tuf je??quote:Op maandag 14 maart 2011 02:13 schreef taxisjoof het volgende:
yeps super rustig hier dus maar een bietje op fok rondkijken met de foon
Heb er toevallig redelijk lang gewoondquote:Op maandag 14 maart 2011 02:23 schreef taxisjoof het volgende:
yepd centrum everywhere waar kom je vandaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Morge Wokquote:Op maandag 14 maart 2011 06:59 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
dobroe utro
![]()
eens terug lezen wat ik heb gemist dit weekend
duckiequote:
En wat heb je gemist?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik mag toch wel even nagenieten van de meet
ik was weer als eerste weg![]()
de volgende keer blijf ik wel slapen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
vluchtgedrag wok? Is een KSC meet zo eng dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
watik mag toch wel even nagenieten van de meet
je weet toch, mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vluchtgedrag wok? Is een KSC meet zo eng dan?
De meet was toch aan zee...quote:Op maandag 14 maart 2011 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet toch, mensen![]()
nee ik moest zondagochtend zwemmen met miniwok, oefenen voor het diploma
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De meet was toch aan zee...Ideale plek om te oefenen voor het zwemdiploma
Die had je toch over kunnen laten komen op zondagmorgenquote:
jij welquote:Op maandag 14 maart 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
watik mag toch wel even nagenieten van de meet
die dames moesten al op Mart passenquote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
Die had je toch over kunnen laten komen op zondagmorgenHadden bepaalde dames vast niet erg gevonden denk ik
ze hadden daar alleen een dompelbad, weet je hoe koud dat isquote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die had je toch over kunnen laten komen op zondagmorgenHadden bepaalde dames vast niet erg gevonden denk ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Noem jij de zee een dompelbad... das wel een flinke danquote:Op maandag 14 maart 2011 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hadden daar alleen een dompelbad, weet je hoe koud dat is
Handen vol dus...quote:
'Maar' 3? Casanova dat je er bentquote:Op maandag 14 maart 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan ik de dames wel mee bekoren ja
![]()
maar ik heb er al 3 tijdens de meet een massage gegeven![]()
dus....
Toen ze even niet oplette stond die andere mensen Duits te leren.....quote:
ik vond dat die herder het sympathiek opvattequote:Op maandag 14 maart 2011 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen ze even niet oplette stond die andere mensen Duits te leren.....
nou die is ook niet veel warmer momenteelquote:Op maandag 14 maart 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Noem jij de zee een dompelbad... das wel een flinke dan
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoi mevrouw die tussen het bed slaapt
2 cm celcius toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou die is ook niet veel warmer momenteel
Barquote:Op maandag 14 maart 2011 08:09 schreef Barreltje het volgende:
we zijn weer op werk
vanochtend toch nog koue klauen opgelopen.. :d
maar wordt nu langzaamaan warmer
quote:
das niet zo veelquote:
ligt eraan... hoe de grootte is rond lichaamstemperatuur..quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:09 schreef Barreltje het volgende:
we zijn weer op werk
Nee, ik werd wakker, draaide me om en toen verdween ikquote:Op maandag 14 maart 2011 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoi mevrouw die tussen het bed slaapt
Wokjequote:
Muckquote:
2 cm blijft 2 cm..quote:Op maandag 14 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ligt eraan... hoe de grootte is rond lichaamstemperatuur..
Llquote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Ladylike het volgende:
kutweekend
Audi's
Ik hoop dat de dealer het benodigde onderdeel heeft zometeen, willen jullie duimen voor me?
verder: mogguh mensen
Het is wel 20mm dan lijkt het allicht meer...quote:
Wokkiequote:
lekker geslapen?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik werd wakker, draaide me om en toen verdween ik![]()
Maar hai lieve schat
das het bovenste kootje van m'n wijsvinger..quote:Op maandag 14 maart 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het is wel 20mm dan lijkt het allicht meer...
quote:
Wie het kleine niet eertquote:
Nee, je blijft een hackerquote:
Nee niet echtquote:
wokquote:
breng ze LLquote:
En bijna een inchquote:Op maandag 14 maart 2011 08:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das het bovenste kootje van m'n wijsvinger..
bij nader inzien
[..]![]()
symquote:
friemelquote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Tot Vanavond (laat waarschijnlijk)
laters marijkequote:
MPGquote:
ldgquote:
barretjequote:Op maandag 14 maart 2011 08:09 schreef Barreltje het volgende:
we zijn weer op werk
muckquote:
Alles komt goed!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:30 schreef littledrummergirl het volgende:
zometeen gaat de spalk van mn auwievinger afben bang!
ik zal voor je duimenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Ladylike het volgende:
kutweekend
Audi's
Ik hoop dat de dealer het benodigde onderdeel heeft zometeen, willen jullie duimen voor me?
verder: mogguh mensen
Dat deed je vroeger wel vakerquote:
ik ging met DaMart naar de boerebroelofquote:Op maandag 14 maart 2011 08:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat deed je vroeger wel vaker.
Maar vertel, wat voor nachtmerrie was het?
Natuurlijk was ik daar! Duh! Met de vrienden.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ging met DaMart naar de boerebroelof
en daar was jij natuurlijk ook met de vrienders
solquote:
rockyquote:
De haargrens van vriend LaRo verdwijnt steeds verderquote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik daar! Duh! Met de vrienden.
Maar Mart????? Wassie ziek? En hoe zag ie eruit in zijn beste boerenpak?
quote:
moet er ook over jou gedroomt worden??quote:
LLquote:
quote:
LL DJ babequote:
Moet je me maar niet vermoorden terwijl ik naast je zit! De boze hotelmanager kijkt even niet en je denkt overal mee weg te komenquote:
Het valt meequote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
LL
had je storm vanochtend of viel het mee??
Solquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vermoorden terwijl ik naast je zit! De boze hotelmanager kijkt even niet en je denkt overal mee weg te komen
Het is ZO uit tussen ons!
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
moet er ook over jou gedroomt worden??
* Barreltje heeft typ-cholera
Deze burger gaat even slapen dan ..quote:
ik moest echt zachtjes doen bij jouquote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
ik denk meer gespannen dan gevoelig
* Barreltje wil volgende keer ook wel een massagequote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest echt zachtjes doen bij joumeestal is het hoe gespannener hoe harder...
Je was al dood, kon je niet nog eens vermoorden.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vermoorden terwijl ik naast je zit! De boze hotelmanager kijkt even niet en je denkt overal mee weg te komen
Het is ZO uit tussen ons!
En dus auwquote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest echt zachtjes doen bij joumeestal is het hoe gespannener hoe harder...
Oeh!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Deze burger gaat even slapen dan ..
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil volgende keer ook wel een massage
echt serieus.. Wat voor werk doe jij??quote:Op maandag 14 maart 2011 09:02 schreef Panda72 het volgende:
Gooit de deur open en stampvoet naar binnen: Het is voor mijn collega's het beste als ze vandaag uit mijn buurt blijven heel ver uit mijn buurt.
[ afbeelding ]
Stampvoet weer naar buiten en gooit deur dicht.
* wel.o.k noteertquote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil volgende keer ook wel een massage
ik voel een kloon aankomenquote:
* wel.o.k gooit scheepslading chocolade naar binnen vanaf veilig afstandquote:Op maandag 14 maart 2011 09:02 schreef Panda72 het volgende:
Gooit de deur open en stampvoet naar binnen: Het is voor mijn collega's het beste als ze vandaag uit mijn buurt blijven heel ver uit mijn buurt.
[ afbeelding ]
Secretaresse. *Maar stiekum ben ik best lief hoor*quote:Op maandag 14 maart 2011 09:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
echt serieus.. Wat voor werk doe jij??
in wat voor bedrijf??quote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Secretaresse. *Maar stiekum ben ik best lief hoor*
Dank je welquote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gooit scheepslading chocolade naar binnen vanaf veilig afstand
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Je was al dood, kon je niet nog eens vermoorden.
Chocolade?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:02 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry... ik maak geen klonenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k noteert
[..]
ik voel een kloon aankomen
Adm. kantoor.quote:
wat doet een administratie kantoor??quote:
Kijk uit dat je geen ziekte van m krijgt.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan ga ik maar met Toek naar het ziekenhuis![]()
administratie/boekhouding van klanten.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat doet een administratie kantoor??
Lovelyquote:
pandaquote:Op maandag 14 maart 2011 09:02 schreef Panda72 het volgende:
[ afbeelding ]
Proest er gooit nu net iemand echt een hele hand met celebrations naar binnenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gooit scheepslading chocolade naar binnen vanaf veilig afstand
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Proest er gooit nu net iemand echt een hele hand met celebrations naar binnen
Nou liever niet van mijn collega'squote:Op maandag 14 maart 2011 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarna komt de ontspannende massage
![]()
snap het nou... het was wok die even snel langs kwam...quote:
geen serieuze business dusquote:Op maandag 14 maart 2011 09:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
administratie/boekhouding van klanten.
Toetje!quote:
Ooooooooooooooh joepiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
snap het nou... het was wok die even snel langs kwam...
Zal ik ze in elkaar beuken?quote:
Whehehe jaquote:Op maandag 14 maart 2011 08:53 schreef Muck het volgende:
[..]
De haargrens van vriend LaRo verdwijnt steeds verder
En Mart vond er inderdaad niets aan en liep boos weg. Waarom ik hem had meegenomen weet ik ook niet
wat is er met je geld dan??quote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst mijn geld daarna mag je wel gaan slaan
lekker hoor!quote:
Hai mopquote:
Dat is nu zo'n beetje 10 dagen te laatquote:
mwoahquote:
allebeiquote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een toetje?
Of een zoentje van mij?
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is nu zo'n beetje 10 dagen te laat
[..]
mwoah
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou, die krijg je dan nog wel eens in het echt
autootjequote:
mijn salaris gewoonquote:Op maandag 14 maart 2011 09:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
veel geld??
en waar krijg je dat dan voor??
Haha, Mini-meet.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, als je weer naar een meet komt
Of een mini-meet als je wil
Wat een ***firma... FOK!knokploeg nodigquote:
KSC knokploeg gereedtquote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een ***firma... FOK!knokploeg nodig?
mja ik wacht vandaag wel even af... ofzo...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een ***firma... FOK!knokploeg nodig?
Knuvvel Lovelyquote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik wacht vandaag wel even af... ofzo...
Schiet allemaal niet echt op, nu ook alles stuk gaat
wat voor werk doe je dan ??quote:
$ ssh -L 2022:cutbedrijf.nietbetalen.org dude@nietbetalen.orgquote:
en wat doe je dan??quote:
massage dan weer?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel, lief van je maar aan knuffels heb ik niet zoveel
serieus, je weet niet wat een gastouder is?quote:
Ik heb liever een nieuwe stofzuigerquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje moet alles weer op nieuw categoriseren nu bij users een gezicht zit
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
$ ssh -L 2022:cKutbedrijf.nietbetalen.org dude@nietbetalen.org
Je hele beeld van de KSC is nu vertroebeld?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje moet alles weer op nieuw categoriseren nu bij users een gezicht zit
neuh.. ik hou me daar niet zo mee bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus, je weet niet wat een gastouder is?
Ik pas op kindjes....
Schiet indd niet opquote:Op maandag 14 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja ik wacht vandaag wel even af... ofzo...
Schiet allemaal niet echt op, nu ook alles stuk gaat
vertroebeld niet.. maar wel andersquote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hele beeld van de KSC is nu vertroebeld?
Dan ben ik wel benieuwd wat je voor sommigen hebt/had bedacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vertroebeld niet.. maar wel andersheheh
had me bepaalde mensen anders voorgesteld
en daar dus ook heeeele verhalen/levens bij bedacht![]()
viel het mee of tegenquote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja bij mij thuis, op maandagmiddag, dinsdag en donderdag de hele dag 2 kindjes extraquote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh.. ik hou me daar niet zo mee bezig
bij je thuis??
en hoeveel kindjes dan??
Ik heb vorige week 2 keer gebeld (dinsdag en donderdag)quote:Op maandag 14 maart 2011 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Schiet indd niet op![]()
....
Weten ze wel al dat je erop zit te wachten?
Ik ben ook wel nieuwsgierig jaquote:Op maandag 14 maart 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je voor sommigen hebt/had bedacht.
Hey Wakkerquote:
Vertel! Hoe erg week ik af van je voorstellingquote:Op maandag 14 maart 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 14 maart 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst mijn geld daarna mag je wel gaan slaan
jij dan weer niet zo veelquote:Op maandag 14 maart 2011 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel! Hoe erg week ik af van je voorstelling?
In welke categorie viel ik?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:39 schreef Barreltje het volgende:
haha!
nieuwsgierige aagjes!
zoals ik gister ook al gezegd heb..
Sommigen waren ouder /jonger dan ik gedacht had
Sommigen dikker/dunner
Sommigen volwassenerder () /kinderachtiger (
)
Sommigen langer /korter
en ik weet nog steeds niet echt wie wat ook al weer doet.. maar nu ik een kop heb bij users blijft het nu wel een beetje hangen (ook al doen de UI's een hoop voro het onthouden)
maar Sol en Symph hou ik nu wel uit elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |