De haargrens van vriend LaRo verdwijnt steeds verderquote:Op maandag 14 maart 2011 08:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik daar! Duh! Met de vrienden.
Maar Mart????? Wassie ziek? En hoe zag ie eruit in zijn beste boerenpak?
quote:
moet er ook over jou gedroomt worden??quote:
LLquote:
quote:
LL DJ babequote:
Moet je me maar niet vermoorden terwijl ik naast je zit! De boze hotelmanager kijkt even niet en je denkt overal mee weg te komenquote:
Het valt meequote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
LL
had je storm vanochtend of viel het mee??
Solquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vermoorden terwijl ik naast je zit! De boze hotelmanager kijkt even niet en je denkt overal mee weg te komen
Het is ZO uit tussen ons!
quote:Op maandag 14 maart 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
moet er ook over jou gedroomt worden??
* Barreltje heeft typ-cholera
Deze burger gaat even slapen dan ..quote:
ik moest echt zachtjes doen bij jouquote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
ik denk meer gespannen dan gevoelig
* Barreltje wil volgende keer ook wel een massagequote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest echt zachtjes doen bij joumeestal is het hoe gespannener hoe harder...
Je was al dood, kon je niet nog eens vermoorden.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vermoorden terwijl ik naast je zit! De boze hotelmanager kijkt even niet en je denkt overal mee weg te komen
Het is ZO uit tussen ons!
En dus auwquote:Op maandag 14 maart 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moest echt zachtjes doen bij joumeestal is het hoe gespannener hoe harder...
Oeh!quote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Deze burger gaat even slapen dan ..
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil volgende keer ook wel een massage
echt serieus.. Wat voor werk doe jij??quote:Op maandag 14 maart 2011 09:02 schreef Panda72 het volgende:
Gooit de deur open en stampvoet naar binnen: Het is voor mijn collega's het beste als ze vandaag uit mijn buurt blijven heel ver uit mijn buurt.
[ afbeelding ]
Stampvoet weer naar buiten en gooit deur dicht.
* wel.o.k noteertquote:Op maandag 14 maart 2011 09:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje wil volgende keer ook wel een massage
ik voel een kloon aankomenquote:
* wel.o.k gooit scheepslading chocolade naar binnen vanaf veilig afstandquote:Op maandag 14 maart 2011 09:02 schreef Panda72 het volgende:
Gooit de deur open en stampvoet naar binnen: Het is voor mijn collega's het beste als ze vandaag uit mijn buurt blijven heel ver uit mijn buurt.
[ afbeelding ]
Stampvoet weer naar buiten en gooit deur dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |