quote:
Laat het hem niet horenquote:
Lijkt me gezelligquote:Op maandag 14 maart 2011 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar gaan we morgen meeten dan Muckie?Ik vind t best hoor
slaap ze koenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen ehhh later vandaag![]()
Truste Koenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:28 schreef Koen66 het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen ehhh later vandaag![]()
dat eerstequote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
MPG ligt weer ergens op een te smalle bank te maffen???
Of heb ik en afscheid gemist
Mja ik moet ook weer eenaantal uurtjes werken en zo he, of minstens aanwezig zijn. Normaal ben ik rond half 5 weer terug op Utrecht Cs, is dat wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Muck het volgende:
Lijkt me gezellig
Ik moet om 2 uur in het ziekenhuis zijn, daarna heb ik best wel wat tijd over voor koffie ofzo
donderdag heb ik overigens de hele dag vrij en alle tijd van de wereld, dus misschien is dat makkelijker, maar ik ben de moeilijkste niet
Dat moet je vaker doenquote:
Een bank, te smal voor MPG.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
MPG ligt weer ergens op een te smalle bank te maffen???
Of heb ik en afscheid gemist
ahhhh DaMart heeft een richeltje in zijn woonkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bank, te smal voor MPG.
Zoiets heet een richeltje
volgende keer zoenen we wat uitgebreiderquote:
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"quote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat eerste
klinkt trouwens als hetzelfde als te smalle bedden
Dat is dan geen richeltje geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"![]()
![]()
Hmm, ik zou een beetje bijtijds bij mijn oude moedertje zijn, dus dat is een beetje laat ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja ik moet ook weer eenaantal uurtjes werken en zo he, of minstens aanwezig zijn. Normaal ben ik rond half 5 weer terug op Utrecht Cs, is dat wat?
Een plint.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een bank, te smal voor MPG.
Zoiets heet een richeltje
Oh nou ja, donderdag kan ook wel, maar rond dezelfde tijd dusquote:Op maandag 14 maart 2011 01:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmm, ik zou een beetje bijtijds bij mijn oude moedertje zijn, dus dat is een beetje laat ben ik bang
ik heb brede schouders, sooryquote:Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen om "Marijke is verdwenen in het bed"![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef Muck het volgende:
Ik ga eerst eens een tijdje slapen
morgen eerst met Toek mee naar erasmus, en dan voor mezelf naar utrecht
truste![]()
![]()
Truste meid en strekte en succes voor jullie beidenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef Muck het volgende:
Ik ga eerst eens een tijdje slapen
morgen eerst met Toek mee naar erasmus, en dan voor mezelf naar utrecht
truste![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik durf niet naar bed
Mijn bed schuift niet uit elkaar
Ga eens pitten jijquote:
Ik heb nu Radiohead - Exit Music (For a film)quote:
Doet de radio het weer? Want ik draai al voor de 2e of 3e x mijn cadeautjequote:
allangquote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet de radio het weer? Want ik draai al voor de 2e of 3e x mijn cadeautje
Pas als het MOET vrees ikquote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens pitten jij![]()
[me=Dr_Flash] probeert boos te kijken![]()
[/me]
Lukt niet erg
de laatste zin klopt welquote:Op maandag 14 maart 2011 01:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
allangen al een paar uur zonder buffer
En jouw cadeautje had ik ook gehoord
Mja, en zou posten we elkaar de vernieling in eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas als het MOET vrees ik![]()
En ik wil niks missen
Jij wist het??quote:Op maandag 14 maart 2011 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de laatste zin klopt wel
De eerste niet, ik heb ONZ radio aanstaan omdat KSC het niet meer deed, maar zo'n beetje dezelfde muziek
Truste Flesquote:Op maandag 14 maart 2011 01:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, en zou posten we elkaar de vernieling in eigenlijkDan geef ik het goede voorbeeld wel
![]()
Welterusten allemaal![]()
Whiskje
ik hoorde hem voorbij komenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij wist het??
Ik vond het zooo![]()
Zeker omdat alles op LP stond, en mijn platenspelers kaduuk zijn
Die staat er ook op, op nr 1quote:
Friem draait nu veel wat ik leuk vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |