En wat heb je gemist?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik mag toch wel even nagenieten van de meet
ik was weer als eerste weg![]()
de volgende keer blijf ik wel slapen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
vluchtgedrag wok? Is een KSC meet zo eng dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
watik mag toch wel even nagenieten van de meet
je weet toch, mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vluchtgedrag wok? Is een KSC meet zo eng dan?
De meet was toch aan zee...quote:Op maandag 14 maart 2011 07:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet toch, mensen![]()
nee ik moest zondagochtend zwemmen met miniwok, oefenen voor het diploma
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De meet was toch aan zee...Ideale plek om te oefenen voor het zwemdiploma
Die had je toch over kunnen laten komen op zondagmorgenquote:
jij welquote:Op maandag 14 maart 2011 07:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
watik mag toch wel even nagenieten van de meet
die dames moesten al op Mart passenquote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
Die had je toch over kunnen laten komen op zondagmorgenHadden bepaalde dames vast niet erg gevonden denk ik
ze hadden daar alleen een dompelbad, weet je hoe koud dat isquote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die had je toch over kunnen laten komen op zondagmorgenHadden bepaalde dames vast niet erg gevonden denk ik
quote:Op maandag 14 maart 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Noem jij de zee een dompelbad... das wel een flinke danquote:Op maandag 14 maart 2011 07:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hadden daar alleen een dompelbad, weet je hoe koud dat is
Handen vol dus...quote:
'Maar' 3? Casanova dat je er bentquote:Op maandag 14 maart 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar kan ik de dames wel mee bekoren ja
![]()
maar ik heb er al 3 tijdens de meet een massage gegeven![]()
dus....
Toen ze even niet oplette stond die andere mensen Duits te leren.....quote:
ik vond dat die herder het sympathiek opvattequote:Op maandag 14 maart 2011 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toen ze even niet oplette stond die andere mensen Duits te leren.....
nou die is ook niet veel warmer momenteelquote:Op maandag 14 maart 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Noem jij de zee een dompelbad... das wel een flinke dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |