o ja, 31 maart mag ik onder het mesquote:Op maandag 14 maart 2011 10:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na afgelopen weekend heb ik ook even nergens zin in... ben blij dat ik vandaag vrij ben, al wordt dat nog onderbroken door een bezoek aan het ziekenhuis, waar ik ook al geen zin in heb, omdat die controle voor mijn gevoel toch niets toevoegt.
toek. jij was precies zoals ik je de vorige keer gezien hadquote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze heeft me ten dode op geschreven
Wat wok over Bar zegt klopt wel maar nu wil ik graag weten wat Bar van Toek vind.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is niet gelogen
QFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
QFTW
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, in tegendeel juist... daarom heb ik even nergens zin in.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo erg was het weekend toch niet??
en dat is?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
toek. jij was precies zoals ik je de vorige keer gezien had
heb ik ook hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel juist... daarom heb ik even nergens zin in.
constantquote:
Je hebt tenminste nog ietsquote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef Koen66 het volgende:
as weekend een weekend weg met m'n schonouders, da's weer heul andere koek
maar ook leuk
ja doe maar, dit is een dag met een zwart gat waar de sterrenkundigen jaloers op zouden zijn...quote:
Nee, een paarse truiquote:
Waarvoor?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, 31 maart mag ik onder het mes
Na de vorige meet had ik het ook hoor. Na de gezelligheid kom je terug in het normale ritme, in een leeg huis, zonder al die leuke mensen... dus ik mis de aanwezigheid van de KSC'ers IRL en de gezelligheid die ze meebrengen nu weer even.. maar gelukkig hebben we de KSC nogquote:
klopt, dat maakt zelfs een vervelende werkdag nogquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de vorige meet had ik het ook hoor. Na de gezelligheid kom je terug in het normale ritme, in een leeg huis, zonder al die leuke mensen... dus ik mis de aanwezigheid van de KSC'ers IRL en de gezelligheid die ze meebrengen nu weer even.. maar gelukkig hebben we de KSC nog.
Neem een pakje weerwolven meequote:Op maandag 14 maart 2011 10:37 schreef Koen66 het volgende:
as weekend een weekend weg met m'n schonouders, da's weer heul andere koek
maar ook leuk
KaaGeequote:
Blijf even bij mijn espresso-apparaat vandaan dan, dank uquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja doe maar, dit is een dag met een zwart gat waar de sterrenkundigen jaloers op zouden zijn...
Een zwart gat in je koffiekopje? Geen wonder dat de koffie dan overal zit waar je hem niet wilt hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja doe maar, dit is een dag met een zwart gat waar de sterrenkundigen jaloers op zouden zijn...
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej whiskeymorser
Boze hotelmanagerquote:
STquote:
Ja, maar...maaar....koffie in dat bakje doen en dan aandrukken en afstrijken en en enquote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Muck het volgende:
Blijf even bij mijn espresso-apparaat vandaan dan, dank u
wij zo'n dure fles halen en jij er beetje mee over je tapijt gooienquote:Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej whiskeymorser
[/quote
echt ik krijg niet eens de kans om wat dan ook op te lossen dan staat er alweer een volgende te bleren met een volgend probleem.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een zwart gat in je koffiekopje? Geen wonder dat de koffie dan overal zit waar je hem niet wilt hebben.
Hey Muckquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, 31 maart mag ik onder het mes
Goeiemorgenquote:
Ook goeiemorgenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij zo'n dure fles halen en jij er beetje mee over je tapijt gooien
Weet je hoe leukquote:Op maandag 14 maart 2011 10:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar...maaar....koffie in dat bakje doen en dan aandrukken en afstrijken en en en![]()
![]()
bijna!quote:
cursusquote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
bijna!
want dan is mijn cursus ook ongeveer afgelopen
quote:
Wacht evenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk
Maar straks verdwijnt ie in het zwarte gat van Sym en is er niets meet te vullenstampenstrijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |