dan sloopt hij me weerquote:Op maandag 14 maart 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok kan natuurlijk ook even bij jullie langsgaan in plaats van naar het ziekenhuis... geef Toek een schuurspons en die knobbel is weg!
Ik ga zo wel even douchen en dan maar eens werken, dat helpt vast welquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kopje thee dan of moet ik speciaal voor jou even het koffiezetapparaat pakken?.
nee kom net uit ziekenhuizen en daar kan ik niet zo best tegen.quote:
Zieligquote:
ik pas 3 uur en een kwartierquote:
Douchenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even douchen en dan maar eens werken, dat helpt vast wel
kan hij niet bij mequote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Zielig
Vandaar dat je bovenop het keukenkastje mag zitten tegenwoordig
En dan prik jij hem met een vork als hij eraf magquote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Zielig
Vandaar dat je bovenop het keukenkastje mag zitten tegenwoordig
Ik ook welquote:
bijna... ik mag tot 4 uur...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna 4 uur, ik ben over de hlft van de maandag
Nou ja, ik mag naar een computermeneer luisteren de hele middagquote:
Maar beter van niet neequote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan hij niet bij me![]()
maar goed dat ik geen hoogtevrees heb
hmmm ik ben het niet die computermeneerquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik mag naar een computermeneer luisteren de hele middag
ik wou dat ik die computermeneer wasquote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En mag je ook moeilijke vragen stellen die hij niet verwacht?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zachtjes hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan prik jij hem met een vork als hij eraf mag.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik ben het niet die computermeneer
maar als jullie het waren ging ik ook niet de hele middag luisteren, dan werd het natuurlijk veel te gezellig en kletste ik meequote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wou dat ik die computermeneer was
Ah, jij maakt de notulen van de meet. We zien ze wel verschijnenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
zo.. weer even bijgelezen.. wat een vaart ineens!
nu notulen uittypen![]()
ben gvd geen secretaresse!
(sorry panda!)
Dat verwachten ze inmiddels wel van mijquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En mag je ook moeilijke vragen stellen die hij niet verwacht?.
Er zijn niet veel mannen waar ST een hele middag naar luistert nee. Of maar een half minuutje om te beginnenquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik wou dat ik die computermeneer was
Oh, mag ik, mag ik?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Barreltje het volgende:
zo.. weer even bijgelezen.. wat een vaart ineens!
nu notulen uittypen![]()
ben gvd geen secretaresse!
(sorry panda!)
Whehehequote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mannen waar ST een hele middag naar luistert nee. Of maar een half minuutje om te beginnen
je was zaterdag moe, beetje stilligjes, maar tochquote:Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
maar als jullie het waren ging ik ook niet de hele middag luisteren, dan werd het natuurlijk veel te gezellig en kletste ik mee![]()
(dat kan ik heus, nu ben ik iets minder moe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |