Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Trev en Mart waren het verliefde stelletjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dit al helemaal niet eens meer
En ik maar WEER niks doorhebben. Komt door die auto-updatequote:
En de laatste 2 burgers wegspelen was ook simpel, want Trev stemde uiteraard met zijn geliefde (weerwolf) meequote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Trev en Mart waren het verliefde stelletje![]()
Mart wolf, Trev burger...
Ik heb geen baardquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou he, 2x maar liefst
Jij ook trouwens
Dat is een soort van zelfmoordactie. Je pakt de vijand mee, maar jezelf ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de laatste 2 burgers wegspelen was ook simpel, want Trev stemde uiteraard met zijn geliefde (weerwolf) mee.
Ik ook niet, ik had me 's ochtends geschoren nadat ik 's nachts heel lief had geslapen... althans, daarvan wist ik de burgers te overtuigenquote:
Dan ben ik je buddy wel niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
OH JA!!! Geef je je op als buddy in FHF, krijg je een verzoek om seks te hebbenKan ik diegene laten bannen?
ff verbeterdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben we de boze hotelmanager annex souteneur die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaakt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
OH JA!!! Geef je je op als buddy in FHF, krijg je een verzoek om seks te hebbenKan ik diegene laten bannen?
WTF?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leesvoerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ff verbeterd
Hoi trouwens, ben nu pas bij met lezen
Precies, en zo heeft het verliefde stel het spel gewonnenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is een soort van zelfmoordactie. Je pakt de vijand mee, maar jezelf ook.
quote:
Thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Leesvoer![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
Neeeeej de KSC radio bedoel ikquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1207 - Naatje klinkt als een...
Luister live klikken
je keek anders heul niet onschuldigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik ben onschuldig zei ik toch, want baard
OMG wat een idiootquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
De prostituee staat er niet bij!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Leesvoer![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam
Explosief mag je wel zeggen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O en als aanvulling op de samenvatting: Het aantal meerokers in de KSC is explosief gegroeid
Lekker manquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O en als aanvulling op de samenvatting: Het aantal meerokers in de KSC is explosief gegroeid
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je keek anders heul niet onschuldig
Owh, ik luister tot 22:00 uur naar Symph hoor, daarna pas naar friem..quote:
Oh jee wat is er nou weer de lucht in gegaan?quote:
Oh juistquote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik luister tot 22:00 uur naar Symph hoor, daarna pas naar friem..
Ff Friem dm-en dan
Pinda'squote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee wat is er nou weer de lucht in gegaan?
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zondag draai ik op ONZ radio.
Woensdag donderdag draai ik KSC radio
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
dubbel nu want Sym draai een nummer waar ze een stand bouwen op rock en roll
quote:
Ik dacht even frisse lucht te gaan snuiven buitenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Moet je ook ALLEEN doen als Symph of DJ Lola draaienquote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga geen ONZ radio luisteren zeg doei
ONZ
Die die jij in mijn decolleté mieterde vlogen niet zo hoor, die gleden meerquote:
Oh okeequote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet je ook ALLEEN doen als Symph of DJ Lola draaien
ik draai normale muziek hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga geen ONZ radio luisteren zeg doei
ONZ
Hoiquote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai normale muziek hoor
Friem
Tsja, doet moet je zelf weten hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Ik zit eigenlijk gewoon even de tijd vol te maken tot STudio Voetbal begintDaarna ga ik slapen
Whehehehe het was wel errug gezelligquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef friemelaar het volgende:
Sym zit nog helemaal vol van de meet, hij kan er maar niet genoeg van krijgen
Glijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die die jij in mijn decolleté mieterde vlogen niet zo hoor, die gleden meer
psies, m'nquote:Op zondag 13 maart 2011 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe het was wel errug gezellig
Nou, die pinda's waren wel heeeeel hardnekkig hoorquote:
Die kwamen op meer plekjes dan MPG ja?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, die pinda's waren wel heeeeel hardnekkig hoor
Zou 25 gaan lukken dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
psies, m'nvraagt al of ze vorige keer ook mee mag
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, meets gaan nu altijd doorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zou 25 gaan lukken dan?
Wel een heel verschil met 3 jaar geleden
Vorige keer?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
pinda's met verstand van zakenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kwamen allemaal op plekjes waar MPG nooit geweest isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik had het niet gezien.. Scherp!!quote:
eentje haalde het zelfs tot in mijn kamerquote:
Dat was een hele slimmequote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eentje haalde het zelfs tot in mijn kamer
Mijnheerquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik me dan toch als pinda moeten vermommenquote:
Noem je mij nou een pinda?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die kwamen allemaal op plekjes waar MPG nooit geweest isJeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die dingen zijn toch zout? Dat prikt toch daar?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik denk dat het me wel was opgevallen als JIJ in mijn decolleté was blijven zitten hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef friemelaar het volgende:
Had ik me dan toch als pinda moeten vermommen
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem je mij nou een pinda?Nee mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Borstbaardquote:Op zondag 13 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het me wel was opgevallen als JIJ in mijn decolleté was blijven zitten hoor
Ik heb de meeste er ter plekke weer uitgegraaidquote:Op zondag 13 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JeeeMaar die dingen zijn toch zout? Dat prikt toch daar?
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het me wel was opgevallen als JIJ in mijn decolleté was blijven zitten hoor
quote:
quote:
ik nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Jij bent te breed voor het decolleté van ST.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JeeeMaar die dingen zijn toch zout? Dat prikt toch daar?
[..]
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pciesquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
Ik ook niet... ik kan namelijk wel op mijn bank slapen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
HEERLIJK, ik heb in tijden niet meer zo veel gelachen als dit weekend![]()
![]()
![]()
Volgend weekend weer??
ja het wasd echt heel tof hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Volgend weekend weer??
Preciesquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik kan namelijk wel op mijn bank slapen.
Natuurlijk mag datquote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb daar allemaal geen verstand van hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou dat pijn doen?? Neem aan dat de huid daar niet open lag
Muck, bist du ein bisschen moe? Ist dein Wohnplatz noch stes Rotterdam auf den vierde Vertiefung?quote:
Zie, ik zei toch dat je gewoon moest gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Volgend weekend weer??
Jullie komen bij mij wonen he?quote:
Ik versta je niet!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
Muck, bist du ein bisschen moe? Ist dein Wohnplatz noch stes Rotterdam auf den vierde Vertiefung?
Ik wil jouw suikerpinda wel zijn hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene pinda die het haalde tot in mijn kamer heb ik achtergelaten in de prullenbak, trouwens, willen jullie hem nu nog steeds zijn?
Ben wél in Brabant waarschijnlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar dan niet op zaterdag, dan heb ik al iets, zondag ergens in brabant ?
Ja, maar ook die ene in de prullenbak?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil jouw suikerpinda wel zijn hoor.
Totaal vertieft jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck, bist du ein bisschen moe? Ist dein Wohnplatz noch stes Rotterdam auf den vierde Vertiefung?
Jij geeft goede adviezenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, ik zei toch dat je gewoon moest gaan
Ja hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh Muck Muck Muck!!! Ben jij woensdag thuis?![]()
Nee, die nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ook die ene in de prullenbak?
Nou, als Mart dat wil zijn, kan iedereen 'm in elk geval vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Suikerpinda klinkt als een vunzig woord voor clit ...
In Tsjechië schijnt 'pinda' de benaming voor 'vagina' te zijn... moet je in de kroeg dus niet aan de barvrouw vragen of ze pinda's heeft voor bij je bierquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Suikerpinda klinkt als een vunzig woord voor clit ...
Ik ook?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als Mart dat wil zijn, kan iedereen 'm in elk geval vinden
Tering je zal met een clit van 2 meter en honderd kilo rond lopen zegquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als Mart dat wil zijn, kan iedereen 'm in elk geval vinden
Lopen ook hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je zal met een clit van 2 meter en honderd kilo rond lopen zeg
Jij kent 'm zelfs van binnen en buitenquote:
Ach ja, KLB. Mja. Wat moet je er verder van zeggen hequote:
Had ik jou al verteld over "Cisco Jock"quote:
Dat lijkt me best kut ja!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je zal met een clit van 2 meter en honderd kilo rond lopen zeg
Gewoon, op een karretje voor je uit of zoquote:
Ik ga dan om half 6 bij een vriendinnetje in Den Haag wezen, mag ik voor die tijd vanaf een beetje op tijd even gezellig bij jou komen hangen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik moet om half 2 wel even naar mijn vriendjes van het UWV
Dan hebben ze wel 2 letters omgedraaidquote:
Oh..ik zie mogelijkhedenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feitelijk zit je dan op mijn rug en loop ik!
Waaaat?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld over "Cisco Jock"(ik hoop dat de mama niet op Fok! zit
, want ze is wel heel lief)
Tuurlijk mag datquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dan om half 6 bij een vriendinnetje in Den Haag wezen, mag ik voor die tijd vanaf een beetje op tijd even gezellig bij jou komen hangen?![]()
En dan wacht ik wel op je voor de vriendjes van het UWV
Zo vaak maak ik nou ook weer niet röntgenopnamen van mezelf hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij kent 'm zelfs van binnen en buiten
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo vaak maak ik nou ook weer niet röntgenopnamen van mezelf hoor.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Waaaat?
[..]
Tuurlijk mag dat
Ik ben vanaf een uurtje of 10 thuis
Maar goed ze mijn gezicht niet gezien heeft toen ik het geboortekaartje lasquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Waaaat?
[..]
Tuurlijk mag dat
Ik heb T.P.G.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
en toek vertelde dat jullie eerste kind de voorletters U.P.C. krijgt
Oh fuck, zie nu dat ik vanaf 11:00 psych zou hebben, ik denk dat ik die maar ga verzettenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Waaaat?
[..]
Tuurlijk mag dat
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee, ORANGE toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat had je op de meet verteldquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld over "Cisco Jock"(ik hoop dat de mama niet op Fok! zit
, want ze is wel heel lief)
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
hij gaat karel otto frederik friemel isiodor eduard heten
Dat is namelijk mooier in combinatie met mijn achternaam
[..]
Ik moet altijd een beetje braken als ik het geboortetopic in OUD leesquote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar goed ze mijn gezicht niet gezien heeft toen ik het geboortekaartje las![]()
Nee, lieve schat, ik heb daar godsgruwelijk veel pijn voor moeten lijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij werd niet afgeleverd door de ooievaar maar door de pakketdienst?
Ja, maar Muck zat niet in de buurt toen volgens mijquote:
Echt?quote:
U geeft maar een gilquote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh fuck, zie nu dat ik vanaf 11:00 psych zou hebben, ik denk dat ik die maar ga verzettenHeb ik nog wat aan m'n dag
quote:
in je mond he?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje braken als ik het geboortetopic in OUD lees
[..]
quote:
Ja, maar G. is dan van de achternaamquote:
Ben er nog nooit geweest, houden zo dan maarquote:Op zondag 13 maart 2011 21:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje braken als ik het geboortetopic in OUD lees
Neequote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar Muck zat niet in de buurt toen volgens mij
Knabbel en babbelquote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
Bij de huisarts hangen ook altijd geboortekaartjes... de laatste keer heb ik me toch bijna hardop afgevraagd waarom mensen hun zoon 'Chip' te noemen... zou zijn broertje Dale heten?.
preciesquote:
Maar die pijn heeft je wel een heel mooi, lief, leuk mannetje bezorgdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, lieve schat, ik heb daar godsgruwelijk veel pijn voor moeten lijden![]()
En de pakketdienst was toen al tnt
geeft niet, het is fantastischquote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar G. is dan van de achternaam
momentje, ik ga wat pareltjes voor je zoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest, houden zo dan maar
Ja joh, ik zou het zo weer doenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die pijn heeft je wel een heel mooi, lief, leuk mannetje bezorgd.
Dan pak ik de popcornquote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
geeft niet, het is fantastisch
[..]
momentje, ik ga wat pareltjes voor je zoeken
Muck is nooit in de buurt als je haar nodig hebt!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, maar Muck zat niet in de buurt toen volgens mij
quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:momentje, ik ga wat pareltjes voor je zoeken
maar waarom zou je dan anders nog een tweede willen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, ik zou het zo weer doen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Muck het volgende:
[..]
geeft niet, het is fantastisch
[..]
momentje, ik ga wat pareltjes voor je zoeken
Komt ie:quote:
omdat het eindproduct zo leuk isquote:Op zondag 13 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
maar waarom zou je dan anders nog een tweede willen?![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, ik zou het zo weer doen![]()
![]()
![]()
Dat bedoelde ik dus ook, maar het kwam blijkbaar niet helemaal overquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat het eindproduct zo leuk is![]()
Dus dan zou jou het wel zo weer doenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat het eindproduct zo leuk is![]()
Jawel hoor, ik negeerde je gewoonquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, maar het kwam blijkbaar niet helemaal over.
Behalve dat het niet uit te spreken is?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt ie:
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
Mijn naam slaat ook allesquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
, maar toch vind ik de mijne erger
Omdat het niet niet erg is omdat er toevallig een dooie coureur zo heet, daarom!quote:
Pestkopquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik negeerde je gewoon
Nee, dat 'zo' zit me een beetje in de wegquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus dan zou jou het wel zo weer doenNo pain no gain
Ik mag jou welquote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Behalve dat het niet uit te spreken is?![]()
![]()
Nanique?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Muck het volgende:
Muckmuckmuck, vertel ons meeeeer
Nou, vooruit dan
15 mei 2010: Lis, dochter van draculettetje
12 juni 2010: Nanique, dochter van Lieszdraaijer
11 juli 2010: Lara, dochter van Webcrowler*
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
Nu is Lara op zich niet zo gek, maar ik heb er altijd porno-associaties bij
Die heeft te veel Tomb Raider gespeeld dusquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Muck het volgende:
Muckmuckmuck, vertel ons meeeeer
Nu is Lara op zich niet zo gek, maar ik heb er altijd porno-associaties bij
Hou eens even op of zoquote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt ie:
Oh echt?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat 'zo' zit me een beetje in de weg
Gijs, Klaas, Piet, Jan?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
Maar mijn kinderen krijgen bij voorkeur gewoon een normale Hollandse naam.
wel de beste ooitquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
Omdat het niet niet erg is omdat er toevallig een dooie coureur zo heet, daarom!
Dat is de oververmoeidheid denk ikquote:
Geboren voor een navelpiercing en een tienerzwangerschapquote:
Gijs vinnik leuk hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gijs, Klaas, Piet, Jan?
Katrijn, Mieke, Mien??
Really??
Het schijnt alleen dat er naast jou NOG iemand in de naamgevingscommissie zitquote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
Maar mijn kinderen krijgen bij voorkeur gewoon een normale Hollandse naam.
Heb ik je aan het huilen gemaakt?quote:
Zo dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat 'zo' zit me een beetje in de weg
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus dan zou jou het wel weer doenNo pain no gain
En geblondeerd permanentquote:Op zondag 13 maart 2011 22:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Geboren voor een navelpiercing en een tienerzwangerschap
Je moet gewoon met harde eisen komen, om samen ergens in het midden uit te komen!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt alleen dat er naast jou NOG iemand in de naamgevingscommissie zit
Oh die van mijn zus ook jaquote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef Muck het volgende:
Niets mis met Gijs
Alleen heette de kat van mijn ouders zo
Nee joh, bosje bloemen, chocolaatjes en een credit card en ze doet alles wat je vraagtquote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet gewoon met harde eisen komen, om samen ergens in het midden uit te komen!.
Tofquote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die van mijn zus ook jaGeweldig beest
en heel oud geworden, 22 geloof ik
Mijn neefje (25) heet Gijs, maar hij is leukquote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gijs vinnik leuk hoor![]()
Doe het niet meer nu, maar toch
OMG OUD intruded in the KSC Call 911quote:Op zondag 13 maart 2011 21:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt ie:
Huh wat?quote:
KOPPEN DICHT! MAFFEN!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Toekito het volgende:
Muck zet die mensen buiten eens op mute aub!
Dat ene wat je moet doen om kindjes te krijgen is wel leukquote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG OUD intruded in the KSC Call 911
Jij zou Muckito jr. zo noemen? Ik denk dat Muck je horizontaal buiten flikkert.quote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ene wat je moet doen om kindjes te krijgen is wel leukDenk daar maar aan
Dank voor de tip, die ga ik onthouden!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, bosje bloemen, chocolaatjes en een credit card en ze doet alles wat je vraagt
Nee, dat is helemaal niet lastigquote:
ik haar als ze de eis niet overneemtquote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef MPG het volgende:
Jij zou Muckito jr. zo noemen? Ik denk dat Muck je horizontaal buiten flikkert.
Huur Toek in voor een uurtje... kost maar 7,50 hoorde ik... moet je alleen wel je eigen schapendarm meenemen.quote:
Arme jijquote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet lastig
That's te better part of the jobquote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ene wat je moet doen om kindjes te krijgen is wel leukDenk daar maar aan
En het houdt maar niet opquote:Op zondag 13 maart 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG OUD intruded in the KSC Call 911
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Voor al uw vrouwenvragenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip, die ga ik onthouden!.
GMTAquote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huur Toek in voor een uurtje... kost maar 7,50 hoorde ik... moet je alleen wel je eigen schapendarm meenemen.
Waar wedden we om?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
That's te better part of the job
Wedden?
Dat wisky zou overschakelen van ONZ naar KSC radio als Sym klaar was met draaienquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
En het houdt maar niet op
Voor fles achter een spoiler:Linde en Elin vind ik toch echt leuke namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huur Toek in voor een uurtje... kost maar 7,50 hoorde ik... moet je alleen wel je eigen schapendarm meenemen.
Je mist wat info denk ikquote:
Ik snap je nietquote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Want jij hebt nooit hoofdpijn, geen zin, moe of andere smoezen
Echt?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Linde en Elin vind ik toch echt leuke namen
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wisky zou overschakelen van ONZ naar KSC radio als Sym klaar was met draaien
Ok, als het een heftruck is dan laat maarquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Linde is een merk heftrucks dat mijn vader repareert en een boom, dus, tja
en elin... elin?! wtf is elin?![]()
Nou dat als je het zelf doet, je niet afhankelijk bent van de grillen van een anderquote:
Een co-assistentquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
en elin... elin?! wtf is elin?
Driedubbelquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
Toen ik bij Gran Dorado werkte, was er een stagiaire die Linde heette... maar dat was ook een boom van een vrouw.
Elin klinkt Scandinavischquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Een oud collega heeft zijn dochter Elin Luna genoemdquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Ik kan elke naam verpestenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, als het een heftruck is dan laat maar
En Elin.. weet niet, klinkt wel leuk.
oh ja!quote:
Noooooquote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een oud collega heeft zijn dochter Elin Luna genoemd
quote:
Jaquote:
Haar vader dacht zeker dat hij het mannetje in de maan was.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een oud collega heeft zijn dochter Elin Luna genoemd
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
En het houdt maar niet op
Voor fles achter een spoiler:Daar zitten best normale dingen tussen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef friemelaar het volgende:
Ik zag gisteren dat MPG ook een boom van een kerel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Grootheidswaanzinquote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haar vader dacht zeker dat hij het mannetje in de maan was.
Lindeboom is een biermerk. Maar de boom zit erin, dus is het koppijnbierquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken alleen Oranjeboomquote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Lindeboom is een biermerk. Maar de boom zit erin, dus is het koppijnbier.
Vooral als je het zo uitspreekt.. maar die eerste i spreek je uit als iequote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Engeland en Amerika klinkt het als een sportschoen.
Ok, nou wil ik het weten ookquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vooral als je het zo uitspreekt.. maar die eerste i spreek je uit als ie![]()
Dat is om het makkelijk te maken.
Ze hadden er beter een tweede k tussen kunnen plakkenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vooral als je het zo uitspreekt.. maar die eerste i spreek je uit als ie![]()
Dat is om het makkelijk te maken.
Nikie.quote:
Juist nietquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hadden er beter een tweede k tussen kunnen plakken.
Waarom schrijf je het dan niet gewoon als Niekie?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Je spreekt het uit als Niekie. niet nikki ofzo
Ik bedoel dat het voor de duidelijkheid qua uitspraak beter was om er dan Nikkie van te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Pilot Inspectorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Cisco Jock" beats 'm all wat mij betreft..
Moet je bij mijn ouders zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het dan niet gewoon als Niekie?
Dat ziet er toch niet uit!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het dan niet gewoon als Niekie?
zal ik maar even mijn mond houden?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Da's lief van jequote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Forum Opties | |