Totaal vertieft jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck, bist du ein bisschen moe? Ist dein Wohnplatz noch stes Rotterdam auf den vierde Vertiefung?
Jij geeft goede adviezenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, ik zei toch dat je gewoon moest gaan
Ja hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh Muck Muck Muck!!! Ben jij woensdag thuis?![]()
Nee, die nietquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ook die ene in de prullenbak?
Nou, als Mart dat wil zijn, kan iedereen 'm in elk geval vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Suikerpinda klinkt als een vunzig woord voor clit ...
In Tsjechië schijnt 'pinda' de benaming voor 'vagina' te zijn... moet je in de kroeg dus niet aan de barvrouw vragen of ze pinda's heeft voor bij je bierquote:Op zondag 13 maart 2011 21:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Suikerpinda klinkt als een vunzig woord voor clit ...
Ik ook?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als Mart dat wil zijn, kan iedereen 'm in elk geval vinden
Tering je zal met een clit van 2 meter en honderd kilo rond lopen zegquote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als Mart dat wil zijn, kan iedereen 'm in elk geval vinden
Lopen ook hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je zal met een clit van 2 meter en honderd kilo rond lopen zeg
Jij kent 'm zelfs van binnen en buitenquote:
Ach ja, KLB. Mja. Wat moet je er verder van zeggen hequote:
Had ik jou al verteld over "Cisco Jock"quote:
Dat lijkt me best kut ja!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering je zal met een clit van 2 meter en honderd kilo rond lopen zeg
Gewoon, op een karretje voor je uit of zoquote:
Ik ga dan om half 6 bij een vriendinnetje in Den Haag wezen, mag ik voor die tijd vanaf een beetje op tijd even gezellig bij jou komen hangen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik moet om half 2 wel even naar mijn vriendjes van het UWV
Dan hebben ze wel 2 letters omgedraaidquote:
Oh..ik zie mogelijkhedenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feitelijk zit je dan op mijn rug en loop ik!
Waaaat?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld over "Cisco Jock"(ik hoop dat de mama niet op Fok! zit
, want ze is wel heel lief)
Tuurlijk mag datquote:Op zondag 13 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dan om half 6 bij een vriendinnetje in Den Haag wezen, mag ik voor die tijd vanaf een beetje op tijd even gezellig bij jou komen hangen?![]()
En dan wacht ik wel op je voor de vriendjes van het UWV
Zo vaak maak ik nou ook weer niet röntgenopnamen van mezelf hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij kent 'm zelfs van binnen en buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |