Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:

Trev en Mart waren het verliefde stelletjequote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dit al helemaal niet eens meer

En ik maar WEER niks doorhebben. Komt door die auto-updatequote:

En de laatste 2 burgers wegspelen was ook simpel, want Trev stemde uiteraard met zijn geliefde (weerwolf) meequote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Trev en Mart waren het verliefde stelletje![]()
Mart wolf, Trev burger...

Ik heb geen baardquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou he, 2x maar liefst
Jij ook trouwens

Dat is een soort van zelfmoordactie. Je pakt de vijand mee, maar jezelf ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
En de laatste 2 burgers wegspelen was ook simpel, want Trev stemde uiteraard met zijn geliefde (weerwolf) mee.

Ik ook niet, ik had me 's ochtends geschoren nadat ik 's nachts heel lief had geslapen... althans, daarvan wist ik de burgers te overtuigenquote:

Dan ben ik je buddy wel niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
OH JA!!! Geef je je op als buddy in FHF, krijg je een verzoek om seks te hebbenKan ik diegene laten bannen?

ff verbeterdquote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar hebben we de boze hotelmanager annex souteneur die tevens moordlustige heks is die nuttige burgers met een zienerrol doodmaakt.

quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
OH JA!!! Geef je je op als buddy in FHF, krijg je een verzoek om seks te hebbenKan ik diegene laten bannen?

WTF?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:

Leesvoerquote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ff verbeterd
Hoi trouwens, ben nu pas bij met lezen

Precies, en zo heeft het verliefde stel het spel gewonnenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is een soort van zelfmoordactie. Je pakt de vijand mee, maar jezelf ook.

quote:

Thanksquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Leesvoer![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam

Neeeeej de KSC radio bedoel ikquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #1207 - Naatje klinkt als een...
Luister live klikken

je keek anders heul niet onschuldigquote:Op zondag 13 maart 2011 21:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik ben onschuldig zei ik toch, want baard

OMG wat een idiootquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:

De prostituee staat er niet bij!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Leesvoer![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam

Explosief mag je wel zeggen jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O en als aanvulling op de samenvatting: Het aantal meerokers in de KSC is explosief gegroeid

Lekker manquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O en als aanvulling op de samenvatting: Het aantal meerokers in de KSC is explosief gegroeid

zondag draai ik op ONZ radio.quote:

quote:Op zondag 13 maart 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je keek anders heul niet onschuldig

Owh, ik luister tot 22:00 uur naar Symph hoor, daarna pas naar friem..quote:

Oh jee wat is er nou weer de lucht in gegaan?quote:

Oh juistquote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik luister tot 22:00 uur naar Symph hoor, daarna pas naar friem..
Ff Friem dm-en dan

Pinda'squote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee wat is er nou weer de lucht in gegaan?

quote:

quote:Op zondag 13 maart 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zondag draai ik op ONZ radio.
Woensdag donderdag draai ik KSC radio

Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
dubbel nu want Sym draai een nummer waar ze een stand bouwen op rock en roll

quote:

Ik dacht even frisse lucht te gaan snuiven buitenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:

Moet je ook ALLEEN doen als Symph of DJ Lola draaienquote:Op zondag 13 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga geen ONZ radio luisteren zeg doei
ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |