quote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
En het houdt maar niet op
Voor fles achter een spoiler:Linde en Elin vind ik toch echt leuke namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Huur Toek in voor een uurtje... kost maar 7,50 hoorde ik... moet je alleen wel je eigen schapendarm meenemen.
Je mist wat info denk ikquote:
Ik snap je nietquote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Want jij hebt nooit hoofdpijn, geen zin, moe of andere smoezen
Echt?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Linde en Elin vind ik toch echt leuke namen
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat wisky zou overschakelen van ONZ naar KSC radio als Sym klaar was met draaien
Ok, als het een heftruck is dan laat maarquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Linde is een merk heftrucks dat mijn vader repareert en een boom, dus, tja
en elin... elin?! wtf is elin?![]()
Nou dat als je het zelf doet, je niet afhankelijk bent van de grillen van een anderquote:
Een co-assistentquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
en elin... elin?! wtf is elin?
Driedubbelquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
Toen ik bij Gran Dorado werkte, was er een stagiaire die Linde heette... maar dat was ook een boom van een vrouw.
Elin klinkt Scandinavischquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Een oud collega heeft zijn dochter Elin Luna genoemdquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
Ik kan elke naam verpestenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ok, als het een heftruck is dan laat maar
En Elin.. weet niet, klinkt wel leuk.
oh ja!quote:
Noooooquote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een oud collega heeft zijn dochter Elin Luna genoemd
quote:
Jaquote:
Haar vader dacht zeker dat hij het mannetje in de maan was.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een oud collega heeft zijn dochter Elin Luna genoemd
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:09 schreef Muck het volgende:
[..]
En het houdt maar niet op
Voor fles achter een spoiler:Daar zitten best normale dingen tussen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef friemelaar het volgende:
Ik zag gisteren dat MPG ook een boom van een kerel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Grootheidswaanzinquote:Op zondag 13 maart 2011 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haar vader dacht zeker dat hij het mannetje in de maan was.
Lindeboom is een biermerk. Maar de boom zit erin, dus is het koppijnbierquote:Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ken alleen Oranjeboomquote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Lindeboom is een biermerk. Maar de boom zit erin, dus is het koppijnbier.
Vooral als je het zo uitspreekt.. maar die eerste i spreek je uit als iequote:Op zondag 13 maart 2011 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Engeland en Amerika klinkt het als een sportschoen.
Ok, nou wil ik het weten ookquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vooral als je het zo uitspreekt.. maar die eerste i spreek je uit als ie![]()
Dat is om het makkelijk te maken.
Ze hadden er beter een tweede k tussen kunnen plakkenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vooral als je het zo uitspreekt.. maar die eerste i spreek je uit als ie![]()
Dat is om het makkelijk te maken.
Nikie.quote:
Juist nietquote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hadden er beter een tweede k tussen kunnen plakken.
Waarom schrijf je het dan niet gewoon als Niekie?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Je spreekt het uit als Niekie. niet nikki ofzo
Ik bedoel dat het voor de duidelijkheid qua uitspraak beter was om er dan Nikkie van te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Pilot Inspectorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Cisco Jock" beats 'm all wat mij betreft..
Moet je bij mijn ouders zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het dan niet gewoon als Niekie?
Dat ziet er toch niet uit!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom schrijf je het dan niet gewoon als Niekie?
zal ik maar even mijn mond houden?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Da's lief van jequote:Op zondag 13 maart 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nikie.
[..]
Juist niet
Forum Opties | |