quote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent te breed voor het decolleté van ST.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
HEERLIJK, ik heb in tijden niet meer zo veel gelachen als dit weekend![]()
![]()
![]()
Volgend weekend weer??
ja het wasd echt heel tof hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Volgend weekend weer??
Preciesquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik kan namelijk wel op mijn bank slapen.
Natuurlijk mag datquote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
psies, m'nvraagt al of ze vorige keer ook mee mag
Weet ik veel, ik heb daar allemaal geen verstand van hequote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou dat pijn doen?? Neem aan dat de huid daar niet open lag
Muck, bist du ein bisschen moe? Ist dein Wohnplatz noch stes Rotterdam auf den vierde Vertiefung?quote:
Zie, ik zei toch dat je gewoon moest gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Volgend weekend weer??
Jullie komen bij mij wonen he?quote:
Ik versta je niet!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
Muck, bist du ein bisschen moe? Ist dein Wohnplatz noch stes Rotterdam auf den vierde Vertiefung?
Ik wil jouw suikerpinda wel zijn hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene pinda die het haalde tot in mijn kamer heb ik achtergelaten in de prullenbak, trouwens, willen jullie hem nu nog steeds zijn?
Ben wél in Brabant waarschijnlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar dan niet op zaterdag, dan heb ik al iets, zondag ergens in brabant ?
Ja, maar ook die ene in de prullenbak?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil jouw suikerpinda wel zijn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |