Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
strijkenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
KG, even een vraag die veel van ons hebben. In elke kamer zat tegen een muur een plank met grijze stof met twee smalle planken naar de vloer... wat is dat en wat kun je er mee doen, anders dan je afvragen wat het is?.
Nou ehm, nee hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan geen kwaad, tenzij iemand van gla sis
En ik ook, maar dan het St. Antoniusquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook naar het ziekenhuis, LUMC dit keer... maar als het goed is de laatste keer.
Oooooooooooooooh. Bummerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij weet pas zes jaar wat die er mee kan.
nou ehm ja hoorquote:
Kofferstandaard zodat de muur niet beschadigdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef DaMart het volgende:
KG, even een vraag die veel van ons hebben. In elke kamer zat tegen een muur een plank met grijze stof met twee smalle planken naar de vloer... wat is dat en wat kun je er mee doen, anders dan je afvragen wat het is?.
uitklappenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dat ik ook.. Maar HOE want die plank zat plat tegen de muur
Zienquote:
Nee, ik had zes jaar geleden rare bultjes op mijn armen... stenotypen werkt niet echt dusquote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
heb jij pas zes jaar armen?! Of had je extra armen?!
werkt goed zoquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kofferstandaard zodat de muur niet beschadigd
Wat een ideequote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oooooooooooooooohwquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had zes jaar geleden rare bultjes op mijn armen... stenotypen werkt niet echt dus.
Wat een goed ideequote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kruip jij toch tegen mij of mpg aan
Ohquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
en de laatstequote:
Ja maar, je kunt er niks opzetten en de gemiddelde koffer is lager dan de hoogte van die plank met stofquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
plus als je niet weet waar het voro is mist het zijn doel compleetquote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt er niks opzetten en de gemiddelde koffer is lager dan de hoogte van die plank met stof.
Je bent niet de enigequote:
neenee, er staat een rekje voor, lijkt een beetje op een bankje.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt er niks opzetten en de gemiddelde koffer is lager dan de hoogte van die plank met stof.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de laatste
LL had mij leuk op de foto gezet. Snap er niks van.
PRecies. Ik heb ook twee kanten, namelijk.quote:
ooh geen steno maar dan waren het braille bultjesquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had zes jaar geleden rare bultjes op mijn armen... stenotypen werkt niet echt dus.
zo dun ben jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
PRecies. Ik heb ook twee kanten, namelijk.
Er hoort ook een uitklapbare standaard bij te staan. Die zet je ervoor en dan hoef je niet te bukken om iets uit je koffer te pakken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook al nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de laatste
LL had mij leuk op de foto gezet. Snap er niks van.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
neenee, er staat een rekje voor, lijkt een beetje op een bankje.
daar kun je dan je koffer opzetten tegen dat ding aan, dan beschadigt de muur niet
Wel redelijk. Zo even een kop thee nemen en bedenken in welk boek ik zo ga beginnen. Morgen drukke dag voor de boeg. Maar dinsdag jarig zijnquote:
Wat een luie klanten hebben julliequote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er hoort ook een uitklapbare standaard bij te staan. Die zet je ervoor en dan hoef je niet te bukken om iets uit je koffer te pakken.
Ja maar, bij ons ontbrak het rekje, dus wij hadden alleen die plank... maar met rekje klinkt het erg logisch jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
neenee, er staat een rekje voor, lijkt een beetje op een bankje.
daar kun je dan je koffer opzetten tegen dat ding aan, dan beschadigt de muur niet
* Whiskers2009 kruipt tegen MPG aanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
PRecies. Ik heb ook twee kanten, namelijk.
Ja, je bent bijna jarigquote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Zo even een kop thee nemen en bedenken in welk boek ik zo ga beginnen. Morgen drukke dag voor de boeg. Maar dinsdag jarig zijn
Wauw. Dat klopt zo niet met het beeld wat ik ondertussen in mijn hoofd had gemaaktquote:
wat dacht jij danquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wauw. Dat klopt zo niet met het beeld wat ik ondertussen in mijn hoofd had gemaakt
Hmmz, dat lijkt niet op wat ik in gedachten hadquote:
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemandquote:
ik had n soort handoekenrek in gedachtenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Wauw. Dat klopt zo niet met het beeld wat ik ondertussen in mijn hoofd had gemaakt
johquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar niet alle hoeven bezet te worden
ja ik snapsquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemand
Zijn die matrassen steviger?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LL, volgende keer moet je aangeven dat je een reuma-matras wilt hebben. Ow tenzij je gewoon stiekem bezoek op de kamer had, dat past sowieso niet echt op een single
Ik had niet stiekem bezoek op de kamerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
LL, volgende keer moet je aangeven dat je een reuma-matras wilt hebben. Ow tenzij je gewoon stiekem bezoek op de kamer had, dat past sowieso niet echt op een single
Wij welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had niet stiekem bezoek op de kamer![]()
Jij wel?
Oeeeeeeeeeh nu word het interessantquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel?
Die slapen beter?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja?quote:
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die slapen beter?Want ik rolde steeds van bed als ik te veel bij het randje kwam
En ik was vanochtend tussen de bedden in gevallen
![]()
[..]
Ja?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die slapen beter?Want ik rolde steeds van bed als ik te veel bij het randje kwam
![]()
[..]
Ja?
Ja, dat hoort er nog bijquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Iets wat aan de muur zat vastgemaakt sowieso, want ik was blijven hangen bij de strijkplank idee van iemand
Weet je hoe kut?quote:
Dat laatstequote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja?
KIEK NOUquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja?
heerlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe kut?Ik kon er amper tussen weg komen, want ik lag er zo half tussen en probeerde mezelf te redden voor ik op de grond belande
![]()
Ik snap datquote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik zag het zo ineens voor me...
Woah!!! Coolquote:
Ik kom ook even niet meer bij hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datWij moesten ook heel hard lachen
![]()
Begin er dan ook niet overquote:
Jaquote:
En ik vind jou ook mooi, en lief en ben zo blij met jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!!! Cool
Ik vind jou zo mooi![]()
En ik was nog wel zo opgelucht dat er geen wieltjes onder het bed zatenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom ook even niet meer bij hoorwehehhehehe
Nope, ik doe niet aan stiekem. Echte man weet je welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wel?
Mental imagequote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe kut?Ik kon er amper tussen weg komen, want ik lag er zo half tussen en probeerde mezelf te redden voor ik op de grond belande
![]()
Sodeju! Ze maken maar een grapje hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over![]()
![]()
PM of dm dan???
Maar altijd 1 keer meer dan jij dat jij mooierder bentquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik vind jou ook mooi, en lief en ben zo blij met je
Ik begon ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over![]()
![]()
PM of dm dan???
Bij onze bedden zat aan 1 kant wel wieltjesquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo opgelucht dat er geen wieltjes onder het bed zatenMaar helaas, het hielp wel iets maar niet veel
Klein beetje, ga gewoon werken in de ochtend. in de loop van de middag naar mijn vader. Moet woensdagochtend weer in het ziekenhuis zijn voor de uitslag van de scanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je bent bijna jarigGa je het nog vieren?
Ik was echt iemand die in zo'n geul verdween met dekens en alquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mental image
[..]
Sodeju! Ze maken maar een grapje hoor
Ik doe ook niet stiekemquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, ik doe niet aan stiekem. Echte man weet je wel
Gezellig van je vaderquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klein beetje, ga gewoon werken in de ochtend. in de loop van de middag naar mijn vader. Moet woensdagochtend weer in het ziekenhuis zijn voor de uitslag van de scan
Ik ook hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Mental image
[..]
Sodeju! Ze maken maar een grapje hoor
Lijkt me wel grappig om te zien andersquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was echt iemand die in zo'n geul verdween met dekens en alEn dan zo een handje en "yelp"
Is maar goed dat er niet gefilmd is, zag er niet uit
Vind je het raar als jij er niet bentquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe ook niet stiekemEr kwam niemand bij mij op de kamer...
Bij mij welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja dat weten we welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar altijd 1 keer meer dan jij dat jij mooierder bent![]()
Ik ben zo blij met jou![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was echt iemand die in zo'n geul verdween met dekens en alEn dan zo een handje en "yelp"
Is maar goed dat er niet gefilmd is, zag er niet uit
Ohquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Ben ik vergeten de PI aan te passen??
En toen viel je tussen de bedden?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig om te zien anders
[..]
Vind je het raar als jij er niet bent
Liefje, had je het kleinste boekje al bekeken?quote:
Jaquote:
Ja. maar goed. Ik kan beter daar blijven slapen, is gewoon veel dichterbij het ziekenhuis (scheelt wel iets van 6 km).quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig van je vader
Spannend! Ik zal voor je duimen dat alles goed is
Jawel, maar die foto's krijg je nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
dus geen wilde sex orgies?
geen naakte mensen op de bar?
moeilijk saai dus
En daar doen we het voorquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha vannacht wel hoor
vanmorgen was ik heel eventjes bij jullie
foto'squote:
What happens in Noordwijk stays in Noordwijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
dus geen wilde sex orgies?
geen naakte mensen op de bar?
moeilijk saai dus
ohhh, elelmarijkesuikertaartjemuck.rar bedoel je?quote:
ja diequote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ohhh, elelmarijkesuikertaartjemuck.rar bedoel je?
Hoiquote:
Ik heb geen flauw idee lieve schatquote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. maar goed. Ik kan beter daar blijven slapen, is gewoon veel dichterbij het ziekenhuis (scheelt wel iets van 6 km).
Ach ik verwacht geen problemen, mochten er tumoren zitten, hadden ze toch allang gebeld, neem ik aan ?
Welke anders?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik heb geen flauw idee lieve schatMaar succes in elk geval
Ja, dat moeten we snel nog eens doenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Wablief?quote:
Tsja, had je je meer op de markt moeten richten. Ik denk dat je in kamer 27 uit elkaar getrokken zou zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik alquote:
quote:
Jaquote:
Ik liet hem net aan J. zienquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, had je het kleinste boekje al bekeken?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we snel nog eens doen
Wie lagen daar?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tsja, had je je meer op de markt moeten richten. Ik denk dat je in kamer 27 uit elkaar getrokken zou zijn
op een vlot op zee zetten, onbeschofte vlerkenquote:
Dank je, Maar dat hoor je toch wel vaker, als ze zo'n scan maken en ze vinden iets levensbedreigends ze geen 2 weken wachten, maar toch meteen aan de bel trekken..quote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik heb geen flauw idee lieve schatMaar succes in elk geval
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we snel nog eens doen
nope dan bellen ze wel eerder jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, Maar dat hoor je toch wel vaker, als ze zo'n scan maken en ze vinden iets levensbedreigends ze geen 2 weken wachten, maar toch meteen aan de bel trekken..
Mja... jij had suikertaartje al ingepikt...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tsja, had je je meer op de markt moeten richten. Ik denk dat je in kamer 27 uit elkaar getrokken zou zijn
Wil je een pannenkoek?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet was echt heel leuk
Ik ben alleen ZO moe... En ik heb trek maar geen zin om eten te maken of te halen
![]()
Hoe is het met jou dan?Nog wat leuks gedaan?
Trek een klein beetje maar ik weet niet in watquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet was echt heel leuk
Ik ben alleen ZO moe... En ik heb trek maar geen zin om eten te maken of te halen
![]()
Fijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHet was echt heel leuk
![]()
Ga je nou weer limburg afkraken?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon geen wat of wat motje kunnen zeggen
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik liet hem net aan J. zienhij vond het zooo lief van jou...O+
[..]
![]()
![]()
Eens isquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een vlot op zee zetten, onbeschofte vlerken![]()
Ik ga er wel van uit ergensquote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je, Maar dat hoor je toch wel vaker, als ze zo'n scan maken en ze vinden iets levensbedreigends ze geen 2 weken wachten, maar toch meteen aan de bel trekken..
Lekkerquote:
wat of motje is zo mogelijk nog ergerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon geen wat of wat motje kunnen zeggen
Wauwquote:
mag ik?quote:
Gelukkig maar..quote:
primaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net zelf een latte op.. dus ik sla even een beurtje over ok?ben ook zooo moe
zolang jullie niet normaal praten is dat nergens voor nodig dan doen jullie zelf alquote:
Limburg afkraken?quote:
Hihihi, de bezorgknuffelbeerquote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn
Bel de bezorgbeer![]()
![]()
Gister naar een vriend geweest.
sorry? en wie ben jij wat om over andermans taal te huilen?quote:
Of "sorry"?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat of motje is zo mogelijk nog erger![]()
![]()
wat zeg je
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Onthouden he?
[..]
Eens is![]()
[..]
Ik ga er wel van uit ergens![]()
[..]
Lekker![]()
Heb je ook met spek?
ik ken hetquote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig maar..
Maar bij mij is het dus gewoon uit voorzorg, doordat ik die ziekte van Von Recklinghause/Neurofibromatose heb, is bij mij de kans op tumoren e.d. gewoon net iets groter dan bij de gemiddelde mens. Ook zijn er nog meer dingen die ik kan krijgen, maar als je dat wilt weten, google maar..
excuseer mij?quote:
Mensen die te lui zijn om een ander te willen verstaanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry? en wie ben jij wat om over andermans taal te huilen?
Onverstaanbare Harry
Oh, willik!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, de bezorgknuffelbeer![]()
Gezellig
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja... jij had suikertaartje al ingepikt...terwijl ik met haar zou kroelen op mijn kamer
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Onverstaanbare Harry
Hij kan beter Brommers kiek;n dan over taal praten jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Onverstaanbare Harry
Met zoon bezorgbeerbeerding op zijn kopquote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, de bezorgknuffelbeer![]()
Gezellig
dan moet hij zijn mond helemaal houdenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij kan beter Brommers kiek;n dan over taal praten ja
Geef je me ongelijk?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Ik heb altijd dibs op ST, dat is bekend
ik ben niet lui maar heb geen HBO gedaan, sorry!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om een ander te willen verstaan
Okee.quote:
Ik heb wel een paar keer moeten denken wat je nou toch zeiquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hou op, als ik er naar kijk krijg ik al tranenzo lief vind ik het
[..]
Hij is tof he?![]()
Ja, beleefdheidquote:
Stroek'n doek'nquote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Limburgs kan soms wel mooi zijn, maar soms inderdaad erg vervelend.quote:
slettebakquote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar...![]()
Ach ben het wel gewend... ze pikt alle leukerds in
weet ikquote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.Zo heel bekend is het nou ook weer niet. Iets van 5.000 landgenoten hebben het.
Ho ho, als er iemand pikt dan ben ik het hequote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar...![]()
Ach ben het wel gewend... ze pikt alle leukerds in
Maar ook wel heel vaak mooiquote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Limburgs kan soms wel mooi zijn, maar soms inderdaad erg vervelend.
Struuk duuknquote:
Ja hoorquote:
Daar hoef je ook geen hbo voor nodigquote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben niet lui maar heb geen HBO gedaan, sorry!
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar keer moeten denken wat je nou toch zei
maaaaar ik heb wel een toffe foto van je
Ik kroep liever op de bommerquote:
Jaaaaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorBen alleen zo moe
Mag ik bij jullie komen slapen met m'n luchtbedje?
![]()
jij altijdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoorBen alleen zo moe
Mag ik bij jullie komen slapen met m'n luchtbedje?
![]()
ja dat had je niet evrwacht van mij hehquote:
oh wat dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef je ook geen hbo voor nodig
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ho ho, als er iemand prikt dan ben ik het heEchte man enzo,
Met eckte brandnetels?quote:
Ojaa sorry, oude gewoontequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaa
Kunnen we samen foto's kijken, koffie drinken en scones eten
F5'en tot je wat ziet staanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb een PM melding maar mn PM box is leeg
dat had ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een beetje welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat had je niet evrwacht van mij heh
Ik vind de Reunie sowieso erg tofquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Toekito het volgende:
TV-tip: Ned 1 20:30 Reunië met een klas waarvan iemand bij de aanslag in NY omkwam op 11-9
quote:
Miouw?quote:
Ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de Reunie sowieso erg tof
quote:
Huh wat?quote:
Deel je de inbox van een ander account toevallig met dit account? Dan kan er wat bij het andere account staanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Niet elke afleveringquote:
Ik vond die ene keer zo coolquote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet elke afleveringSoms is het gewoon echt heel saai.
nee ik onthoudt gewoon veelquote:
Ja of nee?quote:
Jaaaaaaaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die ene keer zo coolDat er een van de klasgenoten een hoer geworden was en dat ze haar een dagje volgden
Doe mij maar honingquote:
Oke, vaagquote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond die ene keer zo coolDat er een van de klasgenoten een hoer geworden was en dat ze haar een dagje volgden
Kloptquote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaquote:
Ja, maar dat zie je dan in je eigen inbox toch ook?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel je de inbox van een ander account toevallig met dit account? Dan kan er wat bij het andere account staan.
O wacht, ik had het nu ook... pop-up van PM, maar geen nieuwe PM.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deel je de inbox van een ander account toevallig met dit account? Dan kan er wat bij het andere account staan.
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, KanisGunnik en KG-werk zijn gewoon kennissen van me.quote:
Nopequote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De DM was ook al van slag vanmiddagquote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je dan in je eigen inbox toch ook?Ik kreeg 2 keer die melding en heb niets
goed opgelet van je maar je mag het laten hoor, ik interesseer me er totaal niet voorquote:
Is toch jammer dat je vergeten was dat er geen t achter een werkwoord hoeft in de ik-vormquote:
dat klopt maarja dat kan je Rob niet kwalijk nemen. Als ze gewoon 13 huisvrouwen en 12 bouwvakkers volgen. Nooit gescheiden 4 kinderen per gezin enzulks.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou niet van prikprikquote:
Ik weet niet wat het isquote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja of nee?
Jij vraagt stroek'n doek'n...
Vraag ik miouw?
auto correctie in mijn browser en een totale desinteresse in taalquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch jammer dat je vergeten was dat er geen t achter een werkwoord hoeft in de ik-vorm
Ik zei ook niet dat het aan Rob lag toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat klopt maarja dat kan je Rob niet kwalijk nemen. Als ze gewoon 13 huisvrouwen en 12 bouwvakkers volgen. Nooit gescheiden 4 kinderen per gezin enzulks.
Tsja dat is idd niet erg boeiend.
Volgens mij is er iets met een storingquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Muck het volgende:
Wel potverdikemedakkie! PM sturen lukt voor geen meter
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed opgelet van je maar je mag het laten hoor, ik interesseer me er totaal niet voor
Ik vind alles prima, vond het gewoon leuk om te zeggenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
auto correctie in mijn browser en een totale desinteresse in taal
whhehehe in zal het onthoudenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik normaal ook niet, het was toevallig dat het me opviel
middagquote:
Solquote:
Ik ook al nietquote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds geen honger. Dit had ik echt niet verwacht
Maar jij had je toch ook misselijk gegeten vanmiddag?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds geen honger. Dit had ik echt niet verwacht
Had ik vanmiddag ook al jaquote:
Nu werkt het weer toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Muck het volgende:
Wel potverdikemedakkie! PM sturen lukt voor geen meter
Jaaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij had je toch ook misselijk gegeten vanmiddag?
Zijn je handen in staking?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik raak gefrustreerd, porno en nu!
NEEquote:Op zondag 13 maart 2011 20:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik raak gefrustreerd, porno en nu!
Nee, ik ben gewoon erg makkelijkquote:
Pardon?quote:
nee maar ik verdedig hem gewoon evenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het aan Rob lag toch?![]()
praat gewoon nederlands ofzoquote:
Mja wat moet ik hier nou weer op zeggen... Kijk even in KPDquote:Op zondag 13 maart 2011 20:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon erg makkelijk
[..]
Pardon?
Group hugquote:
Okiquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ik verdedig hem gewoon even
Ik was het net even vergeten dat ik daar zin in hadquote:
Knuffelen dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was het net even vergeten dat ik daar zin in had
Merkte het.quote:
Nee grapjas, ik heb hem opnieuw verstuurdquote:Op zondag 13 maart 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
De PM is met enige vertraging alsnog aangekomen hier, dus bij de anderen ook, denk ik.
Dit was gewoon de vertaalservice meneerquote:
Oquote:Op zondag 13 maart 2011 20:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee grapjas, ik heb hem opnieuw verstuurd
konden ze hier maar een soort functie voor maken dat je dat kon zien op een of andere manier , dan hoef je dat ook niet hier te postenquote:
Dat topic is gesloten zie ik:Nquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja wat moet ik hier nou weer op zeggen... Kijk even in KPD
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
konden ze hier maar een soort functie voor maken dat je dat kon zien op een of andere manier , dan hoef je dat ook niet hier te posten
Ohja hahahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat topic is gesloten zie ik:N
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2011 20:14:48 ]
Als het PM-systeem niet lekker werkt, is het juist handig om even te melden, zodat men weet of ze iets missenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
konden ze hier maar een soort functie voor maken dat je dat kon zien op een of andere manier , dan hoef je dat ook niet hier te posten
Ja, zo slecht dat ze dat niet hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja hahahaha
Vergeten
Stelletjes zeikers... daarom post ik ook al een tijd niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |