ik doe me alleen voor als een dom blondjequote:
Ik vond het zo leuk toen ze de stem nadeed en toen heel schuldbewust zei 'Oh sorry meneer, dat doe ik normaal nooit'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Doet ze altijd, ik vind het wel schattig.
Zit nog water van de Tsunami in der oor. Heeft het niet kunnen horenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Trigalti het volgende:
Hoe kan dat mens zo ontzettend dom zijn.
check.quote:
Doe's niet zo scanman-baiten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Trigalti het volgende:
Hoe kan dat mens zo ontzettend dom zijn.
hier wel, klotebelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
Komen er nu nog frustraties los of hoe zit het ?
Oef da's lang geleden, goeie!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef Gamey het volgende:
Wortel gaat voor delen: meneer van dalen wacht op antwoord
MO pas op
Da's de tweede NSB-streek (*) vanavond van Mr Mo, en nee, dit is geen kutnijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
als we mazzel hebben zien we haar rechterbeen straks weer bewegenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef r_onald het volgende:
Laura helemaal niet omgekleed of zo..ik hoop dat ze over 2 weken er uit vliegt.
Let er maar op die gaat weer in een hoek toe staan kijken.
Mo en maike jaa die gaan los vanavond hahahah
daar vraag je dan ook wel om vind ik hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik werd laatst uitgescholden door een oude vrouw hier op Fok! voor homo omdat in mijn postgeschiedenis secret story vond. Belachelijk toch
reactie uitlokken kun je gwoonergens anders doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik werd laatst uitgescholden door een oude vrouw hier op Fok! voor homo omdat in mijn postgeschiedenis secret story vond. Belachelijk toch
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zit nog water van de Tsunami in der oor. Heeft het niet kunnen horen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja lekker dan, mooi niet dat dat zo werktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Moet ze maar gewoon drinken wat er staat
Ohh dat heb ik zelfs nog nooit gezopenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als we mazzel hebben zien we haar rechterbeen straks weer bewegen
En laura blijft op haar platte reet zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
Er mag niet gedronken totdat iedereen zich feestelijk heeft aangekleed.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja lekker dan, mooi niet dat dat zo werkt
Aan alle gasten hoor je te denken bij een feessie...
En nu ga ik ff snel een doggie doen.
Houden jullie je ff flink bezig met cossen ?
Mis ik niets, dank jullie
Psies! Stem laat bewoners duidelijk weten wie de partypooper ALTIJD is! Laura must go! (sorry nichtje van Laura!)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
Er mag niet gedronken totdat iedereen zich feestelijk heeft aangekleed.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft toch al -200quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik wacht op een sanctie voor Sharon!!!!
Als de redactie eerlijk is krijgt ze die nu.
Nou laura lattix daar ga je danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Rubeeen het volgende:
er mag niet gedronken worden totdat iedereen zich heeft verkleed...
Meer actie ook. Qua streams is 't een leuke avond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Gamey het volgende:
YEAH ze worden harder eindelijk
Bedankt voor het luisteren redactie
quote:
Sommige mensen kennen blijkbaar het RLS-verleden van fok nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Doe maar lekker een ander rokje aan, met legging natuurlijk en laarzen tot je oksel.quote:
Volgens mij was dat een grapje, ze hebben het constand over absinth, omdat Aafke daar ooit over begon. (het is trouwens wel lekker en maak zo snel dronken)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef mijntjexx het volgende:
zei gerard nou dat ze absinth hadden??
de stem zei dan ook 'de uitkomst delen door twee'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Tja het blijft een regel v.w.b. het uitrekenen Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
Machtsverheffen, vermenigvuldigen, worteltrekken, optellen en aftrekken
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahahah
Het is echt zo, ik troll niet![]()
03-03-2011 21:36:22 van Karina aan iwannabehigh
Ik heb ze niet gelezen, alleen de TT's bekeken en ik zag bijvoorbeeld heel veel SST, dat is toch iets waar vooral vrouwen naar kijken...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef waxmask het volgende:
De stem vindt de Rooie Broek in ieder geval wel feestelijk.....![]()
![]()
Me toquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lantaarpaaltje krijgt openlijk een waarschuwing.....
Ik vind de stem ineens heel leuk.
hebben ze die arme meneer van dale nou nog niet met pensioen gestuurd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Tja het blijft een regel v.w.b. het uitrekenen Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
Machtsverheffen, vermenigvuldigen, worteltrekken, optellen en aftrekken
Dacht altijd dat het:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hebben ze die arme meneer van dale nou nog niet met pensioen gestuurd?
echt wat is dat mens vreselijk burgelijk !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef ikke79 het volgende:
ik wil mijn ondergoed wel voor mezelf houden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
flaura ga naar HUIS
Nieuwe schubjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:34 schreef knagsje het volgende:
wat moet dat volgescheten palingvel aantrekken dan?
Nee die blijft alleen niet iedereen is bekend met zij aanwezigheid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hebben ze die arme meneer van dale nou nog niet met pensioen gestuurd?
Alex zet vals spoor uit: " ik ben topvoetballer" .quote:
Sharon zei: "Kunt u de som nog één keer herhalen, meneer?quote:
in de kerk is wel altijd veel te doen met kleine kindjes ja!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
denk dat laura alleen feestjes van de kerk kent
Boeiend allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef suzi1 het volgende:
had net mn moeder van 70+ aan de telefoon. ze zei er zit er eentje alleen maar continu te gapen (doelend op onzen lauwra uiteraard)
Moet je eens op letten, vaak gaapt ze net, als ze niet weet wat ze moet doen of geen houding weet te geven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef suzi1 het volgende:
had net mn moeder van 70+ aan de telefoon. ze zei er zit er eentje alleen maar continu te gapen (doelend op onzen lauwra uiteraard)
Voor straf naar Japan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon zei: "Kunt u de som nog één keer herhalen, meneer?
De 12 geboden van "De Stem:
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
IK EIS EEN SANCTIE VOOR SHARON!!!!
Burgerlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
echt wat is dat mens vreselijk burgelijk !!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
in de kerk is wel altijd veel te doen met kleine kindjes ja!!
haha precies,of heel de tijd mensen kriebelen brrrquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laura ziet er altijd leuk uit. Ook al draagt ze een juten aardappelzak.quote:
kommaneukenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon zei: "Kunt u de som nog één keer herhalen, meneer?
De 12 geboden van "De Stem:
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
IK EIS EEN SANCTIE VOOR SHARON!!!!
Geen slok toch, ze mochen toch niet drinken voor iedereen klaar was met omkleden, en ik zie nog steeds Aafke's bhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Rubeeen het volgende:
Alex al bezopen na 1 slok?![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet jij gewoon op VOL postenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura ziet er altijd leuk uit. Ook al draagt ze een juten aardappelzak.
Owe lullenstropdasquote:
Hij kijkt als die acteur in "The Shining"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Rubeeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dim eens een beetje tegen ons aller PB.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Misschien moet jij gewoon op VOL postenJe bent het echt kwijt meid
faalex bedenkt al zijn acties voor de komende uren zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Rubeeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo niet he, als er 1 wat van me kan hebben is zij het welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dim eens een beetje tegen ons aller PB.
Dat jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Burgerlijk?
Ik vind haar eerder a-sociaal. Ze doet totaal niet mee met de groep en nu ze 2x de meeste stemmen heeft gehad (jaarsalaris van Pb) denkt ze dat ze de queen van SST is.
Wat een onzin. Ze is net een giraffequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura ziet er altijd leuk uit. Ook al draagt ze een juten aardappelzak.
Dat maakt haar zo leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan Aafke zich eens kleden dat ze niet op een portiekslet lijkt?
SLAAP LEKKERquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Tamaartje het volgende:
Moet helaas echt gaan slapen...
Have fun allemaal bij de Love Party!
Morgen lees ik weer bij![]()
trustequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Tamaartje het volgende:
Moet helaas echt gaan slapen...
Have fun allemaal bij de Love Party!
Morgen lees ik weer bij![]()
dat hebben we gisteren al gehad, toen ze karims kleren aandeedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan Aafke zich eens kleden dat ze niet op een portiekslet lijkt?
Snap ik ook geen reet van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp het echt niet dat de feestjes iedere keer zo laat moeten zijn...
sneu toch? Ik hoop (iemand zei dat al) dat het volgende telefoontje is: Komende 6 weken nominatiequote:
niet hoeren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
Waarom wordt iemand als Laura omschreven als saai, dood, kerkganger, preuts en weet ik veel wat? Omdat ze niet staat te hoeren en snoeren bij het eerste drankje en de tent aandweilt met haar schaamlippen bij het tweede drankje? Als ik in dat huis zou zitten zou ik uberhaupt niet eens zo'n jurkje bij me hebben! Laat staan dat ik me zo zou gedragen als Aafke. Ik ben een Laura in het kwadraat geloof ik.. en volgens mij is dat absoluut not done als ik hier lees....
Lijkt wel bommie bij de lapoquote:
Ik ga gelijk een kaarsje branden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
Laura wil niets, Laura doet niets, Laura zegt niets en als ze eens een keer een missie moet doen is het klagen janken en verpesten!
Waarom zit dat wicht in godesnaam in dat programma? Had ze niet gewoon een ander baantje kunnen zoeken als ze dan persé iets anders wil?
Echt PB kan hier wel weken gaan lopen speechen maar ze valt gewoon vanavond WEER door de mand.. nu weer niet willen omkleden .. niets wil ze! GA WEG! GA WEEEEEEEEEEEEEG!
Als er een god is ligt Laura morgen nog in de kelder van PB
Zat bij dat andere spul voor het feest, maar waarom is niemand duidelijk. Gewoon weer een nieuw josti-band instrument.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef D. het volgende:
Waar komt die bel vandaan? En waarom gebruiken ze 'm?
even buiten drank en korte jurkjes:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
Waarom wordt iemand als Laura omschreven als saai, dood, kerkganger, preuts en weet ik veel wat? Omdat ze niet staat te hoeren en snoeren bij het eerste drankje en de tent aandweilt met haar schaamlippen bij het tweede drankje? Als ik in dat huis zou zitten zou ik uberhaupt niet eens zo'n jurkje bij me hebben! Laat staan dat ik me zo zou gedragen als Aafke. Ik ben een Laura in het kwadraat geloof ik.. en volgens mij is dat absoluut not done als ik hier lees....
Bij de liveshow had ze wel de meeste mensen aanwezigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef diditje64 het volgende:
zou laura dan zoveel vrienden hebben dat ze steeds zoveel stemmen krijgt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
ze is gewoon een bedweterige saaie strijkplank ..overal commentaar op ...je weet wel zoneen die mee gaat op kamp en om 22.00 al begint te zeuren of iedereen stil kan zijn omdat ze niet kan slapen .... blijf dan thuis is mijn idee danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
Welnee, ze hoeft van mij niet te hoeren en te snoeren. En zich ook niet wezenloos te zuipen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ik een keer een homo-bingoavond had bij moeten wonen om de clues allemaal te kunnen begrijpen.quote:
FOK!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie zou gemist worden door de kijkers? ALS die persoon weg gestemd zou worden...
KORTOM, wie voegt echt iets toe aan de groep + tv
Kortom, slechte casting.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
even buiten drank en korte jurkjes:
Ze praat niet
doet niet mee
verziekt missies omdat geen zin
klaagt altijd dat ze zich verveeld als ze 8 uur op haar nest ligt overdags
klaagt over elke manier om wat actie ind e tent te brengen, missies, geheimen, niets is goed genoeg
Ze wil niets, doet niets en heeft er gewoon geen zin in. Dan ben je TE saai voor een rls en moet je gewoon lekker wat anders gaan doen!
"Jullie zijn allemaal domme koeien, hier heb je alvast een bel"?quote:
Wou jij het vuurtje nog een keer opstoken hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Haha ja dit dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is gewoon een bedweterige saaie strijkplank ..overal commentaar op ...je weet wel zoneen die mee gaat op kamp en om 22.00 al begint te zeuren of iedereen stil kan zijn omdat ze niet kan slapen .... blijf dan thuis is mijn idee dan
Mjah.. moet ook wel zeggen dat de missies nu ook niet echt baanbrekend zijn.. laat ze iets doen wat meer tijd kost? Laat ze hun boodschappen bij elkaar verdienen? Soort BB opdrachten ofzo. Dit ís ook saai. Ze hebben geen reet te doen de hele dag en die neus is ook wel een keer leeggepulkt. Ze verrotten allemaal weg in hun luie zweet...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
even buiten drank en korte jurkjes:
Ze praat niet
doet niet mee
verziekt missies omdat geen zin
klaagt altijd dat ze zich verveeld als ze 8 uur op haar nest ligt overdags
klaagt over elke manier om wat actie ind e tent te brengen, missies, geheimen, niets is goed genoeg
Ze wil niets, doet niets en heeft er gewoon geen zin in. Dan ben je TE saai voor een rls en moet je gewoon lekker wat anders gaan doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dr staat niet in de reglementen dat het alleen maar duidelijke clue's moeten zijn...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een keer een homo-bingoavond had bij moeten wonen om de clues allemaal te kunnen begrijpen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wou jij het vuurtje nog een keer opstoken hier?Niet van mij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? Dan hadden ze die 12 geboden ook niet hoeven opstellen.quote:
Zeg nou zelf:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is gewoon een bedweterige saaie strijkplank ..overal commentaar op ...je weet wel zoneen die mee gaat op kamp en om 22.00 al begint te zeuren of iedereen stil kan zijn omdat ze niet kan slapen .... blijf dan thuis is mijn idee dan
ik had eerder verwacht dat je fan zou worden van Aafquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een kaarsje branden!
klopt ja... is jou naam fonsquote:
Of misschien wel een waarschuwingsbel....De sirene kunnen ze niet gebruiken als cluequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
"Jullie zijn allemaal domme koeien, hier heb je alvast een bel"?
bierspier oeffeningenquote:
Ja en dan pak je de 2 slechtste fotos van Aaf en Jo en de 'beste' van Lantaarnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:45 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
Zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
Vs.
[ afbeelding ]
Vs.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef mazaru het volgende:
Als ze nu de telefoon laten gaan, en die twee verplichten om samen een fles olijfolie leeg te drinken, dan zien we ze de rest van de avond in ieder geval niet meer bij die telefoon staan. En dan krijgt een ander ook eens de kans om hem te pakken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:47 schreef Flashbox het volgende:
En nou even kappen met die Telefoon kan het niet meer bijhouden![]()
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef capuchon het volgende:
[..]
Ja en dan pak je de 2 slechtste fotos van Aaf en Jo en de 'beste' van Lantaarn
Als Bommie gaat dimmen ga ik me pas zorgen makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dim eens een beetje tegen ons aller PB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |