ik doe me alleen voor als een dom blondjequote:
Ik vond het zo leuk toen ze de stem nadeed en toen heel schuldbewust zei 'Oh sorry meneer, dat doe ik normaal nooit'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Doet ze altijd, ik vind het wel schattig.
Zit nog water van de Tsunami in der oor. Heeft het niet kunnen horenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Trigalti het volgende:
Hoe kan dat mens zo ontzettend dom zijn.
check.quote:
Doe's niet zo scanman-baiten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Trigalti het volgende:
Hoe kan dat mens zo ontzettend dom zijn.
hier wel, klotebelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef versabommie het volgende:
Komen er nu nog frustraties los of hoe zit het ?
Oef da's lang geleden, goeie!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef Gamey het volgende:
Wortel gaat voor delen: meneer van dalen wacht op antwoord
MO pas op
Da's de tweede NSB-streek (*) vanavond van Mr Mo, en nee, dit is geen kutnijd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
als we mazzel hebben zien we haar rechterbeen straks weer bewegenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef r_onald het volgende:
Laura helemaal niet omgekleed of zo..ik hoop dat ze over 2 weken er uit vliegt.
Let er maar op die gaat weer in een hoek toe staan kijken.
Mo en maike jaa die gaan los vanavond hahahah
daar vraag je dan ook wel om vind ik hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik werd laatst uitgescholden door een oude vrouw hier op Fok! voor homo omdat in mijn postgeschiedenis secret story vond. Belachelijk toch
reactie uitlokken kun je gwoonergens anders doenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik werd laatst uitgescholden door een oude vrouw hier op Fok! voor homo omdat in mijn postgeschiedenis secret story vond. Belachelijk toch
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zit nog water van de Tsunami in der oor. Heeft het niet kunnen horen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja lekker dan, mooi niet dat dat zo werktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Moet ze maar gewoon drinken wat er staat
Ohh dat heb ik zelfs nog nooit gezopenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als we mazzel hebben zien we haar rechterbeen straks weer bewegen
En laura blijft op haar platte reet zitten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
Er mag niet gedronken totdat iedereen zich feestelijk heeft aangekleed.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja lekker dan, mooi niet dat dat zo werkt
Aan alle gasten hoor je te denken bij een feessie...
En nu ga ik ff snel een doggie doen.
Houden jullie je ff flink bezig met cossen ?
Mis ik niets, dank jullie
Psies! Stem laat bewoners duidelijk weten wie de partypooper ALTIJD is! Laura must go! (sorry nichtje van Laura!)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
Er mag niet gedronken totdat iedereen zich feestelijk heeft aangekleed.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als we mazzel hebben zien we haar rechterbeen straks weer bewegen
Ze heeft toch al -200quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik wacht op een sanctie voor Sharon!!!!
Als de redactie eerlijk is krijgt ze die nu.
Nou laura lattix daar ga je danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Rubeeen het volgende:
er mag niet gedronken worden totdat iedereen zich heeft verkleed...
Meer actie ook. Qua streams is 't een leuke avond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Gamey het volgende:
YEAH ze worden harder eindelijk
Bedankt voor het luisteren redactie
quote:
Sommige mensen kennen blijkbaar het RLS-verleden van fok nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Doe maar lekker een ander rokje aan, met legging natuurlijk en laarzen tot je oksel.quote:
Volgens mij was dat een grapje, ze hebben het constand over absinth, omdat Aafke daar ooit over begon. (het is trouwens wel lekker en maak zo snel dronken)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef mijntjexx het volgende:
zei gerard nou dat ze absinth hadden??
de stem zei dan ook 'de uitkomst delen door twee'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Tja het blijft een regel v.w.b. het uitrekenen Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
Machtsverheffen, vermenigvuldigen, worteltrekken, optellen en aftrekken
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahahah
Het is echt zo, ik troll niet![]()
03-03-2011 21:36:22 van Karina aan iwannabehigh
Ik heb ze niet gelezen, alleen de TT's bekeken en ik zag bijvoorbeeld heel veel SST, dat is toch iets waar vooral vrouwen naar kijken...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef waxmask het volgende:
De stem vindt de Rooie Broek in ieder geval wel feestelijk.....![]()
![]()
Me toquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lantaarpaaltje krijgt openlijk een waarschuwing.....
Ik vind de stem ineens heel leuk.
hebben ze die arme meneer van dale nou nog niet met pensioen gestuurd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Tja het blijft een regel v.w.b. het uitrekenen Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
Machtsverheffen, vermenigvuldigen, worteltrekken, optellen en aftrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |