iddquote:
maar dan hebben ze ondersteuning van het bed, nu met losse handenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
Dit doen ze normaal de hele dag dus kan niet zo moeilijk zijn..
nice capquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
de missie heette ook; doe de laura
tante sidonia begon met lachen niet guildoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Mooi verziekt door Guido, kan die nu gaan janken op bed
quote:
Volgens mij was het niet Laura der schuld hoor..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
kudtkind die laura met dr stomme gelach...dacht dat juist zij het wel vol zou houden, gaat ze dom als een kleuter staan lachen...2e missie mislukt doos !!!!!!!!!!
oh ik hoorde haar stom lachen de hele tijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet Laura der schuld hoor..
#Rooiebroekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef DJRetard het volgende:
Doet gerard nou zijn carnavals pakje aan ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip en Aafke zijn beiden #1 bij mij
ik zeg ik houw ervan!!quote:
Maar dan ook alleen als ze durft, preutse.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
heul heul heul misschien gaat laura vanavond nog wel schuifelen met Falex![]()
nope 2500 want hij had ook 1000 verdientquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik zeg ik houw ervan!!
En Flip ook over ze zeik
doequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
Ik begrijp de klaagzangen over Aafke ook niet... ze is wat bikkelachtig maar is wel altijd enthousiastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip en Aafke zijn beiden #1 bij mij
je kent dat toch met de armen gestrektquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef Lemar het volgende:
[..]
Maar dan ook alleen als ze durft, preutse.
Weet ik ook wel, maar als het mensen een goed gevoel geeft om het op Laura af te schuiven misgun ik ze hun feestje nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet Laura der schuld hoor..
Lattix doet niet aan lovedingus....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
Basisschool-klassefeest flashbackquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
ik zie het ook zitten. heb alles weer klaar gezet!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Wordt leuk al die irritatie's en nu dan heel veel alcohol er in...
Top avond!!
Ja ik ken het wel, dat deed ik ook in groep 6.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
je kent dat toch met de armen gestrekt
Joanna heeft zich te veel laten kennen vandaag. Ze leeft in dr eigen wereldje..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik begrijp de klaagzangen over Aafke ook niet... ze is wat bikkelachtig maar is wel altijd enthousiastStill my number 3, net achter Joanna
Jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
nope 2500 want hij had ook 1000 verdient
cool toch!quote:
en dan bewegen als een lantarenpaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
je kent dat toch met de armen gestrekt
Ik ook, mis alleen men peukenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zie het ook zitten. heb alles weer klaar gezet!
Durft ze nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef bollokus het volgende:
Is al bekend hoe lang ze is? 1.80? 1.85?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef Gamey het volgende:
iemand een idee waar ik die roeiebroek ken kopen, wil ook wel eens een dag voor joker lopen
Over een uurtje als er een paar liter alcohol in zit...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaat het door met de opdrachten vanavond
Wrom? Heb het niet meegekregenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joanna heeft zich te veel laten kennen vandaag. Ze leeft in dr eigen wereldje..
1.84 #waaromweetikditquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is al bekend hoe lang ze is? 1.80? 1.85?
Degene die zich vandaag het meest heeft laten kennen is Monique. Door in de groep over Laura's missie te beginnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joanna heeft zich te veel laten kennen vandaag. Ze leeft in dr eigen wereldje..
Een luuuv-partyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef dasaliz het volgende:
Schakel net in.. Krijgen we een feestje? Ja?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef Gamey het volgende:
iemand een idee waar ik die roeiebroek ken kopen, wil ook wel eens een dag voor joker lopen
Jaaaaah!! een love party...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef dasaliz het volgende:
Schakel net in.. Krijgen we een feestje? Ja?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaat het door met de opdrachten vanavond
dat kan Guido nooit zien vanaf zijn bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt dat Gerard ingebouwde zweetvlekken in zijn overhemd heeft.
Hoezo vergezocht?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef bull1966 het volgende:
Gerard die de clue net niet noemt LOVE makes the world go round dat moet dus MONEY zijn clue voor hemzelf
Hij denkt eerder dat er nog een koppel in het huis zit. daardat er ook werd gezegd en dit is in het huis ook zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef bull1966 het volgende:
Gerard die de clue net niet noemt LOVE makes the world go round dat moet dus MONEY zijn clue voor hemzelf
Karim kan niet tegen kritiek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Mensen ,ik zet streams net aan. Wat is iedereen tam..is er ruzie geweest???
Je kan ffe Bassie bellen, he! krijg je er oranje haar, en een #rooieneus bij!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef Gamey het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:09 schreef liqrich het volgende:
die flip bewoog zelf als eerst met zn arm toch?
Voorbereiding voor een feestje maar ze hebben net 500 euro verloren omdat ze niet 5 minuten stil konden staanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Mensen ,ik zet streams net aan. Wat is iedereen tam..is er ruzie geweest???
hij heeft ook wel een beetje gelijk, het gaat toch ook nergens om en het is grappig, en hij word er op aangesproken door philip terwijl hij ook niet de enige was die stond te lachen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef bb2 het volgende:
Bah Karim, die gast kan dus echt tegen geen enkele kritiek en/of discussie.....
DOE.EENS.NIET! Met je stomme kutnijd altijd in de cos!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Degene die zich vandaag het meest heeft laten kennen is Monique. Door in de groep over Laura's missie te beginnen.
Niks mis mee toch? Ik draag 's zomers ook rode broeken hoor!quote:
Zo slim is gerard in het spel niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef bull1966 het volgende:
het liedje is money makes the world......
Beste middel om ervan af te komen is er zelf 1 te kopen en er drie maanden mee te lopen... gegarandeerd succesquote:
Psies! Confrontatie met je grootste angst iBenny!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Beste middel om ervan af te komen is er zelf 1 te kopen en er drie maanden mee te lopen... gegarandeerd succes
Dat ontken ik toch niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij heeft ook wel een beetje gelijk, het gaat toch ook nergens om en het is grappig, en hij word er op aangesproken door philip terwijl hij ook niet de enige was die stond te lachen.
zie er gewoon de humor van in en ga weer door, die foon rinkelt heus wel weer een keer
die ongestelde broeken moet je eens wassen danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Ik draag 's zomers ook rode broeken hoor!
bahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Beste middel om ervan af te komen is er zelf 1 te kopen en er drie maanden mee te lopen... gegarandeerd succes
maar dat is het spel, elkaar gek maken daar doen ze het voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet?
(En Filip ook niet)
Maar lachen kun je daarna ook wel.
Het gaat er om dat anderen misschien wel graag die 500E willen.
Mij gaat het er om hoe Karim met kritiek omgaat.
We kunnen er ook samen 1 cadeau doen aan iBennyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Confrontatie met je grootste angst iBenny!
heb je je peuken gehaald==quote:
1.87quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is al bekend hoe lang ze is? 1.80? 1.85?
karim met #rooiebroek loopt er net doorheenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gedoemd alleen UPC-streams te zien vanavond, waarom zie ik alleen maar een lege keuken?
Preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat is het spel, elkaar gek maken daar doen ze het voor
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
DOE.EENS.NIET! Met je stomme kutnijd altijd in de cos!
Laura was zo debiel met die missie bezig.. Ze is zo contactgestoord dat zelfs een spontaan "goedemorgen" nog de alarmbellen bij de bewoners, nee wat bij ECHELON ( geen idiotlink) laten afgaan!!!
Omdat we neit mogen zien dat ze zich omkleden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gedoemd alleen UPC-streams te zien vanavond, waarom zie ik alleen maar een lege keuken?
In iedere RLS is het een ongeschreven regel dat je elkaars missies niet gaat lopen verneuken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
DOE.EENS.NIET! Met je stomme kutnijd altijd in de cos!
Laura was zo debiel met die missie bezig.. Ze is zo contactgestoord dat zelfs een spontaan "goedemorgen" nog de alarmbellen bij de bewoners, nee wat bij ECHELON ( geen idiotlink) laten afgaan!!!
Psies! Of we flikkeren een berg door Karim gedragen rode broeken over iBenny!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
We kunnen er ook samen 1 cadeau doen aan iBenny
Karim heeft er toch maar 1? doen we die cadeau... ongewassen :quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Of we flikkeren een berg door Karim gedragen rode broeken over iBenny!
Die telefoon gaat nog een keer strijdperk wordenIk wil streams van Flip En Serperntio!
Komt nog eens bij dat Laura al in de KvdW zat omdat ze de missie al verprutst had toen Mo erover begon!quote:
vrienden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraagje: hebben jullie wel een eigen leven aangezien de meeste van jullie 24/7 kijken naar dit programma? En alleen maar wachten op ''sensatie''.. en ''feestjes'', dan maak je toch je eigen ''feestje''? Thuis met vrienden enzo?
Dit is niet gemeen bedoeld ofzo, en nee ik kijk zelf niet 24/7.. ik weet niet eens op welke site je het live kan bekijken.
Weet je hoe lang het duurde tussen BB6 en dit, wel weer genoeg 'eigen leven' gehad om 3 maand zonder te kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Vraagje: hebben jullie wel een eigen leven aangezien de meeste van jullie 24/7 kijken naar dit programma? En alleen maar wachten op ''sensatie''.. en ''feestjes'', dan maak je toch je eigen ''feestje''? Thuis met vrienden enzo?
Dit is niet gemeen bedoeld ofzo, en nee ik kijk zelf niet 24/7.. ik weet niet eens op welke site je het live kan bekijken.
Nee ik heb geen leven, mag ik die van jouw?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Zou je aub je sexuele frustraties ergens anders willen uiten, Denk niet dat wij daar nog ingeinteresseerd zijn,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In iedere RLS is het een ongeschreven regel dat je elkaars missies niet gaat lopen verneuken.
En wat die kutnijd betreft, die zou ik in mijn geval eerder jegens Maik hebben
Puur uit interesse: ben jij toevallig een geëxcommuniceerd Nowlivertje of zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
die ongestelde broeken moet je eens wassen dan
Hier:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Jullie zijn weer lekker bezig, is al een soap op zich.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In iedere RLS is het een ongeschreven regel dat je elkaars missies niet gaat lopen verneuken.
En wat die kutnijd betreft, die zou ik in mijn geval eerder jegens Maik hebben
Trots op je, maarre...........sorry, ik steek er nog 1 op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Nope heb in een vlaag van verstandsverbijstering besloten een poging te wagen om te stoppen
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zou je aub je sexuele frustraties ergens anders willen uiten, Denk niet dat wij daar nog ingeinteresseerd zijn,
Ik heb geen armen, benen, en schijt in een luier en typen doe ik via een blaasrietje.. Bedankt hoor, om dit soort dingen te zeggen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Het persoon erin mag ik eigenlijk wekquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
nee, ik heb geen eigen leven meer... ss en fok is voor mij het zelfde als naar de kroeg gaan. zo ontmoet ik mensen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh buurman..wat doet u nu /quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen armen, benen, en schijt in een luier en typen doe ik via een blaasrietje.. Bedankt hoor, om dit soort dingen te zeggen!![]()
biertjuh, bollokus?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, ik heb geen eigen leven meer... ss en fok is voor mij het zelfde als naar de kroeg gaan. zo ontmoet ik mensen.
[..]
Ik heb geen armen, benen, en schijt in een luier en typen doe ik via een blaasrietje.. Bedankt hoor, om dit soort dingen te zeggen!![]()
gefrustreerd en nog humorloos ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Puur uit interesse: ben jij toevallig een geëxcommuniceerd Nowlivertje of zo?
let op kerel... echt 1 avondje en het is klaar!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahaha. Kijk hoeveel reacties ik krijg, en als ik vraag om een samenvatting zie ik niks![]()
Nou ja.. het is dat ik ziek ben, dus wat is de link van de goede streams?
samenvattingen kun je lezen in het streamverslagen topique, en anders gewoon effe teruglezenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahaha. Kijk hoeveel reacties ik krijg, en als ik vraag om een samenvatting zie ik niks![]()
Nou ja.. het is dat ik ziek ben, dus wat is de link van de goede streams?
Ga jij eens lekker high wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
lekker schatquote:
[..]
Ben net terug uit TBS, Mag ik aub langzaam beginnen om mijn sociale leven weer op te pakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Best weinig drankquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:19 schreef RobbieBoy het volgende:
DRAAAAAAAAAAAAAANK. HEEL HEEL VEEL DRANK, en ZONNEBRILLEN!!
pff dat kon toch wel tijdens je weekend-verlof? meteen weer vol erin zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben net terug uit TBS, Mag ik aub langzaam beginnen om mijn sociale leven weer op te pakken
Ik ook. Geschikte vent die Karim.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Het persoon erin mag ik eigenlijk wek
Onderin staat nog eea aan flessen.quote:
en als je het anwoord zere neus wil weten. na een ongeluk zit ik nu een paar maanden in de rolstoel en moet de hele dag rust houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef Stranger het volgende:
Maar even een serieus antwoord Iwannabehigh, als ik voor mezelf spreek kijk ik de streams op avonden dat ik normaal tv zou kijken of gamen, dus het is meer vervanging van andere minder-sociale gewoonten
jeetje, het is wel te merken dat het programma niet het geld opbrengt dat ze hadden verwacht.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Pb wel garpig vindt.
Nee hoor, ik vind haar wel lief![]()
J a die timing was epic na die fake actie met die bel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef Stranger het volgende:
De eerste keer dat ik hardop lachte, dat de telefoon echt af ging.
Dat weet een kind, maar deze nono's nietquote:
Oh welke zender?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik geef het even een kans, maar dit feestje moet wel heel leuk zijn wil ik er de "The Germans" van Fawlty Towers voor ga missen
omdat sharon de som compleet verkeerd verteldequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet een kind, maar deze nono's niet
Ik dacht even van huh, tot ik je naam zag.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:21 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, clienten weer in bed, tabletjes en spuitjes gegeven, nu is liesje vrijMorgen weer een late dienst pppfff, ben aan het afkicken zo
Alleen Sharon.quote:
Doet ze altijd, ik vind het wel schattig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Sanctie voor Sharon: ze zegt MENEER tegen de Stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |