Psies! Confrontatie met je grootste angst iBenny!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Beste middel om ervan af te komen is er zelf 1 te kopen en er drie maanden mee te lopen... gegarandeerd succes
Dat ontken ik toch niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij heeft ook wel een beetje gelijk, het gaat toch ook nergens om en het is grappig, en hij word er op aangesproken door philip terwijl hij ook niet de enige was die stond te lachen.
zie er gewoon de humor van in en ga weer door, die foon rinkelt heus wel weer een keer
die ongestelde broeken moet je eens wassen danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Ik draag 's zomers ook rode broeken hoor!
bahquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Beste middel om ervan af te komen is er zelf 1 te kopen en er drie maanden mee te lopen... gegarandeerd succes
maar dat is het spel, elkaar gek maken daar doen ze het voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet?
(En Filip ook niet)
Maar lachen kun je daarna ook wel.
Het gaat er om dat anderen misschien wel graag die 500E willen.
Mij gaat het er om hoe Karim met kritiek omgaat.
We kunnen er ook samen 1 cadeau doen aan iBennyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Confrontatie met je grootste angst iBenny!
heb je je peuken gehaald==quote:
1.87quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is al bekend hoe lang ze is? 1.80? 1.85?
karim met #rooiebroek loopt er net doorheenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gedoemd alleen UPC-streams te zien vanavond, waarom zie ik alleen maar een lege keuken?
Preciesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat is het spel, elkaar gek maken daar doen ze het voor
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
DOE.EENS.NIET! Met je stomme kutnijd altijd in de cos!
Laura was zo debiel met die missie bezig.. Ze is zo contactgestoord dat zelfs een spontaan "goedemorgen" nog de alarmbellen bij de bewoners, nee wat bij ECHELON ( geen idiotlink) laten afgaan!!!
Omdat we neit mogen zien dat ze zich omkleden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Stranger het volgende:
Ik ben gedoemd alleen UPC-streams te zien vanavond, waarom zie ik alleen maar een lege keuken?
In iedere RLS is het een ongeschreven regel dat je elkaars missies niet gaat lopen verneuken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
DOE.EENS.NIET! Met je stomme kutnijd altijd in de cos!
Laura was zo debiel met die missie bezig.. Ze is zo contactgestoord dat zelfs een spontaan "goedemorgen" nog de alarmbellen bij de bewoners, nee wat bij ECHELON ( geen idiotlink) laten afgaan!!!
Psies! Of we flikkeren een berg door Karim gedragen rode broeken over iBenny!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
We kunnen er ook samen 1 cadeau doen aan iBenny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |