quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef Gamey het volgende:
iemand een idee waar ik die roeiebroek ken kopen, wil ook wel eens een dag voor joker lopen
Jaaaaah!! een love party...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef dasaliz het volgende:
Schakel net in.. Krijgen we een feestje? Ja?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef D. het volgende:
Hopelijk gaat het door met de opdrachten vanavond
dat kan Guido nooit zien vanaf zijn bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt dat Gerard ingebouwde zweetvlekken in zijn overhemd heeft.
Hoezo vergezocht?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef bull1966 het volgende:
Gerard die de clue net niet noemt LOVE makes the world go round dat moet dus MONEY zijn clue voor hemzelf
Hij denkt eerder dat er nog een koppel in het huis zit. daardat er ook werd gezegd en dit is in het huis ook zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef bull1966 het volgende:
Gerard die de clue net niet noemt LOVE makes the world go round dat moet dus MONEY zijn clue voor hemzelf
Karim kan niet tegen kritiek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Mensen ,ik zet streams net aan. Wat is iedereen tam..is er ruzie geweest???
Je kan ffe Bassie bellen, he! krijg je er oranje haar, en een #rooieneus bij!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:05 schreef Gamey het volgende:
iemand een idee waar ik die roeiebroek ken kopen, wil ook wel eens een dag voor joker lopen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:09 schreef liqrich het volgende:
die flip bewoog zelf als eerst met zn arm toch?
Voorbereiding voor een feestje maar ze hebben net 500 euro verloren omdat ze niet 5 minuten stil konden staanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef mijntjexx het volgende:
Mensen ,ik zet streams net aan. Wat is iedereen tam..is er ruzie geweest???
hij heeft ook wel een beetje gelijk, het gaat toch ook nergens om en het is grappig, en hij word er op aangesproken door philip terwijl hij ook niet de enige was die stond te lachen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef bb2 het volgende:
Bah Karim, die gast kan dus echt tegen geen enkele kritiek en/of discussie.....
DOE.EENS.NIET! Met je stomme kutnijd altijd in de cos!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Degene die zich vandaag het meest heeft laten kennen is Monique. Door in de groep over Laura's missie te beginnen.
Niks mis mee toch? Ik draag 's zomers ook rode broeken hoor!quote:
Zo slim is gerard in het spel niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef bull1966 het volgende:
het liedje is money makes the world......
Beste middel om ervan af te komen is er zelf 1 te kopen en er drie maanden mee te lopen... gegarandeerd succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |