"Jullie zijn allemaal domme koeien, hier heb je alvast een bel"?quote:
Wou jij het vuurtje nog een keer opstoken hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Haha ja dit dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is gewoon een bedweterige saaie strijkplank ..overal commentaar op ...je weet wel zoneen die mee gaat op kamp en om 22.00 al begint te zeuren of iedereen stil kan zijn omdat ze niet kan slapen .... blijf dan thuis is mijn idee dan
Mjah.. moet ook wel zeggen dat de missies nu ook niet echt baanbrekend zijn.. laat ze iets doen wat meer tijd kost? Laat ze hun boodschappen bij elkaar verdienen? Soort BB opdrachten ofzo. Dit ís ook saai. Ze hebben geen reet te doen de hele dag en die neus is ook wel een keer leeggepulkt. Ze verrotten allemaal weg in hun luie zweet...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
even buiten drank en korte jurkjes:
Ze praat niet
doet niet mee
verziekt missies omdat geen zin
klaagt altijd dat ze zich verveeld als ze 8 uur op haar nest ligt overdags
klaagt over elke manier om wat actie ind e tent te brengen, missies, geheimen, niets is goed genoeg
Ze wil niets, doet niets en heeft er gewoon geen zin in. Dan ben je TE saai voor een rls en moet je gewoon lekker wat anders gaan doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dr staat niet in de reglementen dat het alleen maar duidelijke clue's moeten zijn...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een keer een homo-bingoavond had bij moeten wonen om de clues allemaal te kunnen begrijpen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wou jij het vuurtje nog een keer opstoken hier?Niet van mij hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? Dan hadden ze die 12 geboden ook niet hoeven opstellen.quote:
Zeg nou zelf:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is gewoon een bedweterige saaie strijkplank ..overal commentaar op ...je weet wel zoneen die mee gaat op kamp en om 22.00 al begint te zeuren of iedereen stil kan zijn omdat ze niet kan slapen .... blijf dan thuis is mijn idee dan
ik had eerder verwacht dat je fan zou worden van Aafquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga gelijk een kaarsje branden!
klopt ja... is jou naam fonsquote:
Of misschien wel een waarschuwingsbel....De sirene kunnen ze niet gebruiken als cluequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
"Jullie zijn allemaal domme koeien, hier heb je alvast een bel"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |