Nou laura lattix daar ga je danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Rubeeen het volgende:
er mag niet gedronken worden totdat iedereen zich heeft verkleed...
Meer actie ook. Qua streams is 't een leuke avond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef Gamey het volgende:
YEAH ze worden harder eindelijk
Bedankt voor het luisteren redactie
quote:
Sommige mensen kennen blijkbaar het RLS-verleden van fok nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik werd laatst uitgescholden door een oude vrouw hier op Fok! voor homo omdat in mijn postgeschiedenis secret story vond. Belachelijk toch
Doe maar lekker een ander rokje aan, met legging natuurlijk en laarzen tot je oksel.quote:
Volgens mij was dat een grapje, ze hebben het constand over absinth, omdat Aafke daar ooit over begon. (het is trouwens wel lekker en maak zo snel dronken)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef mijntjexx het volgende:
zei gerard nou dat ze absinth hadden??
de stem zei dan ook 'de uitkomst delen door twee'quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Tja het blijft een regel v.w.b. het uitrekenen Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
Machtsverheffen, vermenigvuldigen, worteltrekken, optellen en aftrekken
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahahah
Het is echt zo, ik troll niet![]()
03-03-2011 21:36:22 van Karina aan iwannabehigh
Ik heb ze niet gelezen, alleen de TT's bekeken en ik zag bijvoorbeeld heel veel SST, dat is toch iets waar vooral vrouwen naar kijken...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef waxmask het volgende:
De stem vindt de Rooie Broek in ieder geval wel feestelijk.....![]()
![]()
Me toquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lantaarpaaltje krijgt openlijk een waarschuwing.....
Ik vind de stem ineens heel leuk.
hebben ze die arme meneer van dale nou nog niet met pensioen gestuurd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
Tja het blijft een regel v.w.b. het uitrekenen Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord
Machtsverheffen, vermenigvuldigen, worteltrekken, optellen en aftrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |