Hij kijkt als die acteur in "The Shining"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Rubeeen het volgende:
Alex al bezopen na 1 slok?![]()
[ afbeelding ]
Dim eens een beetje tegen ons aller PB.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Misschien moet jij gewoon op VOL postenJe bent het echt kwijt meid
faalex bedenkt al zijn acties voor de komende uren zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Rubeeen het volgende:
Alex al bezopen na 1 slok?![]()
[ afbeelding ]
Zo niet he, als er 1 wat van me kan hebben is zij het welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dim eens een beetje tegen ons aller PB.
Dat jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Burgerlijk?
Ik vind haar eerder a-sociaal. Ze doet totaal niet mee met de groep en nu ze 2x de meeste stemmen heeft gehad (jaarsalaris van Pb) denkt ze dat ze de queen van SST is.
Wat een onzin. Ze is net een giraffequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura ziet er altijd leuk uit. Ook al draagt ze een juten aardappelzak.
Dat maakt haar zo leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan Aafke zich eens kleden dat ze niet op een portiekslet lijkt?
SLAAP LEKKERquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Tamaartje het volgende:
Moet helaas echt gaan slapen...
Have fun allemaal bij de Love Party!
Morgen lees ik weer bij![]()
trustequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Tamaartje het volgende:
Moet helaas echt gaan slapen...
Have fun allemaal bij de Love Party!
Morgen lees ik weer bij![]()
dat hebben we gisteren al gehad, toen ze karims kleren aandeedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan Aafke zich eens kleden dat ze niet op een portiekslet lijkt?
Snap ik ook geen reet van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp het echt niet dat de feestjes iedere keer zo laat moeten zijn...
sneu toch? Ik hoop (iemand zei dat al) dat het volgende telefoontje is: Komende 6 weken nominatiequote:
niet hoeren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:40 schreef Ireth het volgende:
Waarom wordt iemand als Laura omschreven als saai, dood, kerkganger, preuts en weet ik veel wat? Omdat ze niet staat te hoeren en snoeren bij het eerste drankje en de tent aandweilt met haar schaamlippen bij het tweede drankje? Als ik in dat huis zou zitten zou ik uberhaupt niet eens zo'n jurkje bij me hebben! Laat staan dat ik me zo zou gedragen als Aafke. Ik ben een Laura in het kwadraat geloof ik.. en volgens mij is dat absoluut not done als ik hier lees....
Lijkt wel bommie bij de lapoquote:
Ik ga gelijk een kaarsje branden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
Laura wil niets, Laura doet niets, Laura zegt niets en als ze eens een keer een missie moet doen is het klagen janken en verpesten!
Waarom zit dat wicht in godesnaam in dat programma? Had ze niet gewoon een ander baantje kunnen zoeken als ze dan persé iets anders wil?
Echt PB kan hier wel weken gaan lopen speechen maar ze valt gewoon vanavond WEER door de mand.. nu weer niet willen omkleden .. niets wil ze! GA WEG! GA WEEEEEEEEEEEEEG!
Als er een god is ligt Laura morgen nog in de kelder van PB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |