Alex zet vals spoor uit: " ik ben topvoetballer" .quote:
Sharon zei: "Kunt u de som nog één keer herhalen, meneer?quote:
in de kerk is wel altijd veel te doen met kleine kindjes ja!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
denk dat laura alleen feestjes van de kerk kent
Boeiend allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef suzi1 het volgende:
had net mn moeder van 70+ aan de telefoon. ze zei er zit er eentje alleen maar continu te gapen (doelend op onzen lauwra uiteraard)
Moet je eens op letten, vaak gaapt ze net, als ze niet weet wat ze moet doen of geen houding weet te geven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef suzi1 het volgende:
had net mn moeder van 70+ aan de telefoon. ze zei er zit er eentje alleen maar continu te gapen (doelend op onzen lauwra uiteraard)
Voor straf naar Japan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon zei: "Kunt u de som nog één keer herhalen, meneer?
De 12 geboden van "De Stem:
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
IK EIS EEN SANCTIE VOOR SHARON!!!!
Burgerlijk?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
echt wat is dat mens vreselijk burgelijk !!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
in de kerk is wel altijd veel te doen met kleine kindjes ja!!
haha precies,of heel de tijd mensen kriebelen brrrquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als we mazzel hebben zien we haar rechterbeen straks weer bewegen
Laura ziet er altijd leuk uit. Ook al draagt ze een juten aardappelzak.quote:
kommaneukenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon zei: "Kunt u de som nog één keer herhalen, meneer?
De 12 geboden van "De Stem:
11. Noem de stem altijd 'De Stem' als je hem aanspreekt
IK EIS EEN SANCTIE VOOR SHARON!!!!
Geen slok toch, ze mochen toch niet drinken voor iedereen klaar was met omkleden, en ik zie nog steeds Aafke's bhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Rubeeen het volgende:
Alex al bezopen na 1 slok?![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet jij gewoon op VOL postenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura ziet er altijd leuk uit. Ook al draagt ze een juten aardappelzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |