Houd der maar goed in de gaten, want ik verwacht zo een roemloze stille terugtrek manoeuvre richting geheime kamer / Nederlandquote:
had niets anders verwacht van haar , dus dikke vette sanktie is hier wel op zn plaatsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop op een extreem dikke sanctie nu ze gewoon al niet eens meer iets doet!
Nope, wel wanneer ze faalde...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand hoe laat haar missie is begonnen??
Wat een onzin Sjoelen gaat toch voor een stomme missie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop op een extreem dikke sanctie nu ze gewoon al niet eens meer iets doet!
Automatische nominatie MET 60% achterstand in stemmen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
had niets anders verwacht van haar , dus dikke vette sanktie is hier wel op zn plaats
Toen ze zich opgaf!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Day het volgende:
Ze is er dus gewoon mee gestopt? Wat karakterloos!
Oh......wacht....
Die verdient pikstraf! O... wacht..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Alex heeft Laura's missie helemaal om zeep geholpen door met dit sjoelidee te komen.
PSIES! DIE VIEZE DATE RAPERT!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Alex heeft Laura's missie helemaal om zeep geholpen door met dit sjoelidee te komen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde die het verpesten hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
doet falex toch nog iets goedsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn schuld dus, zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
3 nummertjes zijn meer dan genoeg. Daarna stort ze in bed na een glaasje sinas.quote:
Nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan ze die missie nu doen terwijl ze met zijn twaalven aan tafel zitten?
Alex zijn timing.. LEGEN...wait for it... DARY!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Alex z''n timing is awesome as always.
Dus dat. Maar ze heeft nepgeneukt met Alex, dus......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sharon werd toen terug gestuurd, die deed enorm veel moeite.
Ze heeft er al 4 (Ser, Geer, Mo en Jo)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
3 nummertjes zijn meer dan genoeg. Daarna stort ze in bed na een glaasje sinas.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou leuk feestje wordt dat straks. 1/3e van de tijd Thomas Berge.
Gewoon, vragen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan ze die missie nu doen terwijl ze met zijn twaalven aan tafel zitten?
4, ze heeft mo/gerard/stervio en jo gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Dus we hebben 3 liedjes en die gaan in de repeat?
Ser???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze heeft er al 4 (Ser, Geer, Mo en Jo)
sorry, maar dat van die militairen weet ik ook niet :Squote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je wordt volgens mij ook wel helemaal wereldvreemd als je daar binnen zit. Zo weten ze totaal niets van de 3 militairen die vast hebben gezeten en de tsunami.
Daarnaast is hij al druk genoeg bezig om zijn eigen naam te onthouden..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Maik zal wel denken, mot jij nou bij mij???
hahaa ik dacht het , jij tiept hetquote:
Juist niet, deze gênante vertoning moet nog ff duren.quote:
Maar op deze manier mislukt het sowieso, en als je het vraagt heb je in ieder geval wat meer variatie straks.quote:
psies.. wat een kut hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
Hij gaat er zelfs bij zingen, perfecte opening!!!
Neee.quote:
Mooie prrrrrrrrrrrrrrijzenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaa ik dacht het , jij tiept het
Daar zou ik dus compleet gek van worden, geen internet, nieuws of kranten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je wordt volgens mij ook wel helemaal wereldvreemd als je daar binnen zit. Zo weten ze totaal niets van de 3 militairen die vast hebben gezeten en de tsunami.
Hoe is ze er bij Mo en de rest dan achtergekomen?quote:
Perfect stel als ik het zo zie..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
Maik en Lau zwijgzaam. Niks nieuws onder de zon.
Joan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee.En welke kansloze miep heeft dat liedje genoemd? Ik zie de fan van Fans! niet zitten duss?
Ze weet niet dat de liedjes worden gedraaid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar op deze manier mislukt het sowieso, en als je het vraagt heb je in ieder geval wat meer variatie straks.
hou jij ff lekker op zeg !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou laat Aafke dan nog effe met die ene volkszanger komen..
Jannes!
Goh verrassing, Alex hangt ook weer in de buurt.quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
Hop.. Alex, De timingman komt erbij zitten
Psies op tijd om het voor Laura weer te verkloten, wat een held!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh verrassing, Alex hangt ook weer in de buurt.
Ah.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze weet niet dat de liedjes worden gedraaid.
Rinus bedoel je?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou laat Aafke dan nog effe met die ene volkszanger komen..
Jannes!
Ook daaraan mag inmiddels getwijfeld worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef Gert het volgende:
Maar ze weet wél dat het op deze manier niks wordt met die missie.
Sharon >>>> Lauraquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Uiteindelijk is het Sharon ook gelukt, maar deze sufkudt onderneemt niks.
Joannaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee.En welke kansloze miep heeft dat liedje genoemd? Ik zie de fan van Fans! niet zitten duss?
altijd blijven lachenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Ik verdenk Alex ervan een oortje met de regie in te hebben die hem op de meest belabberde tijdstippen ergens heensturen! Als dat zo is, wil ik dat Alphons de nobelprijs voor de wetenschap krijgt!Dit is zo perfect mis getimed steeds!
Ja echt he!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef Spooky4u het volgende:
Mo heeft heel die kralenketting al uitgerekend en denk, pfffff, schiet eens op man
Hier net zo, eerste wat ik 's ochtends doe is nieuws lezen op internet onder het genot van bakkie pleur en peukie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zou ik dus compleet gek van worden, geen internet, nieuws of kranten.
Zenderleider net5. De baas van het geheel.quote:
Dus dat.quote:
Ik zie het nut nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier net zo, eerste wat ik 's ochtends doe is nieuws lezen op internet onder het genot van bakkie pleur en peukie.
Bij een BB werden ze wel apart geroepen toen met de twintowers. Ik snap niet dat ze nu ook niet een kleine update krijgen en het heeft nog met een speelster te maken ook nog.
Zou tegelijkertijd een clue kunnen zijn.
oh oke, thnxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zenderleider net5. De baas van het geheel.
laura leest mee hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
als laura slim is rent ze nu naar #rooiebroek in de slaapkamer
no fun van the stoogesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ben dus trouwens wel oprecht benieuwd naar het lievelingsnummer van Karim..
zou toch niet iets van Iggy zijn he..
kvind hem wel het type voor walk on the wild side van lou reedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ben dus trouwens wel oprecht benieuwd naar het lievelingsnummer van Karim..
zou toch niet iets van Iggy zijn he..
Ik zie het nut wel. Vooral voor Sharon.quote:
Die zijn nog in ontwikkelingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik wil haar tieten zien.
Make it happen
Dat is ook wel een mega-awesome-uber-supernummerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
[..]
kvind hem wel het type voor walk on the wild side van lou reed
st toch een liefdesliedje zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
[..]
kvind hem wel het type voor walk on the wild side van lou reed
wees gerust, het zal niet de laatste tsunami op aard zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie het nut wel. Vooral voor Sharon.
Ze heeft zelf zoiets groots meegemaakt, en nu moet ze straks na lange tijd horen wat er is gebeurd.
Lijkt me enorm schokkend voor haar.
Ik zou har zeker hierover inlichten.
absolutely !!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mega-awesome-uber-supernummer
Zoals ik al zeg, ik zie het nut nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie het nut wel. Vooral voor Sharon.
Ze heeft zelf zoiets groots meegemaakt, en nu moet ze straks na lange tijd horen wat er is gebeurd.
Lijkt me enorm schokkend voor haar.
Ik zou har zeker hierover inlichten.
ja maar ik bedoelde dat hij het type wel is voor dit nummerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Reksie1981 het volgende:
moet
[..]
st toch een liefdesliedje zijn?
Ewww!! Dat vind ik zo'n creep!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind hem soms net een mini-keith bakker.
Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
karim is er zo op vooruit gegaan, vooral als je hem in z'n introductie filmpje ziet!quote:
We hebben hier Jazz in Duketown en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niets vind!quote:
Zeg! Wat is er mis met jazz?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Karim heeft meteen door dat 't een missie is, aan die lach te zien.
Misschien om haar vriendinnen op te halen na een avond stappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef farscapevr8 het volgende:
laura heeft het over de otter in loosdrecht, heb haar daar echt nog noooit gezien
Idd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niets voor mijquote:
Gevoelige snaar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou es op met beledigen. Je bent irritant echt, en het raakt kant nog wal
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begrip Jazz is zo breed dat als je Jazzquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
We hebben hier Jazz in Duketown en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niets vind!
Nee, die verdenkt haar aan alle kanten nuquote:
als hij daar nou is 20 minuten de tijd voor neemt hebben we een mooie faalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
Karim loopt haar ook lekker dwars te bomen..
Reacties op de streams, niet op de Streamers !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het begrip Jazz is zo breed dat als je Jazzzegt je gewoon niet van muziek houdt
Eensch.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef D. het volgende:
Het begrip Jazz is zo breed dat als je Jazz :r zegt je gewoon niet van muziek houdt
Die stijgt in waardering per uurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
Karim loopt haar ook lekker dwars te bomen..
lievelings liefdesliedjes van de bewoners ontfutselen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef minzo het volgende:
Ik kom net binnen stromen, wat voor missie heeft Laura?
Te laatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Reacties op de streams, niet op de Streamers !!
(zo daar zijn we vanaf ;0 )
thanks!:)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Roguee het volgende:
[..]
lievelings liefdesliedjes van de bewoners ontfutselen!
En alle liedjes die ze weet te ontfutselen worden vanavond op het feestje gedraaid trouwens.quote:
Is dat een feit, of wederom een aanname?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
En alle liedjes die ze weet te ontfutselen worden vanavond op het feestje gedraaid trouwens.
Tot nu toe weet ze er drie concreet dus die krijgen we de hele avond te horen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
En alle liedjes die ze weet te ontfutselen worden vanavond op het feestje gedraaid trouwens.
Nou het is een officieel feit, maar HEY niets is wat het lijkt hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een feit, of wederom een aanname?
AMEN !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot nu toe weet ze er drie concreet dus die krijgen we de hele avond te horen!
4 toch? (Mo, Jo, Ser en Geer)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot nu toe weet ze er drie concreet dus die krijgen we de hele avond te horen!
Welke van Ser??quote:
Karim noemde 6 nummersquote:
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ze moest de liedjes aan alle bewoners ontfutselen dus dat feest gaat dus niet door?
Dus dat.quote:
Welk nummer dan?quote:
Die is gaaf!!quote:
Mazaru, love you.quote:
Waaronder Thomas Bergequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus wel een feest maar met 4 nummers op repeat, gezellug!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
Gewoon een kar binnen rijden met heel veel drank en bittergarnituur.. en als ze klaar zijn met juigen:
Stem: Bewoners, omdat Laura wederom hopeloos faalde even een liedje aan jullie te vragen, gaat deze kar naar de regiekamer. Uiteraard is de KvdW dicht tot na de kater! Fijne avond met je stomme hints en josti-sjoelen!
Samen met 5 andere nummersquote:
Dit zou ook het nummer zijn wat ik zou noemenquote:
Maar de mensen die het Laura vertelt hebben die snappen het toch zo..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Laura niks mag zeggen en dat Gerard hints gaat zoeken in de teksten
Ze werden wakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Tassie37 het volgende:
Goeeedenavond. Just logged in. Ik heb het nog nooit eerder gevraagd en wees een beetje coulant want ik heb me de hele dag de fakking tering gewerkt bij mijn schizofrene baasch voor een fak-fak-fakking hongerloontje, dus ik heb geen zin om alles terug te lezen....kan iemand me even bijpraten over de hoogte- en dieptepunten van vandaag?
Mijn vriendin wees me erop dat Aafke altijd haar mond open heeft..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
ffkes deze tussendoor
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze werden wakker.
Toen gingen ze weer slapen.
Toen werden ze weer wakker.
En nu heeft Laura een missie.
Op de tv in de kamer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zijn ze 't geheim van Cynthia te weten gekomen?
Heeft ze zelf verteld en dat is toen uitgezonden op de tv.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Guido ook, zouden ze broer en zus zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wees me erop dat Aafke altijd haar mond open heeft..
Let daar maar eens op!
ah ok, gemist.quote:
Door het filmpje dat ze van dr lieten zienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Highlights kun je in dit topic vinden,dat "sticky" bovenin de index te vinden is:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Tassie37 het volgende:
Goeeedenavond. Just logged in. Ik heb het nog nooit eerder gevraagd en wees een beetje coulant want ik heb me de hele dag de fakking tering gewerkt bij mijn schizofrene baasch voor een fak-fak-fakking hongerloontje, dus ik heb geen zin om alles terug te lezen....kan iemand me even bijpraten over de hoogte- en dieptepunten van vandaag?
Mac vroeg dicht daar waar jij werkt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
goffer kut tering tyfus facking drukke avond gehad
nu nog drie kwartier in de aoto gofferdegoffer
goede avond trouwens vrienden
Geen fakking ideequote:
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
nou ja zeg !!! slaat helemaal nergens op dit
Dan kom je bij de verkeerde piercerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
nou sorry maar dit geluid heb ik bij een piercer nooit gehoord
zij zal het wel het beste wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Soury het volgende:
Aafke zegt zelf dat het klinkt alsof iemand door zijn hoofd wordt geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |