Sharon >>>> Lauraquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Uiteindelijk is het Sharon ook gelukt, maar deze sufkudt onderneemt niks.
Joannaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee.En welke kansloze miep heeft dat liedje genoemd? Ik zie de fan van Fans! niet zitten duss?
altijd blijven lachenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:53 schreef versabommie het volgende:
Ik verdenk Alex ervan een oortje met de regie in te hebben die hem op de meest belabberde tijdstippen ergens heensturen! Als dat zo is, wil ik dat Alphons de nobelprijs voor de wetenschap krijgt!Dit is zo perfect mis getimed steeds!
Ja echt he!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef Spooky4u het volgende:
Mo heeft heel die kralenketting al uitgerekend en denk, pfffff, schiet eens op man
Hier net zo, eerste wat ik 's ochtends doe is nieuws lezen op internet onder het genot van bakkie pleur en peukie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zou ik dus compleet gek van worden, geen internet, nieuws of kranten.
Zenderleider net5. De baas van het geheel.quote:
Dus dat.quote:
Ik zie het nut nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier net zo, eerste wat ik 's ochtends doe is nieuws lezen op internet onder het genot van bakkie pleur en peukie.
Bij een BB werden ze wel apart geroepen toen met de twintowers. Ik snap niet dat ze nu ook niet een kleine update krijgen en het heeft nog met een speelster te maken ook nog.
Zou tegelijkertijd een clue kunnen zijn.
oh oke, thnxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zenderleider net5. De baas van het geheel.
laura leest mee hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
als laura slim is rent ze nu naar #rooiebroek in de slaapkamer
no fun van the stoogesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ben dus trouwens wel oprecht benieuwd naar het lievelingsnummer van Karim..
zou toch niet iets van Iggy zijn he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |