Houd der maar goed in de gaten, want ik verwacht zo een roemloze stille terugtrek manoeuvre richting geheime kamer / Nederlandquote:
had niets anders verwacht van haar , dus dikke vette sanktie is hier wel op zn plaatsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop op een extreem dikke sanctie nu ze gewoon al niet eens meer iets doet!
Nope, wel wanneer ze faalde...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand hoe laat haar missie is begonnen??
Wat een onzin Sjoelen gaat toch voor een stomme missie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop op een extreem dikke sanctie nu ze gewoon al niet eens meer iets doet!
Automatische nominatie MET 60% achterstand in stemmen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef Stability het volgende:
[..]
had niets anders verwacht van haar , dus dikke vette sanktie is hier wel op zn plaats
Toen ze zich opgaf!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Day het volgende:
Ze is er dus gewoon mee gestopt? Wat karakterloos!
Oh......wacht....
Die verdient pikstraf! O... wacht..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Alex heeft Laura's missie helemaal om zeep geholpen door met dit sjoelidee te komen.
PSIES! DIE VIEZE DATE RAPERT!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Alex heeft Laura's missie helemaal om zeep geholpen door met dit sjoelidee te komen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde die het verpesten hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
doet falex toch nog iets goedsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn schuld dus, zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
3 nummertjes zijn meer dan genoeg. Daarna stort ze in bed na een glaasje sinas.quote:
Nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan ze die missie nu doen terwijl ze met zijn twaalven aan tafel zitten?
Alex zijn timing.. LEGEN...wait for it... DARY!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Alex z''n timing is awesome as always.
Dus dat. Maar ze heeft nepgeneukt met Alex, dus......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sharon werd toen terug gestuurd, die deed enorm veel moeite.
Ze heeft er al 4 (Ser, Geer, Mo en Jo)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
3 nummertjes zijn meer dan genoeg. Daarna stort ze in bed na een glaasje sinas.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou leuk feestje wordt dat straks. 1/3e van de tijd Thomas Berge.
Gewoon, vragen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan ze die missie nu doen terwijl ze met zijn twaalven aan tafel zitten?
4, ze heeft mo/gerard/stervio en jo gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Dus we hebben 3 liedjes en die gaan in de repeat?
Ser???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze heeft er al 4 (Ser, Geer, Mo en Jo)
sorry, maar dat van die militairen weet ik ook niet :Squote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je wordt volgens mij ook wel helemaal wereldvreemd als je daar binnen zit. Zo weten ze totaal niets van de 3 militairen die vast hebben gezeten en de tsunami.
Daarnaast is hij al druk genoeg bezig om zijn eigen naam te onthouden..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Maik zal wel denken, mot jij nou bij mij???
hahaa ik dacht het , jij tiept hetquote:
Juist niet, deze gênante vertoning moet nog ff duren.quote:
Maar op deze manier mislukt het sowieso, en als je het vraagt heb je in ieder geval wat meer variatie straks.quote:
psies.. wat een kut hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
Hij gaat er zelfs bij zingen, perfecte opening!!!
Neee.quote:
Mooie prrrrrrrrrrrrrrijzenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaa ik dacht het , jij tiept het
Daar zou ik dus compleet gek van worden, geen internet, nieuws of kranten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je wordt volgens mij ook wel helemaal wereldvreemd als je daar binnen zit. Zo weten ze totaal niets van de 3 militairen die vast hebben gezeten en de tsunami.
Hoe is ze er bij Mo en de rest dan achtergekomen?quote:
Perfect stel als ik het zo zie..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
Maik en Lau zwijgzaam. Niks nieuws onder de zon.
Joan...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neee.En welke kansloze miep heeft dat liedje genoemd? Ik zie de fan van Fans! niet zitten duss?
Ze weet niet dat de liedjes worden gedraaid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar op deze manier mislukt het sowieso, en als je het vraagt heb je in ieder geval wat meer variatie straks.
hou jij ff lekker op zeg !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou laat Aafke dan nog effe met die ene volkszanger komen..
Jannes!
Goh verrassing, Alex hangt ook weer in de buurt.quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef versabommie het volgende:
Hop.. Alex, De timingman komt erbij zitten
Psies op tijd om het voor Laura weer te verkloten, wat een held!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh verrassing, Alex hangt ook weer in de buurt.
Ah.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze weet niet dat de liedjes worden gedraaid.
Rinus bedoel je?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou laat Aafke dan nog effe met die ene volkszanger komen..
Jannes!
Ook daaraan mag inmiddels getwijfeld worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:52 schreef Gert het volgende:
Maar ze weet wél dat het op deze manier niks wordt met die missie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |