4 toch? (Mo, Jo, Ser en Geer)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot nu toe weet ze er drie concreet dus die krijgen we de hele avond te horen!
Welke van Ser??quote:
Karim noemde 6 nummersquote:
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ze moest de liedjes aan alle bewoners ontfutselen dus dat feest gaat dus niet door?
Dus dat.quote:
Welk nummer dan?quote:
Die is gaaf!!quote:
Mazaru, love you.quote:
Waaronder Thomas Bergequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus wel een feest maar met 4 nummers op repeat, gezellug!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef versabommie het volgende:
Gewoon een kar binnen rijden met heel veel drank en bittergarnituur.. en als ze klaar zijn met juigen:
Stem: Bewoners, omdat Laura wederom hopeloos faalde even een liedje aan jullie te vragen, gaat deze kar naar de regiekamer. Uiteraard is de KvdW dicht tot na de kater! Fijne avond met je stomme hints en josti-sjoelen!
Samen met 5 andere nummersquote:
Dit zou ook het nummer zijn wat ik zou noemenquote:
Maar de mensen die het Laura vertelt hebben die snappen het toch zo..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Laura niks mag zeggen en dat Gerard hints gaat zoeken in de teksten
Ze werden wakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Tassie37 het volgende:
Goeeedenavond. Just logged in. Ik heb het nog nooit eerder gevraagd en wees een beetje coulant want ik heb me de hele dag de fakking tering gewerkt bij mijn schizofrene baasch voor een fak-fak-fakking hongerloontje, dus ik heb geen zin om alles terug te lezen....kan iemand me even bijpraten over de hoogte- en dieptepunten van vandaag?
Mijn vriendin wees me erop dat Aafke altijd haar mond open heeft..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
ffkes deze tussendoor
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze werden wakker.
Toen gingen ze weer slapen.
Toen werden ze weer wakker.
En nu heeft Laura een missie.
Op de tv in de kamer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zijn ze 't geheim van Cynthia te weten gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |