Ewww!! Dat vind ik zo'n creep!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vind hem soms net een mini-keith bakker.
Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
karim is er zo op vooruit gegaan, vooral als je hem in z'n introductie filmpje ziet!quote:
We hebben hier Jazz in Duketown en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niets vind!quote:
Zeg! Wat is er mis met jazz?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Karim heeft meteen door dat 't een missie is, aan die lach te zien.
Misschien om haar vriendinnen op te halen na een avond stappen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef farscapevr8 het volgende:
laura heeft het over de otter in loosdrecht, heb haar daar echt nog noooit gezien
Idd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niets voor mijquote:
Gevoelige snaar?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou es op met beledigen. Je bent irritant echt, en het raakt kant nog wal
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begrip Jazz is zo breed dat als je Jazzquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
We hebben hier Jazz in Duketown en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niets vind!
Nee, die verdenkt haar aan alle kanten nuquote:
als hij daar nou is 20 minuten de tijd voor neemt hebben we een mooie faalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
Karim loopt haar ook lekker dwars te bomen..
Reacties op de streams, niet op de Streamers !!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het begrip Jazz is zo breed dat als je Jazzzegt je gewoon niet van muziek houdt
Eensch.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef D. het volgende:
Het begrip Jazz is zo breed dat als je Jazz :r zegt je gewoon niet van muziek houdt
Die stijgt in waardering per uurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:01 schreef Niki.P het volgende:
Karim loopt haar ook lekker dwars te bomen..
lievelings liefdesliedjes van de bewoners ontfutselen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef minzo het volgende:
Ik kom net binnen stromen, wat voor missie heeft Laura?
Te laatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Reacties op de streams, niet op de Streamers !!
(zo daar zijn we vanaf ;0 )
thanks!:)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Roguee het volgende:
[..]
lievelings liefdesliedjes van de bewoners ontfutselen!
En alle liedjes die ze weet te ontfutselen worden vanavond op het feestje gedraaid trouwens.quote:
Is dat een feit, of wederom een aanname?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
En alle liedjes die ze weet te ontfutselen worden vanavond op het feestje gedraaid trouwens.
Tot nu toe weet ze er drie concreet dus die krijgen we de hele avond te horen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
En alle liedjes die ze weet te ontfutselen worden vanavond op het feestje gedraaid trouwens.
Nou het is een officieel feit, maar HEY niets is wat het lijkt hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een feit, of wederom een aanname?
AMEN !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tot nu toe weet ze er drie concreet dus die krijgen we de hele avond te horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |