Heeft ze zelf verteld en dat is toen uitgezonden op de tv.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zijn ze 't geheim van Cynthia te weten gekomen?
Guido ook, zouden ze broer en zus zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:16 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wees me erop dat Aafke altijd haar mond open heeft..
Let daar maar eens op!
ah ok, gemist.quote:
Door het filmpje dat ze van dr lieten zienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zijn ze 't geheim van Cynthia te weten gekomen?
Highlights kun je in dit topic vinden,dat "sticky" bovenin de index te vinden is:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:14 schreef Tassie37 het volgende:
Goeeedenavond. Just logged in. Ik heb het nog nooit eerder gevraagd en wees een beetje coulant want ik heb me de hele dag de fakking tering gewerkt bij mijn schizofrene baasch voor een fak-fak-fakking hongerloontje, dus ik heb geen zin om alles terug te lezen....kan iemand me even bijpraten over de hoogte- en dieptepunten van vandaag?
Mac vroeg dicht daar waar jij werkt!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
goffer kut tering tyfus facking drukke avond gehad
nu nog drie kwartier in de aoto gofferdegoffer
goede avond trouwens vrienden
Geen fakking ideequote:
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
nou ja zeg !!! slaat helemaal nergens op dit
Dan kom je bij de verkeerde piercerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Stability het volgende:
nou sorry maar dit geluid heb ik bij een piercer nooit gehoord
zij zal het wel het beste wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Soury het volgende:
Aafke zegt zelf dat het klinkt alsof iemand door zijn hoofd wordt geschoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |