kvind hem wel het type voor walk on the wild side van lou reedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ben dus trouwens wel oprecht benieuwd naar het lievelingsnummer van Karim..
zou toch niet iets van Iggy zijn he..
Ik zie het nut wel. Vooral voor Sharon.quote:
Die zijn nog in ontwikkelingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik wil haar tieten zien.
Make it happen
Dat is ook wel een mega-awesome-uber-supernummerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
[..]
kvind hem wel het type voor walk on the wild side van lou reed
st toch een liefdesliedje zijn?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
[..]
kvind hem wel het type voor walk on the wild side van lou reed
wees gerust, het zal niet de laatste tsunami op aard zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie het nut wel. Vooral voor Sharon.
Ze heeft zelf zoiets groots meegemaakt, en nu moet ze straks na lange tijd horen wat er is gebeurd.
Lijkt me enorm schokkend voor haar.
Ik zou har zeker hierover inlichten.
absolutely !!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is ook wel een mega-awesome-uber-supernummer
Zoals ik al zeg, ik zie het nut nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie het nut wel. Vooral voor Sharon.
Ze heeft zelf zoiets groots meegemaakt, en nu moet ze straks na lange tijd horen wat er is gebeurd.
Lijkt me enorm schokkend voor haar.
Ik zou har zeker hierover inlichten.
ja maar ik bedoelde dat hij het type wel is voor dit nummerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef Reksie1981 het volgende:
moet
[..]
st toch een liefdesliedje zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |