Damn je zou met zo'n sufkut werken zegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat zou haar werkgever er van vinden, het is wel een dilemma
Haar geheim is dus dat ze kind is van Langnek uit de Efteling! Heeft die stiekem ergens liggen wippen met Sneeuwwitje,quote:
Dat dus.quote:
Verkapte fipo-nijd!quote:
Nee sneu gedoequote:
quote:
Speciaal voor jou.quote:
Zal ik mijn mening er over hier nog eens spamen?quote:
Ik denk dat ze ontslagen gaat worden door haar werkgever, dit kan echt niet!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Zixon het volgende:
[..]
Naspoelen met spraakwater anders gaat ze het nooit redden
Misschien hebben die kindertjes wel open wonden van steeds dat ge-aai.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
Wel leuk, een contactgestoorde peuterleidster ... zouden die ouders hun kinderen nu keihard weghalen?
Ze heeft nog net niet haar hand onder haar hoofdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Stability het volgende:
zelfs bij het tandenpoetsen moet ze nog gaan zitten
ze kan altijd nog bij pearlbitch werken als opblaaspoppetjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
Wel leuk, een contactgestoorde peuterleidster ... zouden die ouders hun kinderen nu keihard weghalen?
We hebben het over Lauraquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee dat zou misschien nog makkelijk voor haar zijn geweest.
Ze moet nu praten
FEESTJE!!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jou.![]()
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
Goffer de goffer, we willen vanavond toch een feestje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef versabommie het volgende:
We hebben het over LauraZe wachten desnoods met het feestje 9 weken lang
Dat wil ik ook wel eens zien ja, denk dat sommige hier dan opeens een heel ander beeld van haar krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEESTJE!!!!!!![]()
En dat ze maar veel alcohol mogen schenken. Speciaal Pasoa en Safari, want dat zijn de enige drankjes die Laura lust en die wil ik nu wel es een keer een beetje aangeschoten zien!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEESTJE!!!!!!![]()
En dat ze maar veel alcohol mogen schenken. Speciaal Pasoa en Safari, want dat zijn de enige drankjes die Laura lust en die wil ik nu wel es een keer een beetje aangeschoten zien!!!!
Ik denk dat wat kinderdagverblijven in Amsterdam heel graag Laura in dienst hadden gehad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn je zou met zo'n sufkut werken zeg![]()
Nooit eens uitbundig, nooit iets van haarzelf laten zien, een grijze muis, een hele dag om je heen.
Ik zou daar gewelddadig van worden
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef suzi1 het volgende:
stemmetje: stop maar laura, dit gaat niet lukken
Dat gaat ze nooittttt redden......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Laura kreeg twee uur voor de missie, er zijn al twintig minuten verstreken.
PEL PEL PELquote:
Mariah Carey of Celine Dionquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Krijgen ze straks maar 1 nummer in de repeat
en dan kunnen ze net dat nr niet vinden, jammer joh....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
dan is het feestje snel afgelopen dan kan laura naar bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Achja een groepsbash vs laura zou wel leuk zijn, want dan breekt ze.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:58 schreef TimeJumper het volgende:
Of missie gefaald, misschien 1 enkel nummer en dan geen feestje.
Iedereen pissed at Lijzige Laura, want dan ook geen drank
Never mind, als ze maar gaan zuipen. Die sufkut drinkt toch alleen sinas.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
ja sofia had er geenlast van hele groepen over zich heenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef liqrich het volgende:
[..]
Achja een groepsbash vs laura zou wel leuk zijn, want dan breekt ze.
Juist. Drank moet er in. Veel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Never mind, als ze maar gaan zuipen. Die sufkut drinkt toch alleen sinas.
Gelukkig ga ik vanavond naar mijn eigen feesie........Hallo Fok people, is er nog meer neiuws dan Laura's missie? Ik weet al van dat heerlijke filmpje van karim en Servio.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jou.![]()
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
Dan is hij op z'n bestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio heeft al de hele avond niks gezegd
klopt ja, mijn hond kan eindelijk rustig slapenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
maar die was dus WEL geinteresseerd hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja sofia had er geenlast van hele groepen over zich heen
komt straks wel als ie weer dronken wordt...dan komen zn frustraties er uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef liqrich het volgende:
[..]
Achja een groepsbash vs laura zou wel leuk zijn, want dan breekt ze.
Zo gaat het meestal wel bij hem idd. Komt de ware aard naar boven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
[..]
komt straks wel als ie weer dronken wordt...dan komen zn frustraties er uit
laat maar een hele tsunami aan alcohol binnen komen is het gelijk een clouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
[..]
komt straks wel als ie weer dronken wordt...dan komen zn frustraties er uit
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat maar een hele tsunami aan alcohol binnen komen is het gelijk een clou
Onder het mom van, "ik heb veel behoefte aan knuffelen"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah ze zeikt weer dat ze niks voelt voor Alex, ze is heel eerlijk tegen hem.
We hebben toch al 2 filmpjes van het stel in bed?Nee,ok dan is dat HEEL eerlijk, in Laura's woordenboek.
dat word gezelloie vanaafquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Dat is het risico als je bij een clubje mensen blijft hangen, hoe maak je nu een praatje met de anderen hè?
Ze werkt met kinderen dus is gewend continu naar beneden te kijken, vandaar dat ze nu pijn aan der nek heeft en vandaar het nivo verschil. Ze wil het liefste gewoon dingen zeggen als; zullen we gaan kleuren? Wil je nog een stukje appel? etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
dat wordt lastig.
Mensen tijdens een gesprek aankijken is ook lastig, heeft ze ook moeite mee.
Half uur ppquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ze werkt met kinderen dus is gewend continu naar beneden te kijken, vandaar dat ze nu pijn aan der nek heeft en vandaar het nivo verschil. Ze wil het liefste gewoon dingen zeggen als; zullen we gaan kleuren? Wil je nog een stukje appel? etc.
Best triest.
Ze past dus zooo bij Alex....
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Servio? Wat is jouw lievelings liefdesliedje?
Stervio:
Is dit een missie ofzo?
Gevolg, hele avond alleen dat nummer
LACHEEEEEEEEE
Ze is er alleen zelf nog niet bewust van.quote:
Deze heeft ze toch nog niet? Monique gaf geen titel, of ik heb het gemistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef danilel het volgende:
mijn himmel, kap dat gesprek toch ff af (even naar de plee of zo) en ga door na de volgende.
Hij hoorde krekels.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef suzi1 het volgende:
zegt gerard dat nou over laura: ik hoor ze nu voor het eerst
Deze gaat ze ook niet te weten komen, daarom focus op een ander targetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Deze heeft ze toch nog niet? Monique gaf geen titel, of ik heb het gemist
Tsja als ze daar al moeite mee heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef danilel het volgende:
mijn himmel, kap dat gesprek toch ff af (even naar de plee of zo) en ga door na de volgende.
Stille baggerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Wie wat wat er onder dat stille water zit![]()
Deze heeft ze nog niet, gaat ze ook niet meer krijgen, daarom door naar de volgende.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Deze heeft ze toch nog niet? Monique gaf geen titel, of ik heb het gemist
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Deze gaat ze ook niet te weten komen, daarom focus op een ander target
Ze heeft ook best een lange duim..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef Urb het volgende:
Stel pessimisten, vast dat gesprek met Guido over d'r fuckbuddies en ontmaagding op d'r 16de niet gehoord?
Ga je gang en spaar ze allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Nr. 1 lovesong van Mo: Look into my eyes
( iets om in de updates te zetten Pietje?)
Hoop dat het lijstje langer word.
En vrouwen vertellen geen sterke verhalen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef Urb het volgende:
Stel pessimisten, vast dat gesprek met Guido over d'r fuck-buddy en ontmaagding op d'r 16de niet gehoord?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hahaha bingo, ik dacht het zij vraagt het
Ze denkt dat ze met haar knappe koppie overal mee weg komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
Laura trekt zich niks van de missie aan.
Als Gerard dat doet is hij de koning.
Als Gerard iets niet wil, dan begint hij er ook niet aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
Laura trekt zich niks van de missie aan.
Als Gerard dat doet is hij de koning.
Komt ze ook. Met d'r dikke voorsprong steeds bij de nominaties. Er wordt niet op haar gestemd omdat ze zo enorm leuk is, neem ik aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze met haar knappe koppie overal mee weg komt.
Niemand schiet er iets mee op een geheime missie te saboteren, als je 't doet komt er alleen maar minder geld in 't spel. Eigenlijk heb je dus gelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Yo, doe gewoon een rondje, wat is jouw favoriete lievelingsliedje..
lekker boeiend, kan je toch gewoon vragen zoeken ze heus niets achter..
Dat dus!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef TimeJumper het volgende:
Ik denk dat gerard verbaast is dat ze meer dan 2 zinnen tegen hem zegt
De meningen zijn hier toch over het algemeen al sterk gedraaidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt ze ook. Met d'r dikke voorsprong steeds bij de nominaties. Er wordt niet op haar gestemd omdat ze zo enorm leuk is, neem ik aan.
geniaal die geer hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Spooky4u het volgende:
Hebben jullie dat samen vaak opstaan?
Ja, elke ochtend staan we op
looking into the sky, looking into the skyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Niki.P het volgende:
Ze kan het niet zo goed onthouden volgens mij..
Discolektischieteit dom wijf is hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Niki.P het volgende:
Ze kan het niet zo goed onthouden volgens mij..
Dat dus. Plus dat het ook iets voor de groep kan zijn zoals in dit geval.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand schiet er iets mee op een geheime missie te saboteren, als je 't doet komt er alleen maar minder geld in 't spel. Eigenlijk heb je dus gelijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef TimeJumper het volgende:
Die missie valt op als een kanonskogel natuurlijk.
Laura die ineens vanzelf tegen iedereen begint te praten.
maar als ze het merken kan de missie afgelopen zijn en verliest ze geld en probeer dat nou maar te krijgen als er ook nooit meer op je gedrukt wordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Papiergeld het volgende:
Wat heeft Laura te verliezen zonder geheim..? Missie heeft niets te maken met haar geheim (in tegestelling tot de missie van Sharon die de heftige gebeurtenissen moest achterhalen). Wat dat betreft mag ze best wat meer lef tonen, maarja dat woord kent ze niet
Ze hep nog tijd.quote:
als falex slim is duwt hij der nog 1 keer bezopen het zwebad in en 5 min onder houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar als ze het merken kan de missie afgelopen zijn en verliest ze geld en probeer dat nou maar te krijgen als er ook nooit meer op je gedrukt word
(voor de bijdehandjes.. misschien word ze nog aangedrukt door falex!)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zie iets positiefs aan Laura trouwens.....wil dat wel even melden.......maar ik weet niet meer wat het was........
Ik zie iets positiefs aan Laura trouwens.....wil dat wel even melden.......maar ik weet niet meer wat het was........
als ze uit beeld loopt ??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Als je van bevers houdtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Wilskracht het volgende:
Laura is wel prachtig om naar te kijken.
Geluid kan altijd op mute
Ik ga niet op de kastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne bashen!!! Go Ridder
Joanne scheld het meest.......Phillip maakt het af meteen te zeggen, Ja die staat bovenaan....Die kop van La Jo is goud waard.
Of paarden en flappies.quote:
Je bent vrouw of je houdt erg van bevers of je bent jaloersquote:
Uhhhquote:
Dank u !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan er geen stream op Karim / Gerard?
Die is geslaagd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Day het volgende:
Ben er weer bij!
Lau nieuwe missie dus, is die van flip geslaagd? Staat niet in sv.
Neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je bent vrouw of je houdt erg van bevers of je bent jaloers
Ja haha, ze wil hem op haar bruiloft hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Urb het volgende:
Haha Joan's lievelings nummer is van Thomas Berge.
joepie ik hebeen muteknopjequote:
Ach, elke RLS gaat vergezeld van een fikse dosis kutnijd bij vrouwelijke kijkers. Da's wel humorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je bent vrouw of je houdt erg van bevers of je bent jaloers
Na Moon en haar meester in de rechten kijk ik nergens meer van op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is toch een seismoloog van het knmi?
OMG, het is echt een kamper.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef Soury het volgende:
Thomas Berger van Joanna. Ja daar kan ik het ook wel op
Kutnijd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, elke RLS gaat vergezeld van een fikse dosis kutnijd bij vrouwelijke kijkers. Da's wel humor
je word toch gek van al die aktie! het word toch wel weer tijd voor een SL!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
Dit is wel al het tweede spelletje dat Alex verzint!!
Ik ken hem alleen van zijn relatie met het slangenmeisje.quote:
Kijk en dat meisje was nou ergens heel erg goed in. Tot ze het deed met Thomas dan. Maar wat knap wat dat kind kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van zijn relatie met het slangenmeisje.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Moet laura de nummers in de kamer gaan vertellen of is het genoeg als de stem het hoort?
Want dit gaat ze nooit onthouden.
ze moet ze vertellenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Moet laura de nummers in de kamer gaan vertellen of is het genoeg als de stem het hoort?
Hou es op met beledigen. Je bent irritant echt, en het raakt kant nog walquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, elke RLS gaat vergezeld van een fikse dosis kutnijd bij vrouwelijke kijkers. Da's wel humor
Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Reksie1981 het volgende:
Ze moet ze onthouden, best heavy..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben hetero, gek op kerels maar als Jo zo overtafel blijft liggen pak in een lans en rijg haar eraan......
Ik zou zweren dat nummer van I am to sexy.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef Wilskracht het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Reksie1981 het volgende:
Ben ook benieuwd naar Mike's lievelingsnummer
invisible
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Servio kan ze gewoon blind invullen....
[ afbeelding ]
Ik moest eerst ff goed kijken, geniaal die jezus gebruikenquote:
Mooie zeldzame pica! Ze probeert nu zonder steunen haar hoofd omhoog te houden! Kudo's!quote:
Oooh gaan we weer die discussie aanzwengelen....? Ben persoonlijk gek op Meatloaf Bommie, maar dit heet kutnijd hier......en ik dacht dat je daar geen onderdelen voor had....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef versabommie het volgende:
Van Sharon is een eitje.. ze probeert zelfs op haar favo artiest te lijken!!!
[ afbeelding ]
Keith Bakker klantje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef Mokum020 het volgende:
Thomas Berge heeft toch in een afkickkliniek gezeten? Misschien kent Joanne hem daarvan
Het perspectief verbloemt dat ze hier eigenlijk achteroverligt op bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooie zeldzame pica! Ze probeert nu zonder steunen haar hoofd omhoog te houden! Kudo's!
ducttapequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh gaan we weer die discussie aanzwengelen....? Ben persoonlijk gek op Meatloaf Bommie, maar dit heet kutnijd hier......en ik dacht dat je daar geen onderdelen voor had....
Ik vind meatloaf ook tof!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh gaan we weer die discussie aanzwengelen....? Ben persoonlijk gek op Meatloaf Bommie, maar dit heet kutnijd hier......en ik dacht dat je daar geen onderdelen voor had....
HELL YEAH! DE uitvinding sinds de vrouw:quote:
www.ustream.tvquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef farscapevr8 het volgende:
kan iemand mij werkende streams pm en?
Echt niet, krijg ik ze zeker niet meer terug!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef farscapevr8 het volgende:
kan iemand mij werkende streams pm en?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Het perspectief verbloemt dat ze hier eigenlijk achteroverligt op bed.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
HELL YEAH! DE uitvinding sinds de vrouw:
[ afbeelding ]
Ja en dan de aanwezigheid naar de telefoon met 15 sec verkorten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
heel jammer dat er niet wat meer diversiteit in het huis zit.
Waarom geen persoon in een rolstoel? Nu zien we alleen jonge geestelijk gehandicapten.
Een knuffelneger en een knuffelhomo is al meer dan genoegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
Waarom geen persoon in een rolstoel? Nu zien we alleen jonge geestelijk gehandicapten.
en 1 doodnormale miljonair!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef ThomasSlayer het volgende:
En uiteraard een verkapte hoge drempel in de deuropening naar de foon!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:36 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja en dan de aanwezigheid naar de telefoon met 15 sec verkorten.
Je mag ze beide hebben, dan knuffel ik nog liever Laura.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Een knuffelneger en een knuffelhomo is al meer dan genoeg
Da;s toch een beetje emotie die we dan op dat emotieloze smoel zienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En ze giebelt als een klein meisje erom
Jaja, hetero, eerst Jo willen bestijgen en nu Laura.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je mag ze beide hebben, dan knuffel ik nog liever Laura.DAMN, zou dat dat positieve zijn wat ik eerder gezien had......
een zusje van PB of een dupliquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jaja, hetero, eerst Jo willen bestijgen en nu Laura.
Smaak heb je ook al niet
Om met Laura te spreken; het is nog in ontwikkeling......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Jaja, hetero, eerst Jo willen bestijgen en nu Laura.
Smaak heb je ook al niet
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:39 schreef MissJ.24 het volgende:
I
[..]
Om met Laura te spreken; het is nog in ontwikkeling......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |