Niemand schiet er iets mee op een geheime missie te saboteren, als je 't doet komt er alleen maar minder geld in 't spel. Eigenlijk heb je dus gelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Yo, doe gewoon een rondje, wat is jouw favoriete lievelingsliedje..
lekker boeiend, kan je toch gewoon vragen zoeken ze heus niets achter..
Dat dus!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef TimeJumper het volgende:
Ik denk dat gerard verbaast is dat ze meer dan 2 zinnen tegen hem zegt
De meningen zijn hier toch over het algemeen al sterk gedraaidquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt ze ook. Met d'r dikke voorsprong steeds bij de nominaties. Er wordt niet op haar gestemd omdat ze zo enorm leuk is, neem ik aan.
geniaal die geer hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Spooky4u het volgende:
Hebben jullie dat samen vaak opstaan?
Ja, elke ochtend staan we op
looking into the sky, looking into the skyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Niki.P het volgende:
Ze kan het niet zo goed onthouden volgens mij..
Discolektischieteit dom wijf is hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Niki.P het volgende:
Ze kan het niet zo goed onthouden volgens mij..
Dat dus. Plus dat het ook iets voor de groep kan zijn zoals in dit geval.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand schiet er iets mee op een geheime missie te saboteren, als je 't doet komt er alleen maar minder geld in 't spel. Eigenlijk heb je dus gelijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef TimeJumper het volgende:
Die missie valt op als een kanonskogel natuurlijk.
Laura die ineens vanzelf tegen iedereen begint te praten.
maar als ze het merken kan de missie afgelopen zijn en verliest ze geld en probeer dat nou maar te krijgen als er ook nooit meer op je gedrukt wordquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:14 schreef Papiergeld het volgende:
Wat heeft Laura te verliezen zonder geheim..? Missie heeft niets te maken met haar geheim (in tegestelling tot de missie van Sharon die de heftige gebeurtenissen moest achterhalen). Wat dat betreft mag ze best wat meer lef tonen, maarja dat woord kent ze niet
Ze hep nog tijd.quote:
als falex slim is duwt hij der nog 1 keer bezopen het zwebad in en 5 min onder houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar als ze het merken kan de missie afgelopen zijn en verliest ze geld en probeer dat nou maar te krijgen als er ook nooit meer op je gedrukt word
(voor de bijdehandjes.. misschien word ze nog aangedrukt door falex!)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zie iets positiefs aan Laura trouwens.....wil dat wel even melden.......maar ik weet niet meer wat het was........
Ik zie iets positiefs aan Laura trouwens.....wil dat wel even melden.......maar ik weet niet meer wat het was........
als ze uit beeld loopt ??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef MissJ.24 het volgende:
Als je van bevers houdtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Wilskracht het volgende:
Laura is wel prachtig om naar te kijken.
Geluid kan altijd op mute
Ik ga niet op de kastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne bashen!!! Go Ridder
Joanne scheld het meest.......Phillip maakt het af meteen te zeggen, Ja die staat bovenaan....Die kop van La Jo is goud waard.
Of paarden en flappies.quote:
Je bent vrouw of je houdt erg van bevers of je bent jaloersquote:
Uhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |