dat word gezelloie vanaafquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Dat is het risico als je bij een clubje mensen blijft hangen, hoe maak je nu een praatje met de anderen hè?
Ze werkt met kinderen dus is gewend continu naar beneden te kijken, vandaar dat ze nu pijn aan der nek heeft en vandaar het nivo verschil. Ze wil het liefste gewoon dingen zeggen als; zullen we gaan kleuren? Wil je nog een stukje appel? etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
dat wordt lastig.
Mensen tijdens een gesprek aankijken is ook lastig, heeft ze ook moeite mee.
Half uur ppquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ze werkt met kinderen dus is gewend continu naar beneden te kijken, vandaar dat ze nu pijn aan der nek heeft en vandaar het nivo verschil. Ze wil het liefste gewoon dingen zeggen als; zullen we gaan kleuren? Wil je nog een stukje appel? etc.
Best triest.
Ze past dus zooo bij Alex....
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Servio? Wat is jouw lievelings liefdesliedje?
Stervio:
Is dit een missie ofzo?
Gevolg, hele avond alleen dat nummer
LACHEEEEEEEEE
Ze is er alleen zelf nog niet bewust van.quote:
Deze heeft ze toch nog niet? Monique gaf geen titel, of ik heb het gemistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef danilel het volgende:
mijn himmel, kap dat gesprek toch ff af (even naar de plee of zo) en ga door na de volgende.
Hij hoorde krekels.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef suzi1 het volgende:
zegt gerard dat nou over laura: ik hoor ze nu voor het eerst
Deze gaat ze ook niet te weten komen, daarom focus op een ander targetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Deze heeft ze toch nog niet? Monique gaf geen titel, of ik heb het gemist
Tsja als ze daar al moeite mee heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef danilel het volgende:
mijn himmel, kap dat gesprek toch ff af (even naar de plee of zo) en ga door na de volgende.
Stille baggerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Wie wat wat er onder dat stille water zit![]()
Deze heeft ze nog niet, gaat ze ook niet meer krijgen, daarom door naar de volgende.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Deze heeft ze toch nog niet? Monique gaf geen titel, of ik heb het gemist
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Deze gaat ze ook niet te weten komen, daarom focus op een ander target
Ze heeft ook best een lange duim..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef Urb het volgende:
Stel pessimisten, vast dat gesprek met Guido over d'r fuckbuddies en ontmaagding op d'r 16de niet gehoord?
Ga je gang en spaar ze allemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Nr. 1 lovesong van Mo: Look into my eyes
( iets om in de updates te zetten Pietje?)
Hoop dat het lijstje langer word.
En vrouwen vertellen geen sterke verhalen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef Urb het volgende:
Stel pessimisten, vast dat gesprek met Guido over d'r fuck-buddy en ontmaagding op d'r 16de niet gehoord?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hahaha bingo, ik dacht het zij vraagt het
Ze denkt dat ze met haar knappe koppie overal mee weg komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
Laura trekt zich niks van de missie aan.
Als Gerard dat doet is hij de koning.
Als Gerard iets niet wil, dan begint hij er ook niet aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
Laura trekt zich niks van de missie aan.
Als Gerard dat doet is hij de koning.
Komt ze ook. Met d'r dikke voorsprong steeds bij de nominaties. Er wordt niet op haar gestemd omdat ze zo enorm leuk is, neem ik aan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze met haar knappe koppie overal mee weg komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |