Dank u !quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan er geen stream op Karim / Gerard?
Die is geslaagd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Day het volgende:
Ben er weer bij!
Lau nieuwe missie dus, is die van flip geslaagd? Staat niet in sv.
Neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je bent vrouw of je houdt erg van bevers of je bent jaloers
Ja haha, ze wil hem op haar bruiloft hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Urb het volgende:
Haha Joan's lievelings nummer is van Thomas Berge.
joepie ik hebeen muteknopjequote:
Ach, elke RLS gaat vergezeld van een fikse dosis kutnijd bij vrouwelijke kijkers. Da's wel humorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je bent vrouw of je houdt erg van bevers of je bent jaloers
Na Moon en haar meester in de rechten kijk ik nergens meer van op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat is toch een seismoloog van het knmi?
OMG, het is echt een kamper.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef Soury het volgende:
Thomas Berger van Joanna. Ja daar kan ik het ook wel op
Kutnijd?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, elke RLS gaat vergezeld van een fikse dosis kutnijd bij vrouwelijke kijkers. Da's wel humor
je word toch gek van al die aktie! het word toch wel weer tijd voor een SL!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef Niki.P het volgende:
Dit is wel al het tweede spelletje dat Alex verzint!!
Ik ken hem alleen van zijn relatie met het slangenmeisje.quote:
Kijk en dat meisje was nou ergens heel erg goed in. Tot ze het deed met Thomas dan. Maar wat knap wat dat kind kan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van zijn relatie met het slangenmeisje.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Moet laura de nummers in de kamer gaan vertellen of is het genoeg als de stem het hoort?
Want dit gaat ze nooit onthouden.
ze moet ze vertellenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Moet laura de nummers in de kamer gaan vertellen of is het genoeg als de stem het hoort?
Want dit gaat ze nooit onthouden.
Hou es op met beledigen. Je bent irritant echt, en het raakt kant nog walquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, elke RLS gaat vergezeld van een fikse dosis kutnijd bij vrouwelijke kijkers. Da's wel humor
Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Reksie1981 het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |